"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Minosta maalattuna + Kissa valmiina!

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Cannonfodder

Viesti Kirjoittaja Cannonfodder »

Skrixi ei ole 40K:sta oikein kiinnostunut, joten AssCannonilla aseistettua dikkituhoa tuskin tulemme näkemään. Sen sijaan olen jo muutaman kerran yrittänyt ylipuhua häntä konvaamaan silikoonilla pumpattuja naaras ogreja, mutta ajatus ei ole toistaiseksi oikein ottanut tulta alleen.
"Only the dead have seen the end of war."
Skrixqueek
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

Cannonfodder kirjoitti:Skrixi ei ole 40K:sta oikein kiinnostunut, joten AssCannonilla aseistettua dikkituhoa tuskin tulemme näkemään. Sen sijaan olen jo muutaman kerran yrittänyt ylipuhua häntä konvaamaan silikoonilla pumpattuja naaras ogreja, mutta ajatus ei ole toistaiseksi oikein ottanut tulta alleen.
Mjoo, ja Vesa tahtoi pinkkejä ogreja.

Lisää minulla on valmiina (maaleissa kolme ungoria, kaksi minotauria. Kaksi kissaa skulptattuna) Postaan kuvia, kunhan saan valmiita unitteja.

Ja ei, ei ole valmis osia näissä kahdessa. Aikaisemmissa skulpteissa on valmismiekkoja.
Cannonfodder

Naaras ogreillehan sopisi, että ne olisivat pinkkejä. Ei kuitenkaan semmosia räikeitä neon pinkkejä vaan semmosia pastelli-possun pinkkejä. Mutta joo, kunhan saat enemmän valmiiksi, niin otetaan tuolla minun järjestelmäjärkäleellä muutam hi-res kuva sopivassa luonnonvalossa. Tuosta takakeno asennosta, mihin muutamat tuntuvat puuttuvan: tukijalkaa voi olla ikävä käydä tuossa vaiheessa enää siirtämään, mutta jos takanoja käy häiritsemään, niin sitä voi hieman oikaista ainakin beissaamalla figun kaltevaa maastoa sisältävälle alustalle. Aseiden kanssa kannattaa kokeilla leikata plasticardista runko jonka päälle muotoilee sitten loput. Kun milliputtia käytät, niin terän voi lopuksi terottaa hiomalla.
Skrixqueek
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

Tiedän, tiedän. Plastia ei kuitenkaan 'matralta saa ja hiomisesta tuli ihan helvetisti kurkun turvottavaa ja pari päivää yskittävää 'puttipölyä. Nyt on tulossa ohuempia aseita.
Cannonfodder

Niin, et varmaankaan ollut investoinut 85 senttiä maksavaan hengityssuojaimeen. No plasticardin korvikettahan saa pieniin projekteihin esimerkiksi vanhoista puhelukorteista, kanta-asiakas korteista, vanhentuneista pankkikorteista jne... Tuon tyyppiseen aseeseen kyllä järkälemäinen terä sopii, mutta esimerkiksi miekkaan taas ei.
Paha Vaatturi

Viesti Kirjoittaja Paha Vaatturi »

Hienoa jälkeä mutta tuon kissan karvat olisit voinut skulptata mielestäni paremmin.

Ei minulla sitä vastaan mitään ole että minolla on heppi mutta itse en olisi peenistä sille tehnyt, sillä mielestäni se on aika mautonta ja lapsellista eikä mitenkään hauskaa tai "järkyttävää".
No juu.....omapahan on asiasi mitä figuillesi teet.
Mutta onhan Slaanesh muutakin kuin pelkkiä tissejä ja sukupuolielimiä.

Tykkään kovasti väriteemastasi mutta minon ja katin iho osat kaipaavat lisää highlighteja.
Relic

Viesti Kirjoittaja Relic »

Taidot on kehittyny niin skulptauksen kuin maalauksen suhteen kyllä huimaa vauhtia. Siitä nostan hattua. Värit on hyvät mutta ase on tosiaan oudon näköinen mutta.. miksi ei voisi olla omituisennäköisiä aseita?

Mutta juu tuo veijari häiritsee :) . Kysyit, että miksi se immeisiä häiritsee niin.. hmm se ei vaan kuulu pelin luonteeseen, että porukka hyppii alasti. Kyllä minun avovaimo miettisi pari kertaa uudestaan onko harrastukseni terveellä pohjalla, jos figuni olisivat kaikki alastomia :)

Kyllä varmasti ymmärrät pointtini eli... tähän ei olla totuttu eikä se istu pelin luonteeseen.

Mut hei... keep up the good work!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”