KTS
-Kölle
Örkit osaavat ampua tasan yhtä hyvin kuin Gobotkin. Sama BS ja kaikki.Ratovaari kirjoitti:Yöhiidet ovat osa örkkien armeijaa, hyvää taitaa olla lukumäärä, örkkien ainoat edes keskinkertaiset ampujat (örkit itse ei ole kyllä mitään hyviä ampumaan), susivaunut ja sudet ovat hyvin pelottavia vastustajia.
Huonosta taas voin sanoa vaikka Big Bossin (pomon) ja War Bossin (Sotapomon), jotka vievät arvokkaita Hero ja Lord paikkoja, vaikka ovat niin huonoja että keskiverto sotilaskin tönäisisi sellaisen kumoon vasemmalla pikkurillillä.
Mistä löytyy ko. sääntö? Voisko joku sivistää?Omenapoika kirjoitti:Jos koko armeija on goblineita niin saa yhden lisäsankarin/1000pts, joten 2000pts peliin saa 6 sankaria, niistä vaikka neljä taikuria ja pari pomoa pitämässä järjestystä.
Puhut (taas vaihteeksi) ihan pehmeitä. Night gobbot ovat ampujina kerrassaan kökköjä (BS3, shortbow, kuten moni jo huomautti), ja lisäksi yksikön minimikoko 20 tekee yksiköstä kömpelön.Ratovaari kirjoitti:Yöhiidet ovat osa örkkien armeijaa, hyvää taitaa olla lukumäärä, örkkien ainoat edes keskinkertaiset ampujat (örkit itse ei ole kyllä mitään hyviä ampumaan), susivaunut ja sudet ovat hyvin pelottavia vastustajia.
Huonosta taas voin sanoa vaikka Big Bossin (pomon) ja War Bossin (Sotapomon), jotka vievät arvokkaita Hero ja Lord paikkoja, vaikka ovat niin huonoja että keskiverto sotilaskin tönäisisi sellaisen kumoon vasemmalla pikkurillillä.
Siis armeijan nimihän on Orcs and Goblins, eli se koostuu örkeistä ja goblineista (ei hob goblineista), eli voit ottaa niitä niin paljon kuin haluat, ja tuo Gobboherosääntö on sekä Night Goblineille ja tavallisille Goblineille, örkkejäkin voit armeijaan ottaa, mutta örkkipomolla et saa sitä ylimääräistä herojuttua (eli gobbopomo vie tavallaan ½ heropaikan, mutta jos otat vain yhden, et saa sitä toista puolta käyttöön. Örkki taas vie yhden kokonaisen paikan).Kölle kirjoitti:jos viel voisitte kertoa noista nettersseistä!
ja voiko tavallisii gobboi ottaa armeijaa, mut silti otta se ylimääräsen hero?
(kiiitos kaikille vastanneille)
-Kölle
Niin ne on niitä tappokoneita, kun ne osuu vihollis unittiin ne aihettaa D6 strenght 5 hittejä ja no armour saveKölle kirjoitti: Sitte noist fanaatikoist. Mitä hyötyy niist oikee on, ja mitä ne tekee??
Ampuminen toimii samalla tavalla kuin stone throwerilla(eli siis arvioit kantaman), mutta ei käytetä templatea. Jos ammus(gobbo) osuu tähdättyyn yksikköön, siihen tulee D6 S5 hittejä(ei armour saveja). Siis koko yksikköön eikä pelkästään figuihin, joihin gobbo osuu.Kölle kirjoitti:Entä se gobbo katepultti?
Fanaatikot ovat ratsujen pahin painajainen, d6 s5 no armour saves tuntuu pienissä yksiköissä. Yleensä ei ngobboja ole listassa ilman fanoja joten vastus yleensä vaaro tätä unittia. Itse harvoin pelaan ilman näitä, koska niistä saa kumminkin hyvän rajoituksen vihun liikkumiseen, mutta joskus on käynyt niinkin, että nämä ovat olleet minulle riesa kun liikkuvat minne sattuu ja estää minua liikkumasta.Kölle kirjoitti: Sitte noist fanaatikoist. Mitä hyötyy niist oikee on, ja mitä ne tekee??