"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vampire Countteja 1000pts

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Nitrone

Vampire Countteja 1000pts

Viesti Kirjoittaja Nitrone »

Niin eli vastassa tulee olemaan Dark Elffit, joiden perusvarustukseen kuuluu: 16ampujaa, yksi blokki spearmaneja, hydra/boltteri, x-määrä teloittajia. Ratsuväkeä ei löydy lainkaan. Ja sitten itse listaan:

Heros:

Blood Dragon Vampire Thrall (80)
-Barded Nightmare (12)
-Shield (2)
-Heavy Armour (4)
-Sowrd Of Striking (30)
-Strenght Of Steel (15)
-Total: 143

Necromancer (65)
-lvl 2 (35)
-Book Of Arkhan (25)
-Dispell Scroll (25)
*General
-Total: 150

Necromancer (65)
-lvl 2 (35)
-Spell Familiar (15)
-Total: 115

Core:

10 Skeleton (80)
-Light Armor (2/model)
-Full Command (25)
-Total: 125

5 Dire Wolf (50)
-Total: 50

6 Ghouls (48)
-Ghast (10)
-Total 58

Special:

5 Black Knight (115)
-Barding (2/model)
-Standard (16)
-Banner Of Barrows (45)
-Total: 186

Rare:

3 Leadbelchers (<-noinko se oli?) (165)
-Total: 165

Army Total: 997
PP: 6+periapt
DP: 4+periapt
Models in Army: 30+Ogret

Rakentavaa palautetta otetaan vastaan ilomielen. Nuo tykkipojat ei ainakaan lähde, sillä ne ovat ennenkin antaneet haltoille kyytiä.
Viimeksi muokannut Nitrone, To 27.04.2006 22:59. Yhteensä muokattu 9 kertaa.
"Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils" - Louis Hector Berlioz
kanitsia

listasi

Viesti Kirjoittaja kanitsia »

Mitä sukua tuo thrallisi on, eikä se muuten voi olla kenraalikaan.
Muutenkin sen voisi heivata pois ja jättää necrot yksikseen. Tästä vapautuneilla pisteillä sitten zombeja, chouleja tai susia.
Nitrone

Ahh, aivan unhodin, että armeijan johdossa on olla maagi. Vamppi pysyy, koska itse pidän sankarista joka voi taistella edes vähän.
"Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils" - Louis Hector Berlioz
Zanfa

Viesti Kirjoittaja Zanfa »

Noniin elikkäs ensinnäkin käytä banner of barrowssia se on todella hyvä.
Lurkeilta keihäät pois.
Vamppyyri jää koska se mättää kovaa mutta suosittelen ottamaan joko Great weaponin tai ton sword of strikingin pois.
Jäljelle jäävillä pisteillä joku pikku ryhmä joko ghouleja tai sitten toiselle necrolle oma ryhmä lurkkeja.
Voimmeko muuttaa maailmaa? Emme , mutta totta helvetissä voimme aina yrittää.
Nitrone

Werewolf kirjoitti:Lurkeilta keihäät pois.
Itse olen keihäitten puolella, sillä jokainen ylimääräinen isku haltoita vastaan sattuu.
Vamppyyri jää, koska se mättää kovaa, mutta suosittelen ottamaan joko Great weaponin tai ton sword of strikingin pois.
Miekaan käytän perusmokuja vastaan, ja kartua sitä Hydraa vastaan, joka tulee vastaan melkovarmasti
Jäljelle jäävillä pisteillä joku pikku ryhmä joko ghouleja tai sitten toiselle necrolle oma ryhmä lurkkeja.
Ghouleja kyllä himoitsen Hydraa vastaan, ehkä pisteet poistamalla yksi ledi? Toisen lurkki ryhmän toivon saavani ensimmäisten vuorojen kuluessa ;)
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

NiTRONE kirjoitti:Miekaan käytän perusmokuja vastaan, ja kartua sitä Hydraa vastaan, joka tulee vastaan melkovarmasti
Jos sinulla on taika-ase niin sitä on käytettävä.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Nitrone

attor kirjoitti: Jos sinulla on taika-ase niin sitä on käytettävä.
Ok.
Nitrone

Listaa hieman editoitu.
Zanfa

Viesti Kirjoittaja Zanfa »

No nyt näyttää paremmalta...ottaisin kyllä silti keihäät pois....
Voimmeko muuttaa maailmaa? Emme , mutta totta helvetissä voimme aina yrittää.
sortaja

Viesti Kirjoittaja sortaja »

Ihan kivan oloinen, mutta yhdyn ehdottomasti mielipiteeseen Luurankeleiden keihäiden poistamisesta. Luurankokapukin on ehkä turhinta ikinä. kikkaile pisteillä vaikka pari hukkaa lisää, tai ongi jostain vielä 5 pistettä ja panosta toiseen rullaan. muusikko ritareissa voisi myös olla kova sana. Kaiken lisäksi spell familiarin tilalle ottaisin jopa kenties black periaptin, sillä kuudella nopalla et kuitenkaan ehdi kuin kaksi taikaa vuorossa jos oikeasti haluat saada niitä läpi asti, ja 7+ invokaatiota kuitenkin todennäköisesti eniten käyttelet. Mutta kukin tavallaan, eihän se huono ole.

