GS:in poistaminen metallista?
GS:in poistaminen metallista?
Tiedättekö mitään ainetta millä green stuffin saa hajoitettua/liuetettua metallista pois, ilman että metalli kärsii?
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
-
Elven-captain
- Viesti:
Ei ei lähde puukolla tai vastaavalla,olen tuota noin....en ole sekoittanut niitä GS kumpaakin puoliskoa ja olen laittánut vain toista.Eli sitä on nyt dredin takaosassa suht paljon joka paikassa. Stuffi on sen verran tahmeaa jne.että sitä ei kannata edes vaivautua enää repimään irti.(tiedän,stuffitin drediäni noin reilu vuosi sitten
)
Maalinpoistoaine, joka tekee höpöä muoville, todennäköisesti syö myös green stuffia - tai ainakin pehmentää sitä tarpeeksi. Esimerkkinä vaikka asetoni. Ei vahingoita metallia.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- TrollChieftain
- Viesti:
Mikäli kaksikomponenttimassat oikein tunnen, toinen aine kyllä kuivuu, mutta sen toisen kuivumiseen kestää jumalattoman kauan ilman kovetetta, sillä toinenhan on itse sitä stuffia, ja toinen sitten on vain kovetetta, eli kovete kuivuu mutta itse stuffiin kestää kauan.Troll Chieftain kirjoitti:Nyt en oikein pysynyt kärryillä. Miten se pelkkä sininen massa kuivui?
Eikös GS ole kaksikomponenttimassaa? Sittenhän se tarvitsee molemmat aineet kuivuakseen.
Ei ainakaan minulla ole pakettiin kuivunut.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.