Miten maalata orc warboss on wyvern??
Mikäköhän kohta sulle tuottaa suurimpia ongelmia? Jos hieman tarkennat, voin vaikka koittaa auttaa.
Tässä pari mallikuvaa CMONista. Väriteemaa siis vaikka näistä:
Orc warboss on wywern, orc warboss
Ja eiköhän näillä jo päästä alkuun...
Tässä pari mallikuvaa CMONista. Väriteemaa siis vaikka näistä:
Orc warboss on wywern, orc warboss
Ja eiköhän näillä jo päästä alkuun...
Ole hyvä vain.Örkki kirjoitti:Noista saa jotain apua. Kiitti
Tästä ehkä huomasit, että ylimalkaisella kysymyksellä ei voi saada kovin kattavia vastauksia.
Jos kysyn "Mihin mä menisin" etkä tiedä, kuka olen, minkä ikäinen ja mistä päin ja että millä mielialalla olisin menossa, et juurikaan voisi neuvoa, minne mun kannattaisi mennä. Eli tietty alkutilanne tarvitaan, jotta voitaisiin neuvoa pidemmälle ja tarkemmin.
En tietenkään sano tätä piikitelläkseni ketään saati yksittäistä käyttäjää, vaan juuri siksi, että mielelläni neuvon aloittelevia harrastajia. Valitettavasti vain viimeaikoina on kysymykset alkaneet tuntua liian laajoilta ja suorastaan mitättömästi muodoilluilta. Liian laajaan aiheeseen vaan kun on nimenomaan liian vaikea vastata kunnolla - Jatkoa ajatellen tarkentakaa hieman kysymystä, ja nähkää vaivaa sen muotoiluun. Muistakaa, että täällä netin toisessa päässä kysymyksen lukee aina henkilö, joka ei tunne teitä, ei tiedä figuanne saati tiedä teistä maalaajana/figupelaajana mitään.