"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Inquisitor (Pohjaa vaille valmis)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Yrittäisit Edes

Inquisitor (Pohjaa vaille valmis)

Viesti Kirjoittaja Yrittäisit Edes »

Hei, sain vihdoinkin maalattua Inkvisiittorini loppuun (valmistuminen myöhästyi Ranskan reissun ja vasemmankäden jännetupintulehduksen takia), kokeilin myös ensimmäistä ketaa NMM:ää ja NMMG:tä, itse olen niihin tyytyväinen tai ainakin kultaan*teistä en sitten tiedä*.
Pohjaa en vielä ole tehnyt kun basetus tavarat loppui*kyynel*, joten älkää basea huomioiko. Figussa on koht.paljon pikkuvirheitä joita en ainakaan vielä jaksa korjata, kun se on pelipöytä tasoa(*maaliakin jäi koloista pois, darn*)

Linkitys:http://photobucket.com/albums/a209/Brot ... &test=test

Risu ja ruusuja saa antaa jos haluaa, viitsii, kehtaa tai muuten tarpeeksi kyvykäs siihen hommaan.
Welcome to freak show. It`s called life.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin.
Swarmp

Viesti Kirjoittaja Swarmp »

todella hienoja..toi kaartilaisen asento on siisti ja maalaus jäki on komeeta 9-10 (12) noist mä annan ja peukkuja myös... Good Work!!
Et Imperator Invocato Diabolus Daemonica Exorcism !

viewtopic.php?f=4&t=107359
zezuz

Viesti Kirjoittaja zezuz »

Swarmp kirjoitti:todella hienoja..toi kaartilaisen asento on siisti ja maalaus jäki on komeeta 9-10 (12) noist mä annan ja peukkuja myös... Good Work!!
Sul menee kyl tosiaan joskus "vähän" yli... Et oo tainnu koskaan kuulla semmosesta sivusta kuin esim coolminiornot? (meniköhän oikein? :D )

Mutta itse figuihin. Eli onhan noi cuuleja mutta en mä 10 pointsia nakkais. 8+ riittänee, Todellakin joissain kohdissa on pientä suttuisuutta ja paksuhkot maalit varsinkin kultaisissa kohdissa ja toi hanska on epäonnistunut. Muuten mahtava figu.
i'm back !
Göbö

Viesti Kirjoittaja Göbö »

Joo.. hienohan toi on, mutta esim. noi purity sealit on rumia. näyttää kun olisit maalannut ne mustan päälle?! Pistä alle vaikka ruskeeta. Maali on paksua ja suttuista tossa hanskassa ja vähan muuallakin jossain kohdissa. Detailit on peittynyt jossain paikoissa muuten hieno, mut noi rumat kohat tiputtaa arvosanaa.

8-
Håkan

Viesti Kirjoittaja Håkan »

Sul menee kyl tosiaan joskus "vähän" yli
Entä jos Swarmp arvostelee aivan erilaisella asteikolla kuin sinä?

Maalit ovat paikoin paksuja, mm. vyölaukut ja hansikkaat.
NMM toimii hyvin kaukaalta katsottuna mutta läheltä näkyy selvästi maalien rajat, kullasta plussaa.

Kokonaisuutena hyvä figu.

Edit: Niin joo, ne purity sealit näyttäisivät paljon paremmalta tekstin kanssa.
Spetulhu

Viesti Kirjoittaja Spetulhu »

Mistä tuollaisen inkvisiittorinappulan voisi hankkia? Se on aika tyylikäs nappi, meinaan. Tekisi mieli maalata sellainen itse.
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.

-Vanha sananlasku IG:ssä
Andi

Viesti Kirjoittaja Andi »

Upea figu. Ei kehtaa vähään aikaan omia figuja kattoo :D
Dalamar kirjoitti: Myymme halpaa suuseksiä.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Spetulhu kirjoitti:Mistä tuollaisen inkvisiittorinappulan voisi hankkia? Se on aika tyylikäs nappi, meinaan. Tekisi mieli maalata sellainen itse.
Pikkuiselta yhtiöltä nimeltänsä Games Workshop.
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

11+,ehdottomasti,erittäin komea nappi!:D saammehan pian nähdä lisää yhtä tasokasta tuotantoasi?
Slaughter Master

Viesti Kirjoittaja Slaughter Master »

Vaatteen highlightaukset ovat liian paksuja ja epätarkkoja.
Ldz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ldz »

Näyttää hieman sarjakuvamaiselta "efekteineen" ja karkeine blendeineen. En tiedä haitko kyseistä efektiä mutta hienolta näyttää minun silmääni. Muutaman paikan kun olisit jaksanu huolellisemmin sutia niin olisi tullut vielä näyttävämpää. Ne ovatkin jo mainittu tuossa ylempänä useaan otteeseen
Kennedy

Viesti Kirjoittaja Kennedy »

zezuz kirjoitti: ... paksuhkot maalit varsinkin kultaisissa kohdissa ...
Ihan uteliaisuudesta: Mistä tuon käytännössä näkee? Omista figuistanikin on huomattu sama virheenpoikanen... mutta itse en erota paksuja maaleja ohuista.
Miksi, voi miksi, ei 'omata' -verbiä ole laissa kielletty?
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Ratovaari kirjoitti:
Spetulhu kirjoitti:Mistä tuollaisen inkvisiittorinappulan voisi hankkia? Se on aika tyylikäs nappi, meinaan. Tekisi mieli maalata sellainen itse.
Taisipa olla limited edition kappale, että ole nyt jo helvetti hiljaa jos et tiedä asiasta. Ebaylta voi saada, kenties sotusta jos tuuri käy, mutta muuten voi olla vähän heikkoa. Fantasiapeleistä voisi käydä vilkaisemassa sillä siellä on vielä jalka-arskojakin hyllyssä.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Kehitystä tapahtunut kyllä ja omasta mielestäni tämä on kyllä paras näkemäni figu sinulta. Pikkuvirheitähän tuossa vielä on kuten, maalin paksus jossain kohdin ja aika jyrkät blendaukset, mutta kuten sanoin, niin paras näkemäni figu tuo on sinulta.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Yrittäisit Edes

Viesti Kirjoittaja Yrittäisit Edes »

Kiitoksia palautteesta(erityisesti siis niissä jossa oli jotain rakentavaa/muuta vastaavaa palautetta), maalit kyllä ovat paksut, mutta itse olen tyytyväinen lopputulokseen, sillä sehän on tehty pelipöytä figuksi(jos se nyt mitään pöytää tulee koskaan näkemään).
Alussa mainittiin niistä sealeista, niitä ei ole maalattu mustan päälle vaan vallejon wolf`s gray:n päälle valkoisella(en jaksanut vain ruveta kikkailemaan ruskealla ja luunvärillä(jota ei juuri nyt ole, kun rahat on loppu)).
Welcome to freak show. It`s called life.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin.
Spetulhu

Viesti Kirjoittaja Spetulhu »

Nazreg Moonsinger kirjoitti:
Ratovaari kirjoitti:
Spetulhu kirjoitti:Mistä tuollaisen inkvisiittorinappulan voisi hankkia?
Taisipa olla limited edition kappale, että ole nyt jo helvetti hiljaa jos et tiedä asiasta. Ebaylta voi saada, kenties sotusta jos tuuri käy, mutta muuten voi olla vähän heikkoa. Fantasiapeleistä voisi käydä vilkaisemassa sillä siellä on vielä jalka-arskojakin hyllyssä.
Löytyi Fantsusta. Niitä jäi vielä kolmisen kappaletta hyllyyn. Sain muuten vanhan White Dwarfin messiin, ja siinä kyseinen nappula näkyy mainoksessa Codex: Witch Hunters kohta tulevasta julkaisusta. Blisterissä lukee "Promo", eli saattaa olla just WH:n julkaisuun tehty.
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.

-Vanha sananlasku IG:ssä
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Figu on kyllä tyylikäs. Maalauskin erinomaista. Värien määrä on aikamoinen mutta jostain syystä tuo on aika tasapainoinen. Yleensä nimittäisin tuollaista värien määrää sillisalaatiksi mutta nyt pidän turpani kiinni.
tronin

Viesti Kirjoittaja tronin »

Hieno figu.
Pidin varsinkin viitan ja takin maalauksesta ja väreistä.
Vasemman käden punainen väritys sekä hiuskiehkuran valkoinen väritys jotenkin häiritsi kokonaisuutta. Pelikäyttöön loistava nappula.
Jostain syystä kaartilainen oli harmonisempi ja tarkempi figuuri.
War doesn't determine who's right, only who's left.
-Jep, berserkereillä on tapana vähän innostua. -Veripallo
Draktaron

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Mielestäni ihan hienoja. Muistakaahan peoplesit että kaikki eivät välttämättä yritä/halua maalata samalla tyylillä ja värimaailmalla kuin jotkut muut taas. Arvostelkaa figu siis sen omassa liigassa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”