Salaiset armeijat

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Musta Katsastaja

Salaiset armeijat

Viesti Kirjoittaja Musta Katsastaja »

Niin, että pidättekö armeijoita salassa, kunnes marssitatte ne täysin maalattuina ja valmiina sotatantereelle vastustajan yllätykseksi?

Itse nyt ajattelin uuden armeijan aloittaa, mutta pitää sen salassa vastustajilta, kunnes aika koittaa.
Omalaatuinen hymiö ei voi olla pahasta.
Wompatti

Viesti Kirjoittaja Wompatti »

Yleensä päätän tehdä salaisen pikku armeijaprojektin mutta ei kulu kuin päivä tai pari niin olen kuuluttanut sen jo koko kansalle. Eli yritykseksi taitaa jäädä.
Tom_Gore

Viesti Kirjoittaja Tom_Gore »

Yleensä uudesta armeijasta ollaan innoissaan (eihän sellaista muuten aloittaisi kun tietää millainen projekti armeijan kerääminen/kokoaminen/maalaaminen on) ja jos jostain on innoissaan, siitä tulee yleensä höpistyä :D
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Kyllähän noita rojekteja on vähän yrittänyt joiltakin salassa pitää, mutta aika heikosti on onnistunut.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Ilmastointiteippiä suuhun ja tietokoneesta johto irti niin ei ainakaan kenellekkään kerro mitään. :\
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Strider

Viesti Kirjoittaja Strider »

No viellä en ole kokonaisi armeijoita pystynyt pitämään salamssa mutta yksittäisiä vikuja kyllä.
Rogue

Viesti Kirjoittaja Rogue »

Onhan se mukavaa aina välillä yrittää piilotella, mutta tähän astisista saavutuksista en ole yhtään saatua pidettyä salassa viikkoa pidempään. Olishan se hauskaa aina ottaa joku uusi yksikkö, jota muut eivät ole ennen nähneet, mutta harmikseni "lesotuslevelini" on liian korkea. Yleensä porukka tietää seuraavan armeijani, ennenkuin olen ostanut ainuttakaan figua.
Skrixqueek
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

riippuu. jos on oikeasti outo idea (snotling horde yms) niin sitten, mutta muuten, kyllä saa kaikki kuulla.
J. Molo

Viesti Kirjoittaja J. Molo »

Armeijaa on kyllä mielestäni aika vaikea pitää salassa mutta armeijalista on kyllä helpompi pitää salassa.
Pathf!nder

Viesti Kirjoittaja Pathf!nder »

tahtoo päästä suunitelmat suusta jo ennen kuin on ehtinyt edes aloittaa mitään :D
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Henkilökohtaisesti aina tavattuani uuden (tai wanhankin vastustajan) heti ensimmäiseksi esittelyn jälkeen tyrkytän listaani käteen jos kaveria sattuisi kiinnostamaan millaisella kompositiolla olen sillä kertaa liikenteessä (en oikeastaan koskaan pelaa kahta kertaa täysin samalla listalla vaan yritän joka kerta keksiä jotain uutta).

En häviä siinä mielestäni mitään ja joitakin satunnaisia pelikavereita se meikäläisen lista aina ajoittain jopa kiinnostaa.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Olen sen verran epävarma henkilö, että tarkistutan mitei jokaisen listani kokeneemmilla ja jos löydän hyvän loputuloksen, niin hehkutan sitä kavereilleni. Eivätpä nuo minun armeijani kovin salaisia siis ole.
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Olen saattanut aikanaan pari kaveria yllättää lyömällä kaksi uutta drediä päydälle, mutta ei mitään isompaa. Yleensä tulee kerrottua kaikki uudet napit kavereille.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Eipä myöskään täällä kovin salaisia nuo armeijat ole. Täällä tosin ei uusimmat yksikötkään kovin salaisia ole. Yleensä on tullut puhuttua kavereiden kanssa niiden hyvistä ja huonoista puolista jo hyvän aikaa ennen, kuin niitä ehtii hankkia. Seuraavaa projektia ei ole sitten kukaan minun kavereistani edes yrittänyt pitää salassa, sillä eiväthän ne koskaan sitä paria päivää pitempää pysy.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Hemmo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hemmo »

eipä pysy armeijat salassa ei. Tosin meillä päin siitä ei ole haittaa kun muutkin hölöttävät tarpeeksi
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Kyllä myös taktiikat paljastetaan jo hyvissä ajoin.
Tyyliin: Olen ostanut tällaisen tankin ja laitan nämä kyytiin ja vien sinne ja tänne... ...odotahan vain, kunhan tämä valmistuu...
Siihen kaveri tietenkin vastaa: Voi voi, pitääpä minun laittaa sitten semmoinen ja tämmöinen kans...
Luumumehu on soturien juomaa
Anaheim

tjaa...

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

En pahemmin ole pitänyt,mutta AfrielStrainit pidin.Kaverin naama putos 3.5 metriä kun mainittin Afrielien preferrend enemystä.Sen "demonit vetää turpaan ja kaikki kuolee tyyli" ei toiminutkaan...MUHAHAHAAA!!!!
Nä o näitä arjen pieniä iloja :)
Mun jotain sata pts.maksanut yksikköni niittas sen koko demoni parven.Tyyppi näytti jotenkin masentuneelta :D
nohnoh ei olla ilkeitä...
Furry
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furry »

Jaahas, vielä ei varsinaisia armeijoita ole, mutta kismittää ihan vietävästi luonteeni se piirre, että kaikki ns. Hieno pitää kuuluttaa kansalle. (kavereille) Nehän tulevat jopa kylään katselemaan niitä, jos joskus osaisin pitää suuni kiinni..
Entinen Monoliitti (räkärätti) ja nyt lopullinen comebäkki.. (edelliset tunnukset eivät toimineet..
ankara halla
Valvoja

Re: tjaa...

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Anaheim kirjoitti:En pahemmin ole pitänyt,mutta AfrielStrainit pidin.Kaverin naama putos 3.5 metriä kun mainittin Afrielien preferrend enemystä.Sen "demonit vetää turpaan ja kaikki kuolee tyyli" ei toiminutkaan...MUHAHAHAAA!!!!
Nä o näitä arjen pieniä iloja :)
Mun jotain sata pts.maksanut yksikköni niittas sen koko demoni parven.Tyyppi näytti jotenkin masentuneelta :D
nohnoh ei olla ilkeitä...
...ummm, Afriel Strain antaa viholliselle "Preferred Enemy" -säännön, ei omille joukoille.
Omat joukot saavat "And They Shall Know No Fear" -säännön, mutta siitä ilosta maksavat pisteitä ja saavat lähistelyssä enemmän osumaa.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Githoniel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Githoniel »

Itse yritin pitää salassa uusinta LOTR hyvänpuolen armeijaa, mutta eipä aikaakaan kun olin jo sen vahingossa tullut sanoneeksi kahdelle kaverilleni. Vajaan viikon päästä kolmas kaverinikin jo tiesi siitä, sitten serkkuni... No eipähän ainakaan kukaan muu sotulaisista tiedä siitä ;).
Mitä minä siitä lopuksikaan hyödyn?
Sieni ei ole kasvi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”