Snotlingsien baseen lykkääminen
Snotlingsien baseen lykkääminen
Tilasin tuossa sunnuntaina Snotlingeja blisterillisen, ja nyt ne sitten tulivat ja hain ne postista. Nyt kun blisteri tuli avattua, heräsi mieleen kysymys: Millä ihmeellä nuo laitetaan baseen kiinni? Niillä on sellaiset hassut tapit pohjassa, mitä niille kuuluisi mahdollisesti tehdä?
Edit:
Siis tiedän kyllä millä liimalla ne pistän baseihin kiinni, kun ei ole ekat metallifigut, vaan olen joutunut laittamaan erään toisenkin metallifigun baseen kiinni, vaan lähinnä se, mitä niille tapeille pitäis tehdä.
Edit:
Siis tiedän kyllä millä liimalla ne pistän baseihin kiinni, kun ei ole ekat metallifigut, vaan olen joutunut laittamaan erään toisenkin metallifigun baseen kiinni, vaan lähinnä se, mitä niille tapeille pitäis tehdä.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Hmmm... tuo vaikuttaa järkevimmältä, eli täytynee ylihuomenna proxyttää Snotlingeja tyhjillä MonsterBaseilla.Maelis kirjoitti:rreikiä siihen baseen kenties?
Kannattaa ehkä maalata ne erikseen ja sitten vasta liimata baseen, kun niitä tulee siihen aika monta.
Edit:
Mitä muuten ne siellä basen pohjassa olevat jutut on?
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Useimmilla möröillä mitkä menee tuon kokoisille baseille on semmonen tappi jalanpohjassa jolla se saadaan sitten baseen kunnolla kiinni kun niistä "kolosta" poraa läpi. Perusjuttuja.Ratovaari kirjoitti:Hmmm... tuo vaikuttaa järkevimmältä, eli täytynee ylihuomenna proxyttää Snotlingeja tyhjillä MonsterBaseilla.Maelis kirjoitti:rreikiä siihen baseen kenties?
Kannattaa ehkä maalata ne erikseen ja sitten vasta liimata baseen, kun niitä tulee siihen aika monta.
Edit:
Mitä muuten ne siellä basen pohjassa olevat jutut on?
Edit: sanotaan nyt vielä että niitä koloja on siksi paljon että sen figun saa siihen päälle sopivaan asentoon.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Toinen vaihtoehto on leikata ne tapit pois, itse teen näin kaikille monster baseille tuleville figuille (sekä useimmille muillekin). Tappi irtoaa nätisti sivuleikkureilla, tapinjämät askarteluveitsellä ja viilalla tai hiomapaperilla.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Jänkäkoira
- Kaapelikala
Dremelillä saa reikiä, akkuporakoneella saa reikiä. Reiän jouduin tekemään jo yhteen baseen, kääpiöitten kyrokopterin hienoon baseen jossa törröttää nykyään keppi, mutta kuintekin poistin ne tapit niiltä ja eka Snotlingi on jo maaleissa!Rautakivi kirjoitti:Ilmeisesti kukaan muu ei ole sanonut, että myös poralla saa porattua sen reiän. Yllätys, yllätys.. Jos ei omaa akkuporakonetta löydy niin isukilla varmaan on.