Inquisitor (Pohjaa vaille valmis)
- Yrittäisit Edes
Inquisitor (Pohjaa vaille valmis)
Hei, sain vihdoinkin maalattua Inkvisiittorini loppuun (valmistuminen myöhästyi Ranskan reissun ja vasemmankäden jännetupintulehduksen takia), kokeilin myös ensimmäistä ketaa NMM:ää ja NMMG:tä, itse olen niihin tyytyväinen tai ainakin kultaan*teistä en sitten tiedä*.
Pohjaa en vielä ole tehnyt kun basetus tavarat loppui*kyynel*, joten älkää basea huomioiko. Figussa on koht.paljon pikkuvirheitä joita en ainakaan vielä jaksa korjata, kun se on pelipöytä tasoa(*maaliakin jäi koloista pois, darn*)
Linkitys:http://photobucket.com/albums/a209/Brot ... &test=test
Risu ja ruusuja saa antaa jos haluaa, viitsii, kehtaa tai muuten tarpeeksi kyvykäs siihen hommaan.
Pohjaa en vielä ole tehnyt kun basetus tavarat loppui*kyynel*, joten älkää basea huomioiko. Figussa on koht.paljon pikkuvirheitä joita en ainakaan vielä jaksa korjata, kun se on pelipöytä tasoa(*maaliakin jäi koloista pois, darn*)
Linkitys:http://photobucket.com/albums/a209/Brot ... &test=test
Risu ja ruusuja saa antaa jos haluaa, viitsii, kehtaa tai muuten tarpeeksi kyvykäs siihen hommaan.
Welcome to freak show. It`s called life.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin.
Sul menee kyl tosiaan joskus "vähän" yli... Et oo tainnu koskaan kuulla semmosesta sivusta kuin esim coolminiornot? (meniköhän oikein?Swarmp kirjoitti:todella hienoja..toi kaartilaisen asento on siisti ja maalaus jäki on komeeta 9-10 (12) noist mä annan ja peukkuja myös... Good Work!!
Mutta itse figuihin. Eli onhan noi cuuleja mutta en mä 10 pointsia nakkais. 8+ riittänee, Todellakin joissain kohdissa on pientä suttuisuutta ja paksuhkot maalit varsinkin kultaisissa kohdissa ja toi hanska on epäonnistunut. Muuten mahtava figu.
i'm back !
Joo.. hienohan toi on, mutta esim. noi purity sealit on rumia. näyttää kun olisit maalannut ne mustan päälle?! Pistä alle vaikka ruskeeta. Maali on paksua ja suttuista tossa hanskassa ja vähan muuallakin jossain kohdissa. Detailit on peittynyt jossain paikoissa muuten hieno, mut noi rumat kohat tiputtaa arvosanaa.
8-
8-
Entä jos Swarmp arvostelee aivan erilaisella asteikolla kuin sinä?Sul menee kyl tosiaan joskus "vähän" yli
Maalit ovat paikoin paksuja, mm. vyölaukut ja hansikkaat.
NMM toimii hyvin kaukaalta katsottuna mutta läheltä näkyy selvästi maalien rajat, kullasta plussaa.
Kokonaisuutena hyvä figu.
Edit: Niin joo, ne purity sealit näyttäisivät paljon paremmalta tekstin kanssa.
- Slaughter Master
Taisipa olla limited edition kappale, että ole nyt jo helvetti hiljaa jos et tiedä asiasta. Ebaylta voi saada, kenties sotusta jos tuuri käy, mutta muuten voi olla vähän heikkoa. Fantasiapeleistä voisi käydä vilkaisemassa sillä siellä on vielä jalka-arskojakin hyllyssä.Ratovaari kirjoitti:Pikkuiselta yhtiöltä nimeltänsä Games Workshop.Spetulhu kirjoitti:Mistä tuollaisen inkvisiittorinappulan voisi hankkia? Se on aika tyylikäs nappi, meinaan. Tekisi mieli maalata sellainen itse.
- Half-breed
Kehitystä tapahtunut kyllä ja omasta mielestäni tämä on kyllä paras näkemäni figu sinulta. Pikkuvirheitähän tuossa vielä on kuten, maalin paksus jossain kohdin ja aika jyrkät blendaukset, mutta kuten sanoin, niin paras näkemäni figu tuo on sinulta.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Yrittäisit Edes
Kiitoksia palautteesta(erityisesti siis niissä jossa oli jotain rakentavaa/muuta vastaavaa palautetta), maalit kyllä ovat paksut, mutta itse olen tyytyväinen lopputulokseen, sillä sehän on tehty pelipöytä figuksi(jos se nyt mitään pöytää tulee koskaan näkemään).
Alussa mainittiin niistä sealeista, niitä ei ole maalattu mustan päälle vaan vallejon wolf`s gray:n päälle valkoisella(en jaksanut vain ruveta kikkailemaan ruskealla ja luunvärillä(jota ei juuri nyt ole, kun rahat on loppu)).
Alussa mainittiin niistä sealeista, niitä ei ole maalattu mustan päälle vaan vallejon wolf`s gray:n päälle valkoisella(en jaksanut vain ruveta kikkailemaan ruskealla ja luunvärillä(jota ei juuri nyt ole, kun rahat on loppu)).
Welcome to freak show. It`s called life.
Löytyi Fantsusta. Niitä jäi vielä kolmisen kappaletta hyllyyn. Sain muuten vanhan White Dwarfin messiin, ja siinä kyseinen nappula näkyy mainoksessa Codex: Witch Hunters kohta tulevasta julkaisusta. Blisterissä lukee "Promo", eli saattaa olla just WH:n julkaisuun tehty.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Taisipa olla limited edition kappale, että ole nyt jo helvetti hiljaa jos et tiedä asiasta. Ebaylta voi saada, kenties sotusta jos tuuri käy, mutta muuten voi olla vähän heikkoa. Fantasiapeleistä voisi käydä vilkaisemassa sillä siellä on vielä jalka-arskojakin hyllyssä.Ratovaari kirjoitti:Pikkuiselta yhtiöltä nimeltänsä Games Workshop.Spetulhu kirjoitti:Mistä tuollaisen inkvisiittorinappulan voisi hankkia?
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.
-Vanha sananlasku IG:ssä
-Vanha sananlasku IG:ssä
- figunarkki
Hieno figu.
Pidin varsinkin viitan ja takin maalauksesta ja väreistä.
Vasemman käden punainen väritys sekä hiuskiehkuran valkoinen väritys jotenkin häiritsi kokonaisuutta. Pelikäyttöön loistava nappula.
Jostain syystä kaartilainen oli harmonisempi ja tarkempi figuuri.
Pidin varsinkin viitan ja takin maalauksesta ja väreistä.
Vasemman käden punainen väritys sekä hiuskiehkuran valkoinen väritys jotenkin häiritsi kokonaisuutta. Pelikäyttöön loistava nappula.
Jostain syystä kaartilainen oli harmonisempi ja tarkempi figuuri.
War doesn't determine who's right, only who's left.
-Jep, berserkereillä on tapana vähän innostua. -Veripallo
-Jep, berserkereillä on tapana vähän innostua. -Veripallo