säännöt
-
lord of eldar
säännöt
osaako kukaan selittää selvästi tän pelin sääntöjä ja jotain wood elf juttuja
Sääntökirja. Se isohkon kokoinen opus, jonka saa fantasiapelien, tai vaikka GWn hyllyltä. Kannessa texti "rulebook". Kirjan joudut ostamaan, jos jollain kaverillasi ei sitä ole. Sääntökirjan hinta on 40e.
Woodelffit osaavat ampua, ja ovat haltioita. Kai minä joitain juttuja näistä tiedän. Ainakin niitä löytyy opuksesta "Warhammer armies: Wood elves", jonka voi ostaa samasta paikasta, kuin sääntökirjan. Armeijakirjan hinta on 20e.
Sotavasara, kuten on useasti todettu, ei ole sääntökirjan korvike.
Olen pahoillani, mutta en voi antaa minkäänlaisia sääntöjä.
Edit:Tuolta pitäisi löyty jotain wood elf-juttua.
Woodelffit osaavat ampua, ja ovat haltioita. Kai minä joitain juttuja näistä tiedän. Ainakin niitä löytyy opuksesta "Warhammer armies: Wood elves", jonka voi ostaa samasta paikasta, kuin sääntökirjan. Armeijakirjan hinta on 20e.
Sotavasara, kuten on useasti todettu, ei ole sääntökirjan korvike.
Olen pahoillani, mutta en voi antaa minkäänlaisia sääntöjä.
Edit:Tuolta pitäisi löyty jotain wood elf-juttua.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Re: säännöt
Mikäli asut pääkaupunkiseudulla, Turussa, Tampereella, Oulussa, Jyväskylässä tai Lahdessa (KapuEdit: Tai Kouvolassa), niin näissä kaupungeissa ainekin on kunnon figukauppa tai useampikin, missa saat luultavimmin opastusta pelinsaloihin. Opettaminen on huomattavasti helpompaa luonnossa kuin kirjoittamalla sääntökirja uudestaan nettifoorumille.lord of eldar kirjoitti:osaako kukaan selittää selvästi tän pelin sääntöjä ja jotain wood elf juttuja
Mikäli omalta paikkakunnalta ei löydy asianmukaista pelikauppaa, niin tuolta Peliporukoiden puolelta voi vilkaista onko omalla alueella aktiivista peliseuraa, minne voisi mennä tutustumaan peliin ja saamaan vinkkejä harrastuksen suhteen.
Mikäli Peliporukatkin vetävät vesiperän, niin Turnaus ja pelikaverit-osion kautta voi hakea kotikaupungista innokasta opastajaa, jos omat ja kaverien kielitaidot eivät sääntökirjan suhteen riitä.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage