Lisäsin mun Hrud galleriaan WIP osion

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Yuri kirjoitti:Ihan OT, missä välissä sinne Kaaosboizien sivuille ilmesty se ilmoittautumis mahdollisuus?
Porukka kuuli(täältä) turnauksesta ja ilmottautui ASAP.
Eli mitä tein väärin? :D
Et seurannu sotavasaraa tarpeeksi ahkerasti ;-) Tämä forum on TOSI suosittu joten maininta täällä ja näköjään järjestäjät hukkuu ilmottautumisiin hetkessä...Taitais olla tarvetta isommalle pelipaikalle ;-)
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Yuri

Viesti Kirjoittaja Yuri »

Mä tiesin tosta turnajaisesta pari viikkoa ennen tätä... En mä tajunnu et sinne piti ilmoittautua ihan tosta noin vaan, kun siellä sivuilla ei lukenu mitään siihen viittaavaa... Plääh ja plööh... systeemi kusee. :wink:

Oho, nyt alkaa threadi luisua sivuraiteille...
http://www.pbase.com/yuuri Mitäs täältä löytyy?
tube
Chaosboyz Crew
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tube »

Yuri kirjoitti:Mä tiesin tosta turnajaisesta pari viikkoa ennen tätä... En mä tajunnu et sinne piti ilmoittautua ihan tosta noin vaan, kun siellä sivuilla ei lukenu mitään siihen viittaavaa... Plääh ja plööh... systeemi kusee.

Oho, nyt alkaa threadi luisua sivuraiteille...
No menköön.

Juu, jälkikäteen ajateltuna oli lievä huti kertoa turnauksesta täällä ja ottaa ilmoittautumiset tulojärjestyksessä emailitse. Ensi kerralla ehkä ilmot taas Fantsuun, pitää vähän miettiä. Mitään ideaaliratkaisua ei ole, joten pitää valita pahoista se vähiten huono.

Vähän yllätti tuo turnauksen suosio. Katsotaan, josko saataisiin lisää paikkoja, mutta voi olla hankalaa. Tai, siis, jos jollakulla lojuu nurkissa pelipöytiä, niin sitten.

Makeita rottia, toivottavasti ovat maalissa ens vuonna ;).

/tube
-- Chaosboyz Krew --
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
Yuri

tube kirjoitti:Juu, jälkikäteen ajateltuna oli lievä huti kertoa turnauksesta täällä ja ottaa ilmoittautumiset tulojärjestyksessä emailitse. Ensi kerralla ehkä ilmot taas Fantsuun, pitää vähän miettiä. Mitään ideaaliratkaisua ei ole, joten pitää valita pahoista se vähiten huono.
Hmm... eli ilmoititteko täällä että turnaukseen saa ilmoittautua samaan aikaan kun laitoitte sinne sivuille tiedon että nyt saa ilmoittautua? Ja minä päivänä se oli? Kun minä käsitin että turneeseen saa ilmoittautua vasta kun te sanotte että sinne saa ilmoittautua... Muuten oisin mailannu teille jo pari viikkoa sitten kun kuulin Migsulta. :D (saikohan tosta mitään selvää :roll:)

Vai oliko se niin vaan että heti kun tieto levisi niin postilokero täyttyi ilmoituksista... Jos se tapahtui sillon itsenäisyyspäivän viikonloppuna niin olin sukulaisilla ja missasin näköjään koko rumban. Noh, tyhmästä päästä saa tunnetusti kärsiä. :wink:
tube
Chaosboyz Crew
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tube »

Ruvettiin ottamaan ilmoittautumisia 4. päivä, eli sitten kun säännöt oli julkaistu ja infot ja mainosjulisteet (mitä ihmeen turhaa työtä?) oli viety Fantsuun. Sivuille ei tainnut tulla siinä vaiheessa vielä infoa, kun web-herra Santtu oli vähän kiireinen Aten häiden takia.

Täyttymiseen meni siis kaikkiaan neljä päivää (4. - 8.12.) sen jälkeen, kun tieto oli tullut tänne.

Tämmöistä tämä on, kaikki eivät voi voittaa aina. Mutta ei me oikein voida ruveta karsimaan osallistujia jonkin pärstäkertoimenkaan mukaan.

Just tossa Aten kanssa mietittiin, josko pääsiäiseksi saisi jostain tilan, joka vetää esim. 100 pelaajaa. Eli jos jollakulla on hyviä ehdotuksia, niin pankaas tulemaan. Kriteereinä se, että sinne pääsee julkisilla jotenkin helposti ja pöydät yms huonekalut ovat ainakin samassa rakennuksessa. Itäkeskuksen monitoimitalo on yksi mahdollinen paikka, Dipoli toinen, mutta molemmat vielä silkkaa spekulointia. "Ehdoton" hintakatto huonekaluineen - joista pitää siis saada pelipöydät aikaiseksi - kaikkineen on 1000 euroa/viikonloppu.

