Salaiset armeijat
- figunarkki
- Master Calgar
Samaa vikaa taitaa olla minullakin, mitä valtaosalla, eli uudet armeijaprojektit tulevat päivänvaloon paljon ennen, kuin niistä saa edes patrol armya kasaan (40k harrastaja olen). Paitsi että tämän vuoden fanaticiin aion tulla sellaisella armeijalla, ettei ikinä nähty missään (rehellisesti sanottuna, en todellakaan ole nähnyt tai kuullut kenenkään käyttävän sellaista army kokoonpanoa, ehkä vain niin paska XD ) ja jyrään jokaisen vastustajan massacrella, buahahahahaaa, enkä paljasta armeijaani, jotta muut pelaajat eivät pelossaan ehdi valmistautua juuri minun kokoonpanooni!!! 
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
- Hands_of_blue
Juonii tuo kerpele jotain pääni menoksi kun ei black templarinsa pääse ig tuliseinän lävitse, täytynee tästä lähteä ikkunan taakse kurkistelemaanJeijo kirjoitti:vaikeaa sitä piilossa on pitää kun haluaa jo 500 pisteen oltua koossa testailla sitä, ellei osta koko armeijaa samalla kerralla. Ja kyllä juonin uutta 40k armeijaa
Itse en ainakaan saa mitään armeijoita pidettyä salassa, enpä tosin ole paljon yrittänytkään.
- Vladimir von Carstein
-
Pathf!nder
kerran olen tehnyt ''yllätyshyökkäyksen''. Rotilla pelasin mutta olin jättänyt mainitsematta pelikavereille että olin ostanut kerralla 12 cutterrunneria viimeviikonloppuna. Kun sitten toin ne pöytään, katsoivat vastustaja hieman naamavääntyneinä ja kenties harkitsivat uudelleen viimeiltana tehtyä sotasuunnitelmaa.
Tosin siihen se ensivaikutelma jäikin kun rotat onnistuivat romauttamaan oman tunnelinsa.
sala-armeja on liian suuri kiusaus etteikö sitä kertoisi muille mutta sala-rykmentit/yksiköt voivat tuoda väriä pelitunnelmaan
Tosin siihen se ensivaikutelma jäikin kun rotat onnistuivat romauttamaan oman tunnelinsa.
sala-armeja on liian suuri kiusaus etteikö sitä kertoisi muille mutta sala-rykmentit/yksiköt voivat tuoda väriä pelitunnelmaan