Pikkuveljeni haluaa mukaan Helsinki Fanatic:kiin ja on kehitellyt tämän näköisen listan. Hän kaipaisi kommenttia muiltakin kuin minulta. Siispä itse listaan
Khamul the Easteling 135pts
-Armoured horse
Mordor Troll Chieftain 140pts
Grishnakh 50pts
-shield
5 Easterling Kataphrakt 70pts
10 Morannon Orcs 80pts
-shields
10 Orcs 60pts
-spears
7 Easterlings 70pts
-spears&shields
Total points:605 Total models:35 Total might: 7
Pelennor fields ilman haradia @Helsinki Fanatic
Pelennor fields ilman haradia @Helsinki Fanatic
Viimeksi muokannut Gorzag, To 27.04.2006 18:05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Hienon näköinen lista, jossa on tehokkuutta ja mahtia, muttei massaa niin hirveästi.Käyhän tuo lista tuollaisenaan, mutta tekisin pari muutosta:
Kataphraktit voisi vaihtaa kuuteen Khandi ratsastajaksi, troll chieftainin voisi vaihtaa mordorin rölliksi ja örkki kapteeniksi, lopuilla pisteillä voisi ostaa pari ukkoa lisää.
Kataphraktit voisi vaihtaa kuuteen Khandi ratsastajaksi, troll chieftainin voisi vaihtaa mordorin rölliksi ja örkki kapteeniksi, lopuilla pisteillä voisi ostaa pari ukkoa lisää.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Massaa saisi minunkin mielestäni olla enemmän, mutta kaikkea ei voi saada. Noista ehdotuksista sen verran, että Chieftianin vaihtaminen normi rölliin ja örkkikapteenin tulisi kalliimmaksi ja mielestäni(sekä pikkuveljeni mielestä) Troll chieftain on yksinään parempi kuin nuo kaksi. Pelkäksi massaksi ja rölliksi vaihtaminen taas pudottaisi mahti pinnat viiteen, joka on aika vähän.
Shagrat muutettu Grishnakhiksi hyvislistan takia.
Shagrat muutettu Grishnakhiksi hyvislistan takia.
- Gondorin Marko
Hyvä lista, eikun turnaukseen vaan.
Massaltaan ja kokoonpanoltaan liippaa läheltä omaa listaani. Ei ole kaukana myöskään Lahti Fanatic 2:n listastani. (Silloin olin tuloksissa kolmas). Massan vähyys ei ole mikään ongelma kunhan käyttää Heroja ja Mightia fiksusti. Kaikissa muissa turnausskenuissa massa on mun mielestä aika merkityksetön asia paitsi Pitched Battlessa. Siinä saa olla skarpimpana ja valita tarkkaan missä ja kenen kanssa haluaa taistella.
Mutta siis: ei mun mielestä syytä muuttaa mitään.
Massaltaan ja kokoonpanoltaan liippaa läheltä omaa listaani. Ei ole kaukana myöskään Lahti Fanatic 2:n listastani. (Silloin olin tuloksissa kolmas). Massan vähyys ei ole mikään ongelma kunhan käyttää Heroja ja Mightia fiksusti. Kaikissa muissa turnausskenuissa massa on mun mielestä aika merkityksetön asia paitsi Pitched Battlessa. Siinä saa olla skarpimpana ja valita tarkkaan missä ja kenen kanssa haluaa taistella.
Mutta siis: ei mun mielestä syytä muuttaa mitään.
"The unit attacked on the back do not enjoy the protection of their shield."