Kommentteja kaivataan...
Khorne toteemi
- Osqillator
Khorne toteemi
Tässä on itse väsäämäni toteemi. Siitä on kovasti pidetty, joten laitanpa sen tännekkin...
Kommentteja kaivataan...
Kommentteja kaivataan...
Heeyee.
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
- Osqillator
Kyseenalainen mielipide. Sillä voihan esim. vangit, kääntyneet ig:n jampat tai joku demonisillä voimillaan muovannut tuohon muotoon kauan aikaa sitten ja siitä on jo punainen lähtenyt aikojen kuluksi. Ihan hyvä se on tuommoisenakin, voipahan käyttää useammassa tilanteessa eikä paista pahasti silmään.King lizard kirjoitti:Yleensä kun khornen palvojat rakentavat jotakin kun voisi tapella sillä ajalla ja katkoa kauloja niin he käyttävät sitä TODELLA pitkään. Joten punaista päälle.
It's not whether you win or lose, it's how you play the game, right?
- The Defender Guardian
- Osqillator
- figunarkki
itse tykkään kuivuneesta luukista tajuttomasti, uskallampa väittää tuota gw:n omaa reilusti paremmaksi. ainahan jokusen kallon jonnekkin voisi lisätä mutta nimenomaan vanha, kulunut ja ruostunut look puree tässä tapauksessa. Voihan toteemi nimenomaan olla vaikka kauan sitten kadonnut Khornen reliikki tai vastaavaa. Totisesti, minä pidän.
Voi luoja, kuinka olenkin niin taiteilija
Ihmettelin tuota aluksi, mutta tajusinpas että oletkin 'kytkoo pelaaja, pyh!camoflame kirjoitti: Kyseenalainen mielipide. Sillä voihan esim. vangit, kääntyneet ig:n jampat tai joku demonisillä voimillaan muovannut tuohon muotoon kauan aikaa sitten ja siitä on jo punainen lähtenyt aikojen kuluksi. Ihan hyvä se on tuommoisenakin, voipahan käyttää useammassa tilanteessa eikä paista pahasti silmään.
Hieno on tosiaan, mutta kuten sanottu se khornelle ominainen veri ja punaisuus puuttuu. Pääkallotkin olisi kivoja.
- Osqillator
- Osqillator