"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Seuraava hankinta Taulle? (Oli: Kannattaako?)

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
RilliVili
Viesti:

Seuraava hankinta Taulle? (Oli: Kannattaako?)

Viesti Kirjoittaja RilliVili »

Olen tässä justiinsa alkanut keräilemään Tau armeejaa, yksi firewarrior paketti löytyy ja codexi, mutta nyt tuli tenkkapoo että mitä ostan seuraavaksi. Itse ajattelin ostaa Devilfishin ja siihen pathfinderseja, ja samalla reissulla XV8 puku HQ valinnaks. Onko toi mitenkään järkevää olen ehdotuksille avoinna.

ModEdit: Muokkasin otsikkoa. "Kannattaako" ei ole riittävän kuvaava otsikko. /jullevi
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

No kyllä tuo kokoonpano on hyvä ja sitten kun olet nuo hankkinut, niin sinulla on myös laillinen armeija, jolla pelata Combat patrollia.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Drone

Viesti Kirjoittaja Drone »

Osta mielummin devilfishi joka sisältää myös firewarrioreita, niin voit saada armejan muitakin pelejä varten kuin patrolia.
WarBoss

Viesti Kirjoittaja WarBoss »

Kyllä se Devilfish kannattaa ostaa seuraavaks ku sillä pystyy iak kätsysti kuljettaa Firewarruja
Turku, Suomen persereikä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”