FaBa örkkejä 40k..?
FaBa örkkejä 40k..?
Joo Tervepä terve..
Semmosta että Voikos FaBa örkkejä ottaa 40k?Meinasin ite tehä..koska siin tulee semmone pässinpää lippu joka sopisi minun Goffeilleni..Kun minulla ei ole pistooleitakaan yhtään jäljellä että voko ne laskea 40k ilman pistooleita ta muuta 40k sälää..?
Semmosta että Voikos FaBa örkkejä ottaa 40k?Meinasin ite tehä..koska siin tulee semmone pässinpää lippu joka sopisi minun Goffeilleni..Kun minulla ei ole pistooleitakaan yhtään jäljellä että voko ne laskea 40k ilman pistooleita ta muuta 40k sälää..?
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Faba-örkkien osia kannattaa sotkea iloisesti sekaisin 40k-örkkiosien kanssa. Niin saa vielä enemmän monimuotoisuutta. Mitään klaanirajoituksia ei ole.
Yhdestä 40k-örkkilootasta saa helposti yhdelle fabalootallisellekin aseet, kun käyttää vähän mielikuvitusta.
Yhdestä 40k-örkkilootasta saa helposti yhdelle fabalootallisellekin aseet, kun käyttää vähän mielikuvitusta.
Viimeksi muokannut Lassek, To 09.03.2006 15:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- ankara halla
- Valvoja
Tottakai saa, nehän ovat sinun figujasi. Jos vielä laitat ne sääntöteknisesti korrekteille pyöreille alustoille ei ongelmia pitäisi olla.
Tietysti auttaa mahdollisten pilkunviilaajien tapauksessa, että niissä olisi jotain 40kmaista. Tälläisten 40kmaisuuksien konvertoiminen ei luulisi olevan kovinkaan hankalaa jos ei valmiita bitsejä kerta enää löydy.
Tietysti auttaa mahdollisten pilkunviilaajien tapauksessa, että niissä olisi jotain 40kmaista. Tälläisten 40kmaisuuksien konvertoiminen ei luulisi olevan kovinkaan hankalaa jos ei valmiita bitsejä kerta enää löydy.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
No mää meinaan Puolenkuunpeleistä tilata kaksi semmosta levyä niitä..en viiti koko boksia..ku teen vaan mitä siijn tulee..8 tai jotai..Ku PKPst voi tilata erillisiä osia mitä näkyy gw sivuilla 
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
OK. Siitä vaan tulee sitten lisäksi postikuluja ja nuo spruet/kehikothan on yksinään ostettuina suhteessa kalliimpia kuin yksi boksissa tullut kehikko. Eli saat halvemmalla koko lootan. Myy vaikka turhat figut pois jos et itse tarvitse.Razwrakka kirjoitti:No mää meinaan Puolenkuunpeleistä tilata kaksi semmosta levyä niitä..en viiti koko boksia..ku teen vaan mitä siijn tulee..8 tai jotai..Ku PKPst voi tilata erillisiä osia mitä näkyy gw sivuilla
Joo jos saan nyt paljon hilloa..
OT:Joo sori kun tein sen toisen aiheen..mutta ajattelin että tuo otsikko ei sinänsä koske sitä aihetta..mutta no jääköön se sitten siihen..
OT:Joo sori kun tein sen toisen aiheen..mutta ajattelin että tuo otsikko ei sinänsä koske sitä aihetta..mutta no jääköön se sitten siihen..