Pari marsua ja rhinon alku
Pari marsua ja rhinon alku
No tässä olisivat sitten pari mariinia minun DG armeijastani joka on vielä työn alla, sekä kuva rhinon rungosta joka on aloitteilla viellä.
http://s4.photobucket.com/albums/y122/BaneBeastWarGor/
postaan tänne joskus hieman parempi laatuisia kuvia kunhan saan sellaisia otettua.
http://s4.photobucket.com/albums/y122/BaneBeastWarGor/
postaan tänne joskus hieman parempi laatuisia kuvia kunhan saan sellaisia otettua.
- Nicodemus von Traube
Re: Pari marsua ja rhinon alku
Eikö olisi kannattanut jo suoraan odottaa siihen asti ja jättää tuommoiset nollainformaatiokuvat suosiolla pois.FiGuTtAjA kirjoitti: postaan tänne joskus hieman parempi laatuisia kuvia kunhan saan sellaisia otettua.
Niin huono kuva ettei voi sanoa mitään. Rhino niin alussa ettei voi sanoa mitään.
15mm for teh win
- pikkupoika
Näytti noi mariinit ihan kivoilta, mitä nyt selvää sai. Rinon alku näytti enimmäkseenm talon tai bunkkerin alkua mutta kyllä siitä jotain varmaan tulee. Takana näkyi hieno bitzbox aarre arkku(kai?) mulla oli 7 vuotiaana samanlainen. älkää ottako herjana.
"Hakkaa päälle Korpikilta!"
Xbox LIVE Gamertag: Makxxximuz
Pelit 2009
WH40K:: WINS: 3 DRAWS: 4 LOSES: 8
WHFB::: WINS: 12 DRAWS: 2 LOSES: 3
Xbox LIVE Gamertag: Makxxximuz
Pelit 2009
WH40K:: WINS: 3 DRAWS: 4 LOSES: 8
WHFB::: WINS: 12 DRAWS: 2 LOSES: 3
Slavegiant!! kirjoitti:. Takana näkyi hieno bitzbox aarre arkku(kai?) mulla oli 7 vuotiaana samanlainen. älkää ottako herjana.
Minäkin taisin sen 7 vuotiaana saada ja koska, se oli niin hiano niin ei sitä roskiinkaan voinut heittää.
EDIT:parempi laatuisia kuvia lisätty. Kiitokset Onslaughtille zoomi vinkistä.
Noista parempilaatuisista kuvista näkyy kokonaistilanne,eli maalit ovat suttuisia,maaleja löytyy paikoista jonne ne eivät ilmeisesti kuulu. Vaikka nuo ovatkin nurglea. Väkisinkin tulee mieleen "Meikän örkkejä!" Mutta taidat olla aika aloittelija joten ei hätää, parikymmentä figua myöhemmin olet oikea virtuoosi noihin marineihin verrattuna. Siitä taas muutamisen kuukautta ja figua myöhemmin olet kehittynyt taas. Keep going!