"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ensimmäiset liskot väreissä - Tästä se alkaa

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Hän itse

Ensimmäiset liskot väreissä - Tästä se alkaa

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Tulipa saatua nuo kaksi liskoa väreihin, enään 40 takana. Arg.

Skinkin kuvat:#1 #2 #3
Saruksen kuvat: #1 #2 #3

Haluaisin hieman neuvoja vielä terästääkseni hieman highlightaustani, se on vielä vähän hakusessa. Ja kamerataidot, onko ne kehittynyt? Onko kuvat kelvollisia?
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Aenarion

Viesti Kirjoittaja Aenarion »

No kyllähän noista selvän saa(kuvista) ja ei oo ensimmäisiksi mitenkää huonoja.Mut hyvä väri teema,kerranki jotai muuta ku vihreetä...
Conte, laavaa!!!
pikkupoika

Viesti Kirjoittaja pikkupoika »

kuvat on kelvollisia ja väriteemakin on hieno, etenkin skinkin pääheltta? oli hieno
Pitäisi lopettaa se itseleen valehtelu
Massi

Viesti Kirjoittaja Massi »

Väriteema on lyylikäs, mutta pohjamaalia näytää olevan liikaa. (sen huomaa keihäänkärjen rypyistä.) Maalausjälki on tuota pelipöytä tasoa kutakuinkin. :)
On helpompaa löytää perille, kun tietää minne on menossa.

-Nalle Puh
Gobirin

Viesti Kirjoittaja Gobirin »

ei ole eka ukkos :D (vai onko) Väriteema on kuten jo mainittiinkin hieno. Ajattelin itsekkin tuommoista teemaa jos joskus liskomiehiä alkaisin kerätä. Hienoja
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Jätkähän on synnynnäinen taiteilija :D. Väriteema on loistava ja ensimmäisten figujen mittakaavalla 10:in arvosia ;).
Mr_Fineday

Viesti Kirjoittaja Mr_Fineday »

Huhuu.. Ensimmäiset liskot, ei figut. On tää jätkä maalaillu 40K:n black templareita.

Mutta silti ihan jees tasoa, skinkin heltat oli siistit.
Highlightina voisit sekoittaa hieman valkoista tuon päällimäisen oranssin(?) kanssa ja laittaa korkeimpiin kohtiin, tuo yleensä ihan jees tuloksen.
Inkit?
Draktaron

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Hyvää jälkeä, tee tummempaa inkkiä ihonvärin ja mustan kanssa, tai osta vastaavan värin tummempi maali ja inkkaile hieman, näyttäisi varmasti todella hyvältä.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Valkokielinen Skinkki? Ei ihan normaali näky. Myös ihmetyttää skinksin pään päällä oleva metallijuttu. Ihan kuin siinä olisi vähän muutakin kuin sitä metallia mitä pitäis...
Andi

Viesti Kirjoittaja Andi »

Hieno väri teema ja muutenki hieno figu :)
Dalamar kirjoitti: Myymme halpaa suuseksiä.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

No ota nyt herranisä kauempaa kuvat, pelifiguksikin aika kamalia ovat. Kannattaa myös vähän katsoa noita punaisia silmiä, jotka eivät todellakaan erotu muusta figusta.
Wompatti

Viesti Kirjoittaja Wompatti »

Heikkoa pelipöytätasoa. Kannattaa hieman yrittää maalata siistimmin ja lisätä ainakin yksi kerros highlighteihin jotta väriliukuma ei ole noin raju.
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Nazreg Moonsinger kirjoitti:No ota nyt herranisä kauempaa kuvat, pelifiguksikin aika kamalia ovat. Kannattaa myös vähän katsoa noita punaisia silmiä, jotka eivät todellakaan erotu muusta figusta.
No Auts, mitä 'ritiikkiä. Silmät aijon kyllä toisella värillä maalata, kokeilin tuota punaista. Tuo iho on hieman hankala korostaa; vinkkiä?
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Wompatti

Viesti Kirjoittaja Wompatti »

Hän itse kirjoitti:Tuo iho on hieman hankala korostaa; vinkkiä?
Henkilökohtaisesti käytän, ja suosittelen sinuakin käyttämään seuraavaa tapaa oranssin tai ruskean oranssin aikaansaamiseksi:

1) Red Gore undercoat.
2) Blood Redia päälle, niin että vain hieman erottuu raoista ja reunoista.
3-7) Kaikki kerrokset tehdään lisäämällä aina Bad Moon Yellowia (tai muuta keltaista) punaiseen ja maalaamalla aina yhä pienemmälle alueelle.
8) Lisää valkoista seoksen viimeiseen kerrokseen ja lisää korostettuihin alueisiin pieni "tökkäys" tällä mixillä.

En sitten tiedä mitä muut tykkäävät mutta itselläni toimii. Mikäli haluaa tummempaa niin kannattaa käyttää esim. Sunburst Yellowia.
mieoonmursu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mieoonmursu »

Hienoja on , hienoja on highlightit nyt vielä vähän hakusessa niinkuin itse mainitsitkin(minähän se olen paraskin puhuja) mut värit ne on yks yhteen liskojen kanssa miks petskules mä en keksiny maalata oranssi mustiks kun mietin tänää väri scenee ötököilleni.
käy kotisivuillani täällä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”