"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hellcannon & LoS

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Hevi

Hellcannon & LoS

Viesti Kirjoittaja Hevi »

Tuli tuossa viime pelissä vastaan kysymys, että voiko hellcannon ampua omien yksiköiden takaa kohteeseen jota sen crew ei näe koska se on large target, ja large targetithan tunnetusti näkevät pienempien unittien yli.
Itse sanoisin ettei se voi, koska BRB sanoo että crewin pitää nähdä unitti sillä suunnalla johon ammutaan. Mutta toisaalta, kanuunan säännöt sanovat että crew ja cannon muodostavat unitin jolla on erikoissäännöt blaa, blaa, large target, blaa...

Mites on?
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Kun kerran kanuuna ampuu kuin stonethrower, niin ei näe.
LoS katsotaan crewistä.

Muodostaahan se normaali kivenheittäjäkin unitin crewinsä kanssa, mutta ei senkään lossia silti koneesta mitata.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
[Vlad]

Viesti Kirjoittaja [Vlad] »

eikös hell cannon ole elävä?
ei ole varmaa tietoa itselläni mut joku on sanonu että hökötys on demoni ainakin osittain
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Thrawn kirjoitti:eikös hell cannon ole elävä?
ei ole varmaa tietoa itselläni mut joku on sanonu että hökötys on demoni ainakin osittain
Elävä tai ei, Hellevi ampuu "in exactly the same manner as a stone thrower" - tarkoittaen että crewin pitää nähdä vihollista arvaussuunnassa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”