/tube
-- Chaosboyz Krew --
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
migsula

Viesti Kirjoittaja migsula »

mä pistin ton sun testin sinne turnajaiset foruumin Chaos Boyz turnaus threadiin. Jos vaikka jollain ois joku big ass venue kellaris :D
☠️
Killu

Viesti Kirjoittaja Killu »

Hammer kirjoitti:
killu vasarahemmo kirjoitti:tota oonkohan mä nähny väärin mut gw:n sivulla kai oli blood bowlissa joku thrud että ookko sä sen sieltä sen hrudin repässy??? :arrow:
Jos tarkoitat että mistä oon sen nimen keksiny, niin siellä 40K sääntökirjassa on kuva jossa näkyy monta alienia. Yksi niistä oli nimetty "Nocturnal warrior of Hrud". Eli kyllä tää nimi on ihan GWn omaa taustatarinaa myötäilevä. Jos GW olis tehnyt avaruus-Skaveneita, niin ne olis kyllä ollut Hrudeja 40Kssa.

Toi Thrud tyyppi on Thrud the Barbarian. Se esiintyi aikoinaan sarjakuvassa White Dwarffissa. (Rogue traderin aikoihin). Ei mitään tekemistä avaruusrottien kanssa.
kiitos!
1+1=10
Hammer

Viesti Kirjoittaja Hammer »

Laitoin taas 2 uutta kuvaa mun galleriaan. Tankit edistyy pikkuhiljaa.
Zerath

Viesti Kirjoittaja Zerath »

Upeita! Loistavia! Jatka samaan malliin.
All those who believe in telekinesis, raise my hand.
Yuri

No niin! Tappavan kauniita noista tulee, todellakin. :D

Se tankki jossa on ne brighlancet näyttää kyllä vähän paremmalta kuin se Falconia tuuraava. Sulla ei tainnut riittää Apache-pienoismalleja jotta oisit saanut molempiin siivet? Tarkoitan että ne siivet näyttävät todella hienoilta siinä toisessa. Muutenkin siivellinen näyttää siltä että siihen olisi panostettu vähän enemmän.
naulapaa

Viesti Kirjoittaja naulapaa »

noi on hienoja. ois kiinnostavaa pelata noita vastaan :roll:
Jyväskylän cityliberation turnauksien epävirallinen maskotti
Northen

Re: Lisäsin mun Hrud galleriaan WIP osion

Viesti Kirjoittaja Northen »

Voi vitsi et noi näyttää siistilt. Onneks mä pääsen näkee noi kohta livenä :wink:
Toivo on vain ensimmäinen askel tiellä keittiöön
Hammer

Yuri kirjoitti:No niin! Tappavan kauniita noista tulee, todellakin. :D

Se tankki jossa on ne brighlancet näyttää kyllä vähän paremmalta kuin se Falconia tuuraava. Sulla ei tainnut riittää Apache-pienoismalleja jotta oisit saanut molempiin siivet? Tarkoitan että ne siivet näyttävät todella hienoilta siinä toisessa. Muutenkin siivellinen näyttää siltä että siihen olisi panostettu vähän enemmän.
No mä en halunnu niistä kahdesta tankista saman näköisiä, kun ne kerta pitäis repata Falconia ja wave serpenttiä...

Olisin kyllä laittanu siivet siihen falconiin myös, mutta Comanchessa ei oo siipiä (Käytin siis kahta erityyppistä helikopteria näihin).

Siinä siivellisessä olevat tutkahäkkyrät kuvastaa sitä suojakenttää, mikä sillä on. Kun taas ne panssari levyt sen toisen eturungossa on taas semmosia stealth-levyjä, jotka heijastaa huonosti tutkassa, elikkä sitä on hankala targettaa (kuvastaa sitä holo-field upgradea...)

Katotaan nyt miltä ne näyttää kunhan saan lisättyä niihin kaikki detaljit ja väritettyä ne.
Yuri

Niin, Commanchessahan ohjukset on rungon sisällä...

Ne heijastuslevyt on kyl hyvä keksintö Holofieldille. Antaa hienon hi-tec fiiliksen noille Hrudeille, mikä niillä muutenkin on jo. :)

Tsemppiä vaan maalaamiseen. :D
MrLax

Viesti Kirjoittaja MrLax »

loistava idea, oonkin noita figuja seurannut pidemmän aikaa... jos joku tuttusi vain jaksaa, anna hänelle kehitellä jonkinlaiset erikois säännöt, statsit vaan FB:n puolelta hieman muuttamalla... *vinkki*
"The oldest and strongest emotion of mankind is fear, and the oldest and strongest kind
of fear is fear of the unknown."
-H.P. Lovecraft
Hammer

Skleetnik kirjoitti:loistava idea, oonkin noita figuja seurannut pidemmän aikaa... jos joku tuttusi vain jaksaa, anna hänelle kehitellä jonkinlaiset erikois säännöt, statsit vaan FB:n puolelta hieman muuttamalla... *vinkki*
Mä pysyn kyllä näissä eldar säännöissä. Silloin kaikki tietää missä mennään. (Ja mä haluun myös oppia pelaamaan sillä eldar listalla)

Ja mä oon myös modellannu ne figut ja aseet ja eri tyyppiset ryhmät vastaamaan niin paljon niitä eldarin vastaavia, ettei näille pitään ihmeellisiä Skaven-sääntöjä oikein voi enään antaa.
naulapaa

Viesti Kirjoittaja naulapaa »

millo tulee lisää kuvia. kyllä noi on hienoja
Jyväskylän cityliberation turnauksien epävirallinen maskotti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”