Thrallista tekisin tämännäköisen:

Barded nightmare, Heavy armour, Shield, Red fury, sword of might.
sortaja

Viesti Kirjoittaja sortaja »

NiTRONE kirjoitti:Itse olen keihäitten puolella, sillä jokainen ylimääräinen isku haltoita vastaan sattuu.
kuten myös sattuu 4+ armoursave klosiksessa, ja kuitenkin luurangot ovat parempia jumittajia kuin lyöjiä. Suurta lurkkiblokkia nelosen seivillä on aika hankala lyödä kumoon, mutta huonommalla panssaripelastuksella iskuja tulee enemmän sisään ja resoa, joka taas sulattaa luurankoja.
Nitrone

No niin, nyt lähti keihäät ja vamppi sai panssarin, jonka olin jostainsyystä unohtanut. Sword of might ei ole kovin hyvä valinta, sillä strikingillä osun 2+ sekä woundaa 2+, joten en tuota kyllä poistaisi, vaikka olisi mahtimiekka siliti wuondi tulisi haltijaan 2+:lla, tosin Hydraa vastaan voisi sillekin olla käyttöä, toisin ritareiden rynnäkön pitäisi hoitaa asia, jos ei niin kusessa ollaan ;)

Kannataisiko tuo Ghasti poistan, jonka hinnalla saisin vampille ench. shieldin ja 1+armorin?
Jökki

Kenraali

Viesti Kirjoittaja Jökki »

Mun (ja varmaan muidenkin vc pelaajien) mielest kenraali kannattaa suojata hyvin sillä ite oon muutamii kertoi joutunu kokee kun empire liiskaa mun kenraalin kuin vaahtokarkin ja sit alkaa tuho...
Nitrone

Re: Kenraali

Jökki kirjoitti:Mun (ja varmaan muidenkin vc pelaajien) mielest kenraali kannattaa suojata hyvin sillä ite oon muutamii kertoi joutunu kokee kun empire liiskaa mun kenraalin kun tikun ja sit alkaa tuho...
Minulla on yös kokemusta siitä kun kenraali tapetaan ja armeija sulaa, tämä tosin oli ensimmäinen Faba-pelini ja necro ei ollut yksikössä, nyt näin on. Eli molemmat necrot ovat aluksi lurkki blokissa, jos saan ekan vuoron, toinen necro (ei kenraali) lähtee yksiköstä ja molemmat necrot summonoivat täysillä lisää väkeä, toivoen jopa tupla kutosia.
Kelf

Viesti Kirjoittaja Kelf »

Kommentoidaan:
Blood Dragon Vampire Thrall (80)
-Barded Nightmare (12)
-Shield (2)
-Heavy Armour (4)
-Sowrd Of Striking (30)
-Strenght Of Steel (15)
-Total: 143
Et tarvitse ainakaan strenght of steeliä, sillä jo S5 woundaa heikkoja haltioita 2+:lla. Sword of strikingin vaihtaisin lanceen ja red furyyn. 4kpl S5/7 iskuja ei tunnu kovin kivalta
Necromancer (65)
-lvl 2 (35)
-Spell Familiar (15)
-Black Periapt (15)
-Total: 130
Laiton. 2 Arcane itemiä. Jätä spelli kokonaan pois. Sen tilalle ritareiden musikantti.

Skeletonit tarvitsevat kaiken mahdollisen massan mitä niille saa. Ghastin ja yhden ghoulin pois jättäminen tekisi tästä tuhannen pisteen listan ja saisit ruhtinaallisen 1 luurangon lisää! Bileet!
Nitrone

Kelffi kirjoitti: Et tarvitse ainakaan strenght of steeliä, sillä jo S5 woundaa heikkoja haltioita 2+:lla. Sword of strikingin vaihtaisin lanceen ja red furyyn. 4kpl S5/7 iskuja ei tunnu kovin kivalta
Strenght of steel on lähinnä Hydraa vastaan, ja tuon miekan kanssa osun 2+ ja samaa woundaamiseen, kyllä lisä attacki olisi kiva, mutta osuminen menee 3+, jolloin osuminen pienenee huomattavasti (~15%).
Kelf

Viesti Kirjoittaja Kelf »

Turha sinun on 45 pistettä tuhlata johonkin hydraan, sillä jos pääset ritareilla ja thrallilla kiinni niin se on valmiiksi kuollut. Jälkeenpäin sitten pitäisi saada lahdattua tarpeeksi paljon jalkaväkeä tms.
Nitrone

Kelffi kirjoitti:Turha sinun on 45 pistettä tuhlata johonkin hydraan, sillä jos pääset ritareilla ja thrallilla kiinni niin se on valmiiksi kuollut.
Kyllä uskon, että se 10pisteen sijoitus kannattaa, kun osuminen perushaltijaan paranee ~15%:lla.
Kelffi kirjoitti: Jälkeenpäin sitten pitäisi saada lahdattua tarpeeksi paljon jalkaväkeä tms.
Ja tätä varten otan miekan mukaan.
Pecu

Re: Vampire Countteja 1000pts

Viesti Kirjoittaja Pecu »

NiTRONE kirjoitti:
Rare:

3 Leadbelachers (<-noinko se oli?) (165)
-Total: 165

En keksi muuta sanottavaa kuin että hyvä valinta on nuo ukot, se muuten kirjoitetaan Leadbelchers (ainakin muistaakseni).
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”