"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Eldareilla obliteratorit kumoon

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Hookki

Eldareilla obliteratorit kumoon

Viesti Kirjoittaja Hookki »

Miten saisin hoideltua vastustajan obliteratorit kaikkein nopeimmiten pois pelistä mun eldareilla.
mulla on:
-Farseer
-Warp spiders 5kpl
-rangers 6kpl
-guardian defenders 16kpl+ warlock
-Vyper
-Fire prism
-Dark reapers 5kpl

pelaamme yleensä noin 800 pisteen pelejä.
haluatko purruksi? klikkaa: http://world5.monstersgame.co.uk/?ac=vid&vid=59175457

PELATKAA MUN KAA!!!
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Ammut Rangereilla. Jos eivät kuole, niin pysyvätpähän paikallaan. Prismaa on vähän huono tuhlata, T5 ja 2 haavaa eivät helpota, ja Rangereiden kiväärit toimivat aseista parhaiten.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
world eater

Viesti Kirjoittaja world eater »

elikkä jaat 16kpl guardian ryhmän kahtia että tulee 2 8kpl ryhmää ja niille starcannonit , osta wlord taikka 2 , falcon on myös todella hyvä valinta , niin eiköhän ne kaadu starcannoneihin ja dark reapereiden aseisiin
Ishmael
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ishmael »

Ei ne kyllä snipereihin tai reaper launchereihin kaadu. Noilla sun figuilla niitä kannattaa varmaan ampua Fire Prismillä, tai sitten ottaa Vyperiin tai Guardianeille bright lance tai starcannon ja ampua niillä. Farseerin Mind War on myös ihan hyvä vaihtoehto, mutta 18" kantama voi tuottaa ongelmia.
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Attila kirjoitti:Ammut Rangereilla. Jos eivät kuole, niin pysyvätpähän paikallaan. Prismaa on vähän huono tuhlata, T5 ja 2 haavaa eivät helpota, ja Rangereiden kiväärit toimivat aseista parhaiten.
Itse asiassa obelikseilla on vain T4(5), kyllä prisma tehoaa.
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Largo kirjoitti:
Attila kirjoitti:Ammut Rangereilla. Jos eivät kuole, niin pysyvätpähän paikallaan. Prismaa on vähän huono tuhlata, T5 ja 2 haavaa eivät helpota, ja Rangereiden kiväärit toimivat aseista parhaiten.
Itse asiassa obelikseilla on vain T4(5), kyllä prisma tehoaa.
Hyvä ase noita vastaan on pulse laser, joka guiden kanssa saattaa napata vaikka koko tiimin kerralla. Toinen on ihan se lance, instant deathilla läpi ja ei muuta kuin vitosen invulnerable. Falconilla pitäs pystyä tuhoon noita hyvinkin, kunhan varoo, etteivät pääse ampumaan takaisin.
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Attila

Largo kirjoitti:Itse asiassa obelikseilla on vain T4(5), kyllä prisma tehoaa.
Ei kyllä minun Codexini mukaan. Näille ei edes listata Daemonic Resilienceä, vain Armour ja Aura. Saattaapa olla virheellinen painoskin.
Harri

Viesti Kirjoittaja Harri »

Attila kirjoitti:
Largo kirjoitti:Itse asiassa obelikseilla on vain T4(5), kyllä prisma tehoaa.
Ei kyllä minun Codexini mukaan. Näille ei edes listata Daemonic Resilienceä, vain Armour ja Aura. Saattaapa olla virheellinen painoskin.
Tuo T4(5) on korjaus, joka on tullut kirjan julkaisemisen jälkeen. Eli oblikset siis instakillataan jo Strena 8:lla.
Attila

Pulse kirjoitti:Tuo T4(5) on korjaus, joka on tullut kirjan julkaisemisen jälkeen. Eli oblikset siis instakillataan jo Strena 8:lla.
Olisikos mahdollisuutta saada jonkinmoista linkkiä/tms. vastaavaa kys. errataan, omin voimin en sitä tunnu löytävän.
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

Edikan vaihtuessa GW hävitti kaikki "wanhat" FAQ:t joista tuokin kyseinen tieto olisi löytynyt. Ainut tapa taitaakin olla ostaa jostain joko CA 2004 tahi uudempi painos kaaos kodeksista.
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Attila kirjoitti:
Pulse kirjoitti:Tuo T4(5) on korjaus, joka on tullut kirjan julkaisemisen jälkeen. Eli oblikset siis instakillataan jo Strena 8:lla.
Olisikos mahdollisuutta saada jonkinmoista linkkiä/tms. vastaavaa kys. errataan, omin voimin en sitä tunnu löytävän.
Ratkaisu on yhtä lähellä kuin Sotun Sääntö-osio:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=29448

Chaos FAQ:
http://kosh.hopto.org:8000/warhammer40k ... Q%20v3.pdf

Heti ekalla sivulla maininta obleista.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
VileKing
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VileKing »

Tee Farseerilla mind waria niin kyllä lähtee kestävinki ukko...tosin vain yksi voi ottaa woundia kyseisestä taiasta vuoron aikana.
"I am so Straight that, when i buy a House, the first thing i do is to brick up the back door." - Straight Dave
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Mind War ei kannata tuhlata tämmöisiin kohteisiin vaan ne tulee käyttää suoraa kalliimpiin (tai heikompiin ja kalliisiin) hahmoihin.

Eli starcannon hordella vain päälle.
Attila

Hm, nolo moka. Melkein voisi valittaa, ettei GW halua/jaksa ylläpitää noita päivityksiä, mutta enpä viitsi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”