"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

figupöytäni

Muut kuvat kuin miniatyyrien kuvat. Piirustukset, maastonpalat, pelipöydät, jne.
Agony

figupöytäni

Viesti Kirjoittaja Agony »

Väsäsin tämän melkein kokonaan viime kesänä. Ainoastaan sillat ovat melko uusia (niitä ei ole vielä maalattu). Ensi kesänä tulee lisää ainakin mäkiä, vesipinnat menee uusiksi ja vesiputous on mielessä. Puita ei ole kuin yksi ja sekin... no katsokaa itse. Gondorin teltat heitän roskikseen, kun rupean helffejä keräämään. Tungin kaikki maastokappaleet pöydälle, joten siellä on vähän täyttä. Kaikki ovat irrallisia. Kuvia en laita kuin kaksi, mutta kaikki olennainen pitäisi selvitä. (toivottavasti)

ylhäältä
sivulta

Mitat: 90cm x 120cm. Vähän pieni on. Pitää tehdä uusi pohja joskus.

Kommentteja
crossed

Viesti Kirjoittaja crossed »

Ihan hieno,sillat varmaan tulevat olemaan ihan hienot.
Ja vesi tosiaan tarvitse uuden lookin.
"Kaaoskääpiöt ovat kivoja ja mukavia persoonia. Tavan kääpiöt on konservatiivisia paskiaisia, jotka dises ja kiusas kaaoskäpsiä".
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Vesi liian tympeän näköinen, se kaipaa muutakin kuin yhtä väriä, Pöytä itse niin pieni että se ei sovi oikein muuhun kuin Skirmishiin ja silta kaipaa väriä, tuon värinen ei näytä kovin realistiselta.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Agony

vesi on läpinäkyvän muovin palanen, jonka toinen puoli maalattu Humbrolin (meniköhän oikein?) "lentsikkamaalilla". Eli se kiiltää hirveästi. Ja kuten sanoin, se menee uusiksi todