Lisäsin mun Hrud galleriaan WIP osion
-
bonesripper
Tosi hienoja... Olis kiva pelaa noita vastaan... Noh, jos käy hyvä Tsägä Smökis... 
Anyway. Noi Tankit ovat todella makeita. Hyvä idea käyttää Necron Destroyer "jet nozzle" juttui tos nokas.
Kattelin tota kuomua jonka olet tehnyt siihen tankkiin(se joka on puolmaalattu). Mitä materiaalia olet käyttänyt siihen mustaan "levyyn"??? Näyttää hieman rosoiselta...
Maalaus jälkikin on hienoa.
Miten muuten ne sun Dark Eldarit.. Niistä olis kiva nähdä kuvia kans. Ne on meinaan sen verran hienoja jo koversioden puolesta.
Moi.
Anyway. Noi Tankit ovat todella makeita. Hyvä idea käyttää Necron Destroyer "jet nozzle" juttui tos nokas.
Miten muuten ne sun Dark Eldarit.. Niistä olis kiva nähdä kuvia kans. Ne on meinaan sen verran hienoja jo koversioden puolesta.
Moi.
Hope is a serum that never heals
Se musta levy näyttäs WHFB:n regimental traysta leikatuilta, eli siis niistä neljän äijän baseista pilkotuilta. Hammer korjaa jos olen väärässä.Chronophague kirjoitti:Kattelin tota kuomua jonka olet tehnyt siihen tankkiin(se joka on puolmaalattu). Mitä materiaalia olet käyttänyt siihen mustaan "levyyn"??? Näyttää hieman rosoiselta...
Dääm nuo on nättejä. Ja niitä Dark Eldareita haluaisin minäkin nähdä
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Eiköhän tuo armeija ole aika monen toivelistalla vastustajista ;-) Onnea vaan Hammerille upeista figuista ja kunnioitusta kun jaksaa tehdä moisen projektinChronophague kirjoitti:Tosi hienoja... Olis kiva pelaa noita vastaan... Noh, jos käy hyvä Tsägä Smökis...![]()
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
No katsotaan miten käy otteluiden arvonnassa...Chronophague kirjoitti:Tosi hienoja... Olis kiva pelaa noita vastaan... Noh, jos käy hyvä Tsägä Smökis...
Se musta on niiden warmaster figujen pohja-alustoista kyhätty. Hyvää materiaalia konversioihin.Anyway. Noi Tankit ovat todella makeita. Hyvä idea käyttää Necron Destroyer "jet nozzle" juttui tos nokas.Kattelin tota kuomua jonka olet tehnyt siihen tankkiin(se joka on puolmaalattu). Mitä materiaalia olet käyttänyt siihen mustaan "levyyn"??? Näyttää hieman rosoiselta...
Mä oon itseasiassa hävittäny jo kaikki mun DE kuvat netistä (kun se tila loppu siellä homesteadissa)... Katotaan jos niitä jaksais kuvata uudestaan ja pistää Pbaseen...Miten muuten ne sun Dark Eldarit.. Niistä olis kiva nähdä kuvia kans. Ne on meinaan sen verran hienoja jo koversioden puolesta.
Moi.
No paremmin sinä pärjäät kuin minä se on melko varma ;-) Mul on NIIN ei turnausarmeija että alta pois mutta ainakin luulisin että armeijalla on hauska pelata ja toivottavasti vastustajillakin on hauskaa kohdata vähän erikoisempi armeija.Hammer kirjoitti: No, mä olisin muutenkin hyvä vastustaja siellä turnauksessa, kun en oo ikinä eldar listalla pelannu!
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Sikälimikäli ketään kiinnostaa, niin tässä olis mun aikataulu tän armeijan teon suhteen...
Viikko 50 (9.-15.): Tässä ajassa pitäis noi kaksi tankkia tulla valmiiksi. Tai, okei, ei nyt vielä valmiiksi, mutta jos saisin sen askartelupaskartelu osuuden tehtyä ja perusvärit sudittua niin hyvä olisi. Ja lentobeissit myös tehtyä niille tankeille, ettei niiden tarvitsis ryömiä enään ympäriinsä.
Maalaan sit weatheringit näihin Migsulan silmän alla, jotta se vois mulle neuvoa sen ihan livenä.
Jos päiviä jää tästä viikosta ylitse, niin aikaistan seuraavan viikon projekteja.
Viikko 51 (16.-22.): Rakentelen valmiiksi vielä puuttuvat figut: 6 skorppioonia, 3 hawkkia, exarssit molemmille, farseeri, 2 kpl raskaita aseita platformeilla sekä wraithlord. Tän satsin rakentelun pitäis viedä koko viikon (osa niistä on jo puolivalmiita onneksi). Jos aikaa jää jäljelle, niin aloitan maalailun.
Ai niin! 19. päivänä käyn myös kattoon kaksi tornia. Mites se liittyy armeijan valmisteluun? Ei juuri mitenkään... Oon vaan ootellu sitä leffaa ihan hurmiossa.
Viikko 52 (23.-29.): Täällä pitäis olla enään maalaus urakka edessä, elikkä kaikki figut tulis olla jo kasassa. Hemmetinmoinen urakka nyt edessä kun pitäis saada kaikki maalattua. Onneksi mulla on jo se maalaus joiltakin osin edennyt jo aika hyvään pisteeseen eli melkein puolet figuista on jo pohjaväreissä. Siitä on hyvä jatkaa.
Harmittavasti tuo jouluaatto syö hyvää aikaa figujen teolta, kun pitää käydä kinkkua syömässä... No, yksi päivä sinne tai tänne. Plussapuolena on sit, että mulla on vaan 2 työpäivää tällä viikolla. Eiköhän se korvaa menetettyä aikaa.
Viikko 1 (30.-5.): Siellähän se sunnuntai jo uhkaavasti odottelee. Maalausurakan pitäis olla jo loppukierroksilla tässä vaiheessa tai sit alkaa jo itkettää. Toivottavasti ei tuu läpiyön maalaussessiota eteen lauantaina, niinkuin kävi mulle Dark eldareilla viime Kaamospoikien turnauksessa.
Että näin...
Viikko 50 (9.-15.): Tässä ajassa pitäis noi kaksi tankkia tulla valmiiksi. Tai, okei, ei nyt vielä valmiiksi, mutta jos saisin sen askartelupaskartelu osuuden tehtyä ja perusvärit sudittua niin hyvä olisi. Ja lentobeissit myös tehtyä niille tankeille, ettei niiden tarvitsis ryömiä enään ympäriinsä.
Maalaan sit weatheringit näihin Migsulan silmän alla, jotta se vois mulle neuvoa sen ihan livenä.
Jos päiviä jää tästä viikosta ylitse, niin aikaistan seuraavan viikon projekteja.
Viikko 51 (16.-22.): Rakentelen valmiiksi vielä puuttuvat figut: 6 skorppioonia, 3 hawkkia, exarssit molemmille, farseeri, 2 kpl raskaita aseita platformeilla sekä wraithlord. Tän satsin rakentelun pitäis viedä koko viikon (osa niistä on jo puolivalmiita onneksi). Jos aikaa jää jäljelle, niin aloitan maalailun.
Ai niin! 19. päivänä käyn myös kattoon kaksi tornia. Mites se liittyy armeijan valmisteluun? Ei juuri mitenkään... Oon vaan ootellu sitä leffaa ihan hurmiossa.
Viikko 52 (23.-29.): Täällä pitäis olla enään maalaus urakka edessä, elikkä kaikki figut tulis olla jo kasassa. Hemmetinmoinen urakka nyt edessä kun pitäis saada kaikki maalattua. Onneksi mulla on jo se maalaus joiltakin osin edennyt jo aika hyvään pisteeseen eli melkein puolet figuista on jo pohjaväreissä. Siitä on hyvä jatkaa.
Harmittavasti tuo jouluaatto syö hyvää aikaa figujen teolta, kun pitää käydä kinkkua syömässä... No, yksi päivä sinne tai tänne. Plussapuolena on sit, että mulla on vaan 2 työpäivää tällä viikolla. Eiköhän se korvaa menetettyä aikaa.
Viikko 1 (30.-5.): Siellähän se sunnuntai jo uhkaavasti odottelee. Maalausurakan pitäis olla jo loppukierroksilla tässä vaiheessa tai sit alkaa jo itkettää. Toivottavasti ei tuu läpiyön maalaussessiota eteen lauantaina, niinkuin kävi mulle Dark eldareilla viime Kaamospoikien turnauksessa.
Että näin...
Jos tarkoitat että mistä oon sen nimen keksiny, niin siellä 40K sääntökirjassa on kuva jossa näkyy monta alienia. Yksi niistä oli nimetty "Nocturnal warrior of Hrud". Eli kyllä tää nimi on ihan GWn omaa taustatarinaa myötäilevä. Jos GW olis tehnyt avaruus-Skaveneita, niin ne olis kyllä ollut Hrudeja 40Kssa.killu vasarahemmo kirjoitti:tota oonkohan mä nähny väärin mut gw:n sivulla kai oli blood bowlissa joku thrud että ookko sä sen sieltä sen hrudin repässy??? :arrow:
Toi Thrud tyyppi on Thrud the Barbarian. Se esiintyi aikoinaan sarjakuvassa White Dwarffissa. (Rogue traderin aikoihin). Ei mitään tekemistä avaruusrottien kanssa.
Älä huoli!,mä pidän huolta siitä että hommma on ajois valmis ja kaikki pelittääHammer kirjoitti:
Että näin...
Ja kyllähän mun marineiden pitää sut pari kertaa masentaa ennen turnajaisia 8)
☠️
Ootas nyt... Kun jotenkin tuntuu siltä että mä taidan tuntea Hammerin...
Etkai sä ollu se hienon Dark Eldar armeijan omistaja?
Kun tuolla pbasessa ei ollu niistä kuvia ja sun nimes on päässy unohtumaan.
:oops:
http://www.pbase.com/yuuri Mitäs täältä löytyy?
Yäh... kun missään ei ollu tuntomerkkejä.
Ja kuten sanoin, nimi tais unohtua heti esittelyn jälkeen... :lol: :oops: Olis kyllä varmaan pitänyt arvata jotenkin. 
Ihan OT, missä välissä sinne Kaaosboizien sivuille ilmesty se ilmoittautumis mahdollisuus? Vai olisko pitänyt olla ihan järkevä ja tajuta että niille 'Boizeille ois saanu meilata jo aikasemminkin... Kun sattu silleen että itsenäisyyspäivää edeltävällä viikolla käväsin sivuilla eikä ollu mitään ilmoittautumisesta, kävin sit sunnuntai iltana kattomassa onko mitään uutta ja siellähän oli! No lähetin postia (tosin väärään osoitteeseen
) mut seuraavana aamuna ku katoin ni oli osallistujalista ja kaikki paikat täynnä... Eli mitä tein väärin? 
Ihan OT, missä välissä sinne Kaaosboizien sivuille ilmesty se ilmoittautumis mahdollisuus? Vai olisko pitänyt olla ihan järkevä ja tajuta että niille 'Boizeille ois saanu meilata jo aikasemminkin... Kun sattu silleen että itsenäisyyspäivää edeltävällä viikolla käväsin sivuilla eikä ollu mitään ilmoittautumisesta, kävin sit sunnuntai iltana kattomassa onko mitään uutta ja siellähän oli! No lähetin postia (tosin väärään osoitteeseen
http://www.pbase.com/yuuri Mitäs täältä löytyy?