Lopetin pelailun tuossa vuosi pari sitten, mutta näköjään en lopullisesti sitten. Nytten olisi Witch Hunter codexi hankittuna, boxi sistereitä ja maalit+ pensselit valmiina.
Ja sitten asiaan, tarkoitus oli rakenella kokonaan armeija sistereistä ja tässä heti alkuun tuli mieleen, että minkälaiseen suhteeseen kannataisi tähdätä pisteiden ja faith pointtien suhteen?
Tarkoitus olisi saada tässä kuukauden parin sisällä joku 500-750 pistettä kasaan, että pääsisi ihan pelailemaan myös. Mitä tuota codexia silmäille päädyin 500 pisteen ratkaisuun, missä olisi 5 faith pointtia. Kysymys siis on, että kun lähtee tuota sitten rakentelemaan, niin mikä olisi hyvä suhde mihin tähdätä?
EDIT: Vielä lisäyksenä, itse ajattelin vähintään sitä 10+ semmoselle 1500 pisteen armeijalle, mielummin päälle 15, jos vain on mahdollisuuksia.
Adepta sororitas ja pisteet: faith points suhde
Suoraa suhdelukua on hieman hankala mainostaa, koska Uskon käyttötavat riippuvat hyvin vahvasti armeijasi kokoonpanosta ja pelityylistä. Yleisimmät käyttötavat lienevät:
1) lähitaistelu-Canonessin ja saattoryhmän (Seraphim, Celestians) 2+/3+ Inv-saven ylläpitäminen
2) Divine Guidance Dominaattoreille tai ihan perussiskoille lähellä vihulaista: DG + rapid-fire -bolterit/plasma/flamer
toki muitakin on, mutta itse tulee ensisijaisesti käytettyä tuota kohtaa 1). Sillä saa Canonessista melkoisen characterin tai vaikkapa Dreadnoughtin tappajan. Muita käyttäneet kommentoikaa toki.
Muista kuiten, ettei pelkän Uskon varaan voi voittoa rakentaa. Sopivassa paikassa onnistuessaan se saattaa toki tehdä "ihmeitä".
1) lähitaistelu-Canonessin ja saattoryhmän (Seraphim, Celestians) 2+/3+ Inv-saven ylläpitäminen
2) Divine Guidance Dominaattoreille tai ihan perussiskoille lähellä vihulaista: DG + rapid-fire -bolterit/plasma/flamer
toki muitakin on, mutta itse tulee ensisijaisesti käytettyä tuota kohtaa 1). Sillä saa Canonessista melkoisen characterin tai vaikkapa Dreadnoughtin tappajan. Muita käyttäneet kommentoikaa toki.
Muista kuiten, ettei pelkän Uskon varaan voi voittoa rakentaa. Sopivassa paikassa onnistuessaan se saattaa toki tehdä "ihmeitä".
no itse ei ole tullut kuin pari pistettä käytettyä per peli. ei aina löydy mitään hyötyä tai paikkaa missä olisi voinut noita faith pointseja käyttää. tulee käytettyä yleensä the passion tai Hand of the emperor/ DG. itsellä on 1500 pts armeenia.
40K Kaaos deemonit lista 1500pts W=3 D=1 L=0
40K Tonnipojat "2 prinssiä+Oblit" lista 1000-1750pts W=9 D=3 L=4
40K Necronit 1500pts W=2 D=1 L=1
40K Tonnipojat "2 prinssiä+Oblit" lista 1000-1750pts W=9 D=3 L=4
40K Necronit 1500pts W=2 D=1 L=1
Mun mielestä uskoon kannattaa panostaa. Oikeaa piste-usko -suhdetta on aika vaikea sanoa, koska uskomäärän kasvattaminen käy koko ajan vaikeammaksi pistemäärien kasvaessa, koska Canonesseja ei voi ottaa määräänsä enempää. Sanoisin että yli tuhannen pisteen armeijoissa pitäisi olla 10 pistettä uskoa tai enemmänkin, pienemmissä sitten vähän vähemmän.
Uskoa kannattaa käyttää aina kun siltä vähänkin tuntuu. Jos pelin loputtua on yksikin piste jäljellä, on tehnyt jotain väärin, tai ei ainakaan ole saanut armeijastaan maksimaalista tehoa irti.
Uskoa kannattaa käyttää aina kun siltä vähänkin tuntuu. Jos pelin loputtua on yksikin piste jäljellä, on tehnyt jotain väärin, tai ei ainakaan ole saanut armeijastaan maksimaalista tehoa irti.