Nyt henkilö lähettää itselleen privaa. o//lordi55 kirjoitti:
Tämä on outoa :S. Minulla on vain yksi sähköposti osoite joka on [email protected]. (En tiedä näistä veljen kavereista mutta oudoilta vaikuttavat) PS:Sinulle Minathir en jaksa riidellä enään kanssasi joten lopeta tuo vonkuminen, jos on asiaa kohtaa minut YV:llä äläkä häiritse muita sotavasaralaisia foorumilla
Tarinakisa 2006, keskustelu
- Blackguard
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
- Cannonball
Viesti poistettu Minun, siis Cannonballin toimesta. Tajusin, että siitä arvaa heti, mikä tarina on minun, ja sitähän ei muistaakseni saanut mistään ilmetä ennen äänestyksen päättymistä
Viimeksi muokannut Cannonball, Su 05.02.2006 08:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Riippuu.Cannonball kirjoitti:Kuulostaako nymphomaani Cannoness
A: Huussia kesymmältä
B: Huussilta
C: Huussia rajummalta.
Oletko sama ihminen, joka esiintyy uutisryhmissä (lue: sfnetissä ja finetissä) samalla nimimerkillä.
Tapauksen ollessa tosi,
A. Voitat automaattisesti
B. Et voita automaattisesti, mutta saat pari ylimääräistä ääntä vahingossa
C: Saat
Asian taisin kuitata jo selväksi, joten siltä osin minun puolestani voit asian unohtaa. Mutta lienet käsittänyt KESKUSTELUfoorumin periaatteen väärin. Kukaan ei ole pakottanut sinua kirjoittamaan tähänkään ketjuun, eikä pakottanut sinua ylipäätänsä keskustelemaan MISTÄÄN aiheesta tässä ketjussa. Toit itse itsesi esille tässä ketjussa, kukaan ei ole/olisi koskaan sanonut sanaakaan sinusta täällä ennen sitä. Tuleeko yllätyksenä? Jos postaat jonnekin foorumille, kaikki mitä sinne sanot on muiden kommentoitavissa, etkö tiennyt tuota?lordi55 kirjoitti:Voisitteko minut nyt jättää rauhaan. En jaksa enään keskustella tästä
-lordi55 kiittää ja kumartaa
Jos et jaksa keskustella tästä, olemme enemmän kuin kiitollisia jättäessämme sinut rauhaan. Vastavuoroisesti odotamme samaa sinulta - lakkaa spammaamasta meidän aiheitamme, me emme sen jälkeen välitä sinusta (niinkuin olisimme sinusta muka kiinnostuneet aikaisemmin). Mielellään lähtiessäsi kisko töpseli irti seinästä, niin emme näe enää sen toisen nikinkään postauksia tähän ketjuun.
Ja kun tämä asia on saatu pois päiväjärjestyksestä, palaamme taas viralliseen tarinakisa-jauhantaan.
- The Captain
- Valvoja
Miten muuten arvon kääntäjämme toteaisi Canonessin suomennetuksi? Kanonisoiduksi? Pyhitetyksi?The Captain kirjoitti:Kahdelta väärin kirjoitetulta sanalta.Cannonball kirjoitti: Kuulostaako nymphomaani Cannoness
Kiitos kysymästä, hyvinhän ne tarinat etenee. Faba on melkein valmis, ja 40k:n aloitan kokonaan alusta.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
- The Captain
- Valvoja
Kaniikki olisi sanakirjasuomennos, mutta omissa teksteissäni olen käyttänyt ihan abbedissaa.Dalamar kirjoitti:Miten muuten arvon kääntäjämme toteaisi Canonessin suomennetuksi? Kanonisoiduksi? Pyhitetyksi?The Captain kirjoitti:Kahdelta väärin kirjoitetulta sanalta.Cannonball kirjoitti: Kuulostaako nymphomaani Cannoness
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Voiko nämä pistää copypastella suoraan itse sähköpostiin, vai pitääkö minun alkaa säätämään vammaisen postini liiteääliömäisyyden kanssa?
Se on nimittäin niin paskiainen, että ei suvaitse ei-zipattua tiedostoa. Toki voin sen zipatakin.
Se on nimittäin niin paskiainen, että ei suvaitse ei-zipattua tiedostoa. Toki voin sen zipatakin.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Viime vuonna ainakin pystyi copypasteamaan YV:hen, eli kai tuo nytkin onnistuu sähköpostilla. Saako tarinoita edes lähettää YV:llä? Säännöissä ei moista mainita. Mutta ei kielletäkään 
Toisaalta elektronisiin viestitysvälineisiin on vaikeampi liittää sitä pulloa mukaan... Itse ajattelin varmistaa voittoni lähettämällä tarinani käärittynä Gambina-pullon ympärille. Iso G Isolle G:lle!
Toisaalta elektronisiin viestitysvälineisiin on vaikeampi liittää sitä pulloa mukaan... Itse ajattelin varmistaa voittoni lähettämällä tarinani käärittynä Gambina-pullon ympärille. Iso G Isolle G:lle!
"Ja tarkemmin silmäillen löydykkään ei mitään naurettavaa"
Osaan toki zipinkin purkaa, luulisin. Ainakin se on viimeiset 15 vuotta onnistunut :).Dalamar kirjoitti:Se on nimittäin niin paskiainen, että ei suvaitse ei-zipattua tiedostoa. Toki voin sen zipatakin.
Tässä vaiheessa on toki pakko kysyä, mikä ihme pakottaa käyttämään noin huonoa sähköpostia, kun toimivia ilmaispalveluita on netti puolillaan?
Tottumuksen voima, oi modeista tietoteknisesti osaavin. Tein sen joskus enkä ole jaksanut vaihtaa. Zippaan sen sitten ja pistän postissa, tai ne.Grond kirjoitti:Osaan toki zipinkin purkaa, luulisin. Ainakin se on viimeiset 15 vuotta onnistunutDalamar kirjoitti:Se on nimittäin niin paskiainen, että ei suvaitse ei-zipattua tiedostoa. Toki voin sen zipatakin..
Tässä vaiheessa on toki pakko kysyä, mikä ihme pakottaa käyttämään noin huonoa sähköpostia, kun toimivia ilmaispalveluita on netti puolillaan?
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
Juuei. Tarinakisa kyseessä, eli pelkällä tekstillä on pärjättävä. Itse en ole ehtinyt vielä aloittaakaan. Kumpikin tarina on kasassa, mutta se naputteluvaihe nakkisormilla on se raskain osa. Eikä kukaan suostunut naputtelemaan noita sanelusta :).Skrixqueek kirjoitti:saako tarinaa kuvittaa? elikkäs liittää vaikka piirroksia? vai?
Arrgh, tulee taas kiire. Tämä viikonloppu menee ihan muissa asioissa, joten aikaa jää vain ensi viikko ja ensi viikonloppu, joka sekin melko puuhakkaissa tunnelmissa mennee. Kiirettä kiirettä. HätäpaskaGrond kirjoitti:Yhdeksän jo kasassa, jos laskin oikein.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.