eli minun piti tehdä kaupat erään sortajan kanssa, mutta hän ei vastaa viesteihini. Kauppaa hän ehdotti perjantaina, eikä sen jälkeen ole vastannut viesteihini.
Jos siis tunnette tämän henkilön, niin kertokaa hänelle että haluaisin tehdä ne kaupat mahdollisimman nopeasti. Kiitos etukäteen!
sortaja - tunteeko kukaan?
- Vladimir von Carstein
sortaja - tunteeko kukaan?
"He who runs away
lives to paint another day"
lives to paint another day"
Älä kysy, että tunteeko kukaan. Jos ei kaveri vastaa, niin se voi tarkoittaa esim. ettei hänellä välttämättä ole mahdollisuutta olla edes koko koneella.
Odota vain ihan rauhassa, niin kyllä hän vastaa(mitä luultavimmin).
Odota vain ihan rauhassa, niin kyllä hän vastaa(mitä luultavimmin).
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
- The Captain
- Valvoja
Re: sortaja - tunteeko kukaan?
Siis voi herranjestas. Ei ole vastannut neljään päivään? Kyllä pitäisi tehdä jo rikosilmoitus ihmisestä, joka ei käy netissä päivittäin.Vladimir von Carstein kirjoitti:eli minun piti tehdä kaupat erään sortajan kanssa, mutta hän ei vastaa viesteihini. Kauppaa hän ehdotti perjantaina, eikä sen jälkeen ole vastannut viesteihini.
Osalla tämän foorumin käyttäjistä on ihan oikeasti muutakin elämää kuin Sotavasara. Osalla se muu elämä jopa ylittää Sotun prioriteettilistalla. Elä siis hosu.
Toivoisin ihmisiltä vähän harkintakykyä ennen kuin lähdetään näitä etsintäkuulutuksia postailemaan.
Väsynyt olen minäkin, mutta vielä jaksaa sormi nousta napsauttamaan lukon kuvaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.