"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

mä tartteen väri ehdotuksiii tyranideille kun dippaan niitä

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
TYRANIDUSER(FIN)

mä tartteen väri ehdotuksiii tyranideille kun dippaan niitä

Viesti Kirjoittaja TYRANIDUSER(FIN) »

mä tartteen väri ehdotuksiii tyranideille kun dippaan niitä et antaa tu7lla palautetta
Lumppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

mun nidit on maalattu scab redil...violetti,ja vihreä ja sininen on käypiä värejä alienejen maalaamiseen...(oikeastaan mielikuvituksella niit kannataa maalata)
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Tanara

Viesti Kirjoittaja Tanara »

Ei kai niitä mihkään sentään dippailla ? ;)

No GWn sivuilta varmaan saa aika hyviä ideoita.

Netistä taitaa löytyä aika paljon muitakin paikkoja joista löytyy maalattujen tyrkkyjen kuvia.

Suositten googlea ja englannikieltä ...
The Captain
Valvoja

Re: mä tartteen väri ehdotuksiii tyranideille kun dippaan ni

Viesti Kirjoittaja The Captain »

TYRANIDUSER(FIN) kirjoitti:mä tartteen väri ehdotuksiii tyranideille kun dippaan niitä et antaa tu7lla palautetta
http://www.kolumbus.fi/teemu.pesonen/im ... _nidit.jpg

Vaikka nuo onkin maalattu käsin alusta loppuun, melko suuri osa sävytyksestä lienee saavutettavissa dipilläkin. Vaikken dippaamisesta mitään tiedäkään, niin punertava ja rusehtava ovat siitä kiitollisia värejä ja sävyjä, että niiden inkkaamisen/dippaamisen pitäisi toimia.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”