"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miten Ork boyzista tehty 'Ard boy luokitellaan?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Lumppu
Viesti:

Miten Ork boyzista tehty 'Ard boy luokitellaan?

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

Joten..milloin/miten ork boy lasketaan 'Ard boyksi?ite oon tehny silleen et esim kaikille olkapanssari ja usealle leukapanssari ja kakki extrat mitä pakkauksesta löytyy..
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Varjonkutoja

Viesti Kirjoittaja Varjonkutoja »

Sitten kuin se maksaa sen (12-14?) pistettä, ja kerrot vastustajallesi että se on 'ard boy... kannattaa varmaan laittaa juuri kaikkea olkasuojia sun muita sille niin näyttää enemmän kestävämmältä.
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
Synnin niittäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Synnin niittäjä »

Varmaan aika moni tekee niitä tuolla menetelmällä, mutta itse olen silti sitä mieltä, etteivät ole hintansa väärtejä... ... itse tekisin mielummin scarboyzeja (S4) ;)
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
QQ3

Re: Miten Ork boyzista tehty 'Ard boy luokitellaan?

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

Razwrakka kirjoitti: ja kakki extrat mitä pakkauksesta löytyy..
mitäs nämä kakki extrat ovat
Varjonkutoja

Re: Miten Ork boyzista tehty 'Ard boy luokitellaan?

Viesti Kirjoittaja Varjonkutoja »

QQ3 kirjoitti:
Razwrakka kirjoitti: ja kakki extrat mitä pakkauksesta löytyy..
mitäs nämä kakki extrat ovat
Ihmisen päitä, tähtäimiä(mitä luultavammin turhia), puukkoja ym. mitä sieltä löytyy...
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”