Kysymyksiä Tyranideistä
- Nuuska-Peke
Kysymyksiä Tyranideistä
elikkä pari kysymystä.
1.mitä tapahtuu jos deep strikettää spore minejä vihollisiin , räjähtääkö ne vai eikö niitä edes laiteta kentälle?
2. voiko adrenal glandejä laittaa kaksi samalle otukselle toinen Iniativeen ja toinen WS?
-peke
1.mitä tapahtuu jos deep strikettää spore minejä vihollisiin , räjähtääkö ne vai eikö niitä edes laiteta kentälle?
2. voiko adrenal glandejä laittaa kaksi samalle otukselle toinen Iniativeen ja toinen WS?
-peke
Rappiolla on hyvä olla.
Veikkaisin että sporeilla ei noin vain pommitella vastustajaa. Mutta asiasta kolmanteen, huomasin että olet JKL:ästä ja Tyranid pelaaja. Olen myymässä 6 genestealeria, 10 termagaunttia sekä 4 sporemineä. Kaikki ovat siis kasaamattomia ja kuin uusia. 10e lähtevät kaikki, pistä YV jos kiinnostaa. Halpa lisä armeijaan.
- Nuuska-Peke
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
ekaan kysymykseen auttaa tyranid codex s.28.
Elli jos sporet joutuvat kontaktiin vihollisen kanssa mistä tahansa syystä, ne räjähtävät. Eli deepstrikellä nistkaan.
2. codeksin ei tässä kohtaa ole aivan selvä, lasketaanko I ja WS eri upgradeiksi vai samaksi. 99.9% tyranid pelaajista näyttää pelaavan niin että molemmat saa antaa. Mutta virallista FAQ:ta odotellaan.
Elli jos sporet joutuvat kontaktiin vihollisen kanssa mistä tahansa syystä, ne räjähtävät. Eli deepstrikellä nistkaan.
2. codeksin ei tässä kohtaa ole aivan selvä, lasketaanko I ja WS eri upgradeiksi vai samaksi. 99.9% tyranid pelaajista näyttää pelaavan niin että molemmat saa antaa. Mutta virallista FAQ:ta odotellaan.
- Nuuska-Peke
Kuten huomaamme, morphit jotka vievät saman slotin, ovat merkitty varsin selvästi että ei saa ottaa kuin yhden näistä... Tuskin kirjoitusvirheestäkään on kyse, kun kerran ovat samanlailla kaikilla joilla molemmat ovat optiona...
Väittäisin että kodeksi on aika selvä, vaikkakin typerän epäsuorasti... niinkuin valitettavan moni muukin asia.
Kummallista että siitäkin sitten saadaan vielä spekulointia
Väittäisin että kodeksi on aika selvä, vaikkakin typerän epäsuorasti... niinkuin valitettavan moni muukin asia.
Kummallista että siitäkin sitten saadaan vielä spekulointia
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
1. Sporet räjähtävät tuhoutuessaan, joten jos ne Deepstrikettää vihollisen niskaan niin sanovat poks ja räjähtävät tehden vahinkoa kohteelle/-ille. Tästä juuri keskustellut GWn foorumilla jonkin verran, ja ainakin omalla englannintaidollani sanoisin että juurikin näin käy kun otetaan huomioon sekä kodeksi että perussäännöt.
2. 4thEdissähän se ongelma on siinä ettei missään oikein tyhjentävästi vastata miten kohdella AG I:tä ja AG WS:ää... Tuo että molemmat voi ottaa pohjautuu luultavimmin 3rdEdiin missä sanamuoto oli vastaava mutta kodeksin eri esimerkeistä pystyi päättelemään että molemmat pystyi ottamaan. Nämä esimerkit puuttuvat tämänhetkisestä kodeksista, mutta me vanhat jäärät edelleen pelaamme vanhalla perustuntumalla joissain näissä epäselvissä jutuissa. =)
Eli käytännössä kun kodeksissa sanotaan ettei saa ottaa kahta samaa morfia niin se tarkoittaa nimenomaan vaikutukseltaan samaa.
2. 4thEdissähän se ongelma on siinä ettei missään oikein tyhjentävästi vastata miten kohdella AG I:tä ja AG WS:ää... Tuo että molemmat voi ottaa pohjautuu luultavimmin 3rdEdiin missä sanamuoto oli vastaava mutta kodeksin eri esimerkeistä pystyi päättelemään että molemmat pystyi ottamaan. Nämä esimerkit puuttuvat tämänhetkisestä kodeksista, mutta me vanhat jäärät edelleen pelaamme vanhalla perustuntumalla joissain näissä epäselvissä jutuissa. =)
Eli käytännössä kun kodeksissa sanotaan ettei saa ottaa kahta samaa morfia niin se tarkoittaa nimenomaan vaikutukseltaan samaa.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Sanatarkastihan siinä sanotaan että samaa biomorphia ei saa ottaa kahta kertaa (koska kahta vaikutukseltaan samaa mutta eri nimistä morphia ei ole olemassakaan). s32.
Jokatapauksessa, käsittääkseni esimerkiksi inimorphin nimi kuuluu että "Adrenal Glands (+1 I)", jolloin se ei olisi sama kuin wsglandi.
Ehdottaisin että tyydytään siihen että minkään yksikön ini & ws glandien kohdalla ei puhuta yhtään mistään rajoituksista.
Jokatapauksessa, käsittääkseni esimerkiksi inimorphin nimi kuuluu että "Adrenal Glands (+1 I)", jolloin se ei olisi sama kuin wsglandi.
Ehdottaisin että tyydytään siihen että minkään yksikön ini & ws glandien kohdalla ei puhuta yhtään mistään rajoituksista.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt