Sentinel of Danakil
Sentinel of Danakil
Viimeksi muokannut Lunastaja, Ke 05.04.2006 23:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Sentinel of Danakil
?Lunastajan otsikko kirjoitti:Sentinel of Danakil
hienohan tuo figu on kertakaikkiaan,nayttää ihan "dipatulta" ?
mitähän tää sun "dipattu" oikein tarkottaa?Gitsnik kirjoitti:?Lunastajan otsikko kirjoitti:Sentinel of Danakil
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=50955kasvi kirjoitti:mitähän tää sun "dipattu" oikein tarkottaa?Gitsnik kirjoitti:?Lunastajan otsikko kirjoitti:Sentinel of Danakil
Figu on ihan nätti. Kuva on ehkä vähän huono, näin ainakin omasta mielestäni. Tuo valkonen mälli tossa basessa näyttää IMO aika kauheelta, muuten ei tosta sitten valitammista löydykkään. Metallit sopii ihan kivasti tohon nappiin. Varsinkin toi mukava sinisen hehku parissa osassa on miusta tosi jees, sopii tolle hyvin. Pitää vielä varmistaa, onko ne maalattu vai johtuuko kuvista?
Pitäis ittekkin jaksaa noita omia confro nappeja maalata joskus. Metallinvärisellä armeijalla on hiukka tylsää kuitenkin pelata.
- Slaughter Master
Juu ihan maalattu on.saimon kirjoitti:Varsinkin toi mukava sinisen hehku parissa osassa on miusta tosi jees, sopii tolle hyvin. Pitää vielä varmistaa, onko ne maalattu vai johtuuko kuvista?.
Tuosta "lumesta" tuli tosiaan aika kauheata. Saattaa ainakin osittain johtua siitä että tiputin koko figun veteen ennen kun lumi oli kuivunut.
Voisi joskus tuon uusiksi tehdä.
Hienolta näyttää, mutta missäs se confropelaajan tuntomerkki eli NMM?
Muistaakseni sinä osasit sen... Hieman suttuiselta tuo metalli kylläkin näytti. Sininen pää kiva, mutta lumi...No anti olla. Voisit kokeilla vehnäjauhoja erikeepper kerroksen päälle tai leivinjauhetta.
-Nilarakh
-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
Mulla nyt muutama näitä herroja itelläni pöydällä. Itse vetäny ihan senmm kulta ja tosi tumma nmm metalli teemalla, viitan etu osa kirkaan punaiseksi sekä takaosa vihreäksi. Musta tästä puuttu justiinsa toi kontrasti, mitä itse nii-in kovasti rakastan. Jotain tulista punaista. 
Ihan mukavahan tuo on mutta tossa pitäsi olla joku tehokeino että se jäis mieleen. Kontrastia... Jos turneessa tule vastaan niin ei välttämättä ole se mieleenpainuvin armeija. Liian tumma siis.
Ihan mukavan tuo on, metallit on hyviä ja viitta aika mukava.
Ihan mukavahan tuo on mutta tossa pitäsi olla joku tehokeino että se jäis mieleen. Kontrastia... Jos turneessa tule vastaan niin ei välttämättä ole se mieleenpainuvin armeija. Liian tumma siis.
Ihan mukavan tuo on, metallit on hyviä ja viitta aika mukava.
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...
Tää viitta on tosi hyvä, on toi ukko muutenkin hyvä mutta en mä tosta metallista niin tykkää. Pidin kuitenkin enemmän siitä aikaisemmasta ukosta, tosin tässä oli viitta hienompi mutta mutta...
Itsekin tilailen Dirzejä varmaan ensiviikolla.
Itsekin tilailen Dirzejä varmaan ensiviikolla.
Minä olen posteljooni Jobin,
profeetta epämyönteisen ajattelun opin.
-YUP
profeetta epämyönteisen ajattelun opin.
-YUP