Counttien characterit
- Omenapoika
Counttien characterit
Olisi 2k Blood dragon armeija, ja alan kyllästyä tähän Count+Necro-jengiin. Vampire Lordi ja Wraith olisivat mukavia heroja, mutta pärjäävätkö ne vakavammissa peleissa? Minkälaisia kompoja käytätte/suositte ja mitä ette?
kuunnelkaa nyt marinepelaajan neuvoa
Vampire lordin ongelma ovat ne kalliimpi hinta ja ylimääräinen hero slotti, mutta jos magia pulustus on kunnossa niin miksipä ei. Harmi vain, että se countti vain tuppaa olemaan käytännöllisempi.
Wraith on kanssa ihan vekkuli. Tämä kaakin selkään niin onpahan meillä suht nopeasti etenevä terrorin aiheuttaja, jonka tappaminen sitten on vähän vaikeampaa. Tälle kannattanee ottaa se yksi tavara, joka antoi 4+wardin taiallisia hyökkäyksiä vastaan, sillä silloin ei ne satunnaiset m-missiletkään niin paloja pelota.
Wraith on kanssa ihan vekkuli. Tämä kaakin selkään niin onpahan meillä suht nopeasti etenevä terrorin aiheuttaja, jonka tappaminen sitten on vähän vaikeampaa. Tälle kannattanee ottaa se yksi tavara, joka antoi 4+wardin taiallisia hyökkäyksiä vastaan, sillä silloin ei ne satunnaiset m-missiletkään niin paloja pelota.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
höh itse en koskaan käytä counttia vaan aina loordi....eikä se nyt niin kallis ole counttiin nähden
itellä on seuraavat kamat:red fury,heart piercing,crown of the damned/ring of the night....ja lance/gw ja kilpi ja haarniskoitu ratsu
kaverina 2k peleissä 2x trallia geeweellä,haarniska ratsulla ja red furyllä
pojat osaa ainakin mättää....vaikka magia puolustus on mitä on, mutta yleensä armeija on toka vuorolla lähiksessä............
-heretic
itellä on seuraavat kamat:red fury,heart piercing,crown of the damned/ring of the night....ja lance/gw ja kilpi ja haarniskoitu ratsu
kaverina 2k peleissä 2x trallia geeweellä,haarniska ratsulla ja red furyllä
pojat osaa ainakin mättää....vaikka magia puolustus on mitä on, mutta yleensä armeija on toka vuorolla lähiksessä............
-heretic
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
niin toi vampire lordi dragonilla on vaan ikävä 2k peleissä, kun vie yhteensä lordi- ja 2herochoisee... ei jää enään paljoo tilaa muille peruscharruille.. ja harvemmin tommonen ylihintainen pumppu maksaa itteensä takas.. toisaalta olen kyllä nähnyt moisen hoitavan käytänössä koko matsin kotiin, mutta taas monta, jossa se on vaan kykkinyt piilossa tykeiltä.. :/Nazreg Moonsinger kirjoitti:Fanatic 3 top kympissä taisi olla blood dragon lord on dragon.
- Omenapoika
Aika kovis :7Nazreg Moonsinger kirjoitti:Witch-King pelasi Blood dragon lord+Zombie dragon listansa sijalle seitsemän Lahti Fanatic 3:ssa. 4 Matsia empireä vastaan joten tykkejä oli tarpeeksi, nyt kiitos hiljaa jos ei todellakaan ole pelannut tätä peliä ikinä.
Olisi käyttöä taktiikan riekalaille jos noin hyvin meni.
kuunnelkaa nyt marinepelaajan neuvoa
-
Usermaatra
Minulla on Blood Dragon Loordi Luuseri loharilla. Ihhan kovaa se vetää, mutta viimepelissä sille tuli kokeneemman helffipelaajan jousipyssystä naamaan ja joutu tappelemaan ilman käärmettä jotain käärmeprinssiä vastaan, sain silti nihdeillä hyvin tuhoa aikaiseksi.
Mulla on aika lailla tosiaan toi loordi dragonilla ja muutamalla taikaesineellä ja bloodline powerilla, sitten on kymmenen ritarin yksikkö thrallilla, 3-5 hostia, susia täyttämään coret ja 3 fell battia ja banshee tai kaks, ja kyse on kahesta tonnista. Magia puolustusta ei oo mutta tällä kokoonpanolla me ollaan pelattu magiattomia pelejä.
Ja en oo saanu tolla loordilla ikiä mitään aikaiseksi.
nyt on kiire nii en kerkee kattoo kirjotusvirheitä.
Mulla on aika lailla tosiaan toi loordi dragonilla ja muutamalla taikaesineellä ja bloodline powerilla, sitten on kymmenen ritarin yksikkö thrallilla, 3-5 hostia, susia täyttämään coret ja 3 fell battia ja banshee tai kaks, ja kyse on kahesta tonnista. Magia puolustusta ei oo mutta tällä kokoonpanolla me ollaan pelattu magiattomia pelejä.
Ja en oo saanu tolla loordilla ikiä mitään aikaiseksi.
nyt on kiire nii en kerkee kattoo kirjotusvirheitä.
nooh
Itse olen ehdottomasti Lordin rinnalla. Se ylimääräinen heroslotti kyllä kiusaa, mutta saat lisää kestokykyä, liippaa, taikakykyä ja hakkauskykyä. Kannattava kauppa siis.
Thrallin tehokkuus riippuu niin paljon suvusta. Itse asiassa kaikki thrallin soveliaisuuteen riippuu suvusta. Necrarchin thrallista ei ole mihinkään muuhun kuin kuolemaan, Lahmian thralli on hieman enemmän liippahaitan ja sille saatavan +5 Wardin vuoksi. Strigoista ei ole oikein kokemusta, mutta lentävänä sitä voi käyttää sotakonejahtiin tai velhometsästykseen. Blood Drägät ja Karnsteinit taas ovat sellaisia kaikkeen pystyviä. Drägät luonnollisesti parempia, mutta tässä tapauksessa ero on marginaalinen.
Wraithiin en luottaisi mitään. Ei osaa lyödä, paperinen kesto ja se terror ei paljoa tee käytännössä.
Necromancer on aina osaava velho. Ei lyö ja sellaista.
Wight Lord taas on hyvä korvike thrallille, vaikka onkin huonompi lyöjä. Erityisesti jos pelaat vähemmän hakkaavia sukuja (Lahmia, Necrarch). Saat sen panssaroitua ja killing blow taika-aseella valmiina ei myöskään ole mikään huono asia. Ritariblokki saa iskutehoa tällaisesta myös. Ei tarvitse thrallia avukseen.
Thrallin tehokkuus riippuu niin paljon suvusta. Itse asiassa kaikki thrallin soveliaisuuteen riippuu suvusta. Necrarchin thrallista ei ole mihinkään muuhun kuin kuolemaan, Lahmian thralli on hieman enemmän liippahaitan ja sille saatavan +5 Wardin vuoksi. Strigoista ei ole oikein kokemusta, mutta lentävänä sitä voi käyttää sotakonejahtiin tai velhometsästykseen. Blood Drägät ja Karnsteinit taas ovat sellaisia kaikkeen pystyviä. Drägät luonnollisesti parempia, mutta tässä tapauksessa ero on marginaalinen.
Wraithiin en luottaisi mitään. Ei osaa lyödä, paperinen kesto ja se terror ei paljoa tee käytännössä.
Necromancer on aina osaava velho. Ei lyö ja sellaista.
Wight Lord taas on hyvä korvike thrallille, vaikka onkin huonompi lyöjä. Erityisesti jos pelaat vähemmän hakkaavia sukuja (Lahmia, Necrarch). Saat sen panssaroitua ja killing blow taika-aseella valmiina ei myöskään ole mikään huono asia. Ritariblokki saa iskutehoa tällaisesta myös. Ei tarvitse thrallia avukseen.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Anna kestävä lemmenvala.
Minäkin olen lordin kannalla ja otan sille aina sen pikku loharin(siis sen zombin) ja +2armour saven, cursed bookin(WS10+cursed book tekee nannaa...) ja +3wardin ampumista vastaan+tavan kamat! Sitten otan lisäksi wraithin ja sille hepan ja talon of deathin jotta se saa tuhottua warmachineiden crewit ja loordi pääsee mellastamaan vapaasti! Sitten vielä muutama ratsu eli noin 20!
2
- Karl Van Dieter
Tulee sitä itsekin aika usein otettua BD lordi, ja zombi dragon on itselläni lähinnä tyylivalinta, vaikka kyllä sillä yhdistelmällä oikeasti on jotain aikaankin saanut. Vaikka viime aikoina olen tykästynyt lordiin black knightien ympäröimänä painajaisen kanssa. Red fury siltä löytyy, Heart pierching, luonnollisesti, Strenght of steel ja joku taikalelu, melko usein tulee otettua vielä Sword of battle iskutehon maksimoimiseksi. Ward savet on nynnyjä varten, ja siksi löydänkin toisinaan lordini päättömänä jostakin taistelukentältä... 
"Your prayers shall not reach into my heart!" - Amorphis