Noh, olimme serkun kanssa menossa Lontooseen heinäkuussa 2004 (BotF oli juuri ilmestynyt), kun äitini täti lupasi viedä meidät tuonne, kun saimme hyvät arvosanat englannista. Hän sitten antoi meille kaiken maailman lappuja, joissa yhdessä oli juttua GWstä. Serkku oli joskus alle kouluikäisenä ostellut 40koota ja maalaillut niitä (minäkin koetin silloin, mutta meni hermot niiden nidien kanssa

ja tuohon aikaanhan löytyi noita tavallisia boxeja Citymarketista sun muualta) ja ilmoitti että voitaisiin käydä siellä.
Sitten pari päivää ennen lähtöä etsimme netistä Gwn sivuja, löysimme ne ja selailimme. Sitten huomasimme Taru Sormusten Herrasta figuja, ja faneina tietenkin päätimme ostaa nuita, ostin hieman minasseja ja örkkejä sekä Heroes of the West boxin. Sääntökirjaa en ostanut kun tuo pikku-ukoilla pelaaminen kuulosti hieman tylsältä, maalaaminen kiinnosti enemmän. Myöhemmin samassa kuussa huomasin Klaukkalan S-marketissa lehden, jonka kannessa oli Witch-King petonsa selässä, se oli White Dwarf ja tuosta lähtien olen sitä ostanut.
Myöhemmin luin netistä itse pelistä ja kiinnostuin. Ostin PKPsta sääntökirjan. Saman viikon aikana ainut mahdollinen pelikaveri, serkkuni keksi ostaa Battle for Maccrage boxin ja lopetti LotRin. Noh, itse jaksoin vielä sinnikäästi jatkaa harrastusta yksin. Silloin tällöin pelasin pikkuveljeä vastaan, mutta pikkuveljet ovat vähän sellaisia. Sitten taivuttelin pikkuveljen ostamaan High elffejä. Pari peliä saatiin ehkä loppuun asti, ja pikkuveli lopetti harrastuksen.
Sitten nyt muutama kuukausi ennen joulua taivuttelin serkun aloittamaan LotRin uudestaan, ja onnistuin. Serkun armeijoina toimivat käpsät ja urukit. Itselläni oli siis pieni minassiarmejija, mutta vaihdoin/myin sen pois. Nykyään pelailen metsähaltioilla ja Mordorilla.