Hiekkaa joka haisee tabascolle
Hiekkaa joka haisee tabascolle
En ollu ihan varma mihin tän kyssärin laitan niin pistin tänne
joo no otsikko kertoo kaiken.Ostin tossa vähän aikaa sitten tälläsen norm ruskeen modelling sand purkin mutta en oo varma onko tän tarkotus haista tabascolle vai onko joku kaverini kenties laittanut mun purkkiin tabascoa eli viittiskö joku kertoa että onko tän tarkotus haista tabascolle ja kenties miksi se haisee tabascolta.
joo no otsikko kertoo kaiken.Ostin tossa vähän aikaa sitten tälläsen norm ruskeen modelling sand purkin mutta en oo varma onko tän tarkotus haista tabascolle vai onko joku kaverini kenties laittanut mun purkkiin tabascoa eli viittiskö joku kertoa että onko tän tarkotus haista tabascolle ja kenties miksi se haisee tabascolta.
Voimmeko muuttaa maailmaa? Emme , mutta totta helvetissä voimme aina yrittää.
GW:n hiekat haisevat kummalliselta, itse en ole perushiekkaa haistellut mutta Gravel haisee kummalta.
Syytä en tähän osaa sanoa.
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
Sama juttu Vallejon maaleissa, haisevat kummalta. Musta ja valkoinen heisee ihan selvästi euqalyptukselle, mutta haitaneeko tuo.Rutabaga kirjoitti:GW:n hiekat haisevat kummalliselta, itse en ole perushiekkaa haistellut mutta Gravel haisee kummalta.
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
- pikkupoika
Tähän sopisi ärsyttävä kommentti: "Kiviäkin kiinnostaa"pikkupoika kirjoitti:Mulla niistä kivistä takapihalta tuli vaan harmia basejen teossaKelffi kirjoitti:Miksi ihmiset ostavat GW:n hiekkaa kun sitä löytyy takapihalta?
Ihan hyvää hiekkaa saa sieltä takapihalta, kunhan vain muistaa puhdistaa roskista mokoman. Ite suosin hienojakoista sahanpurua, jonka maalaan jälkeen päin.
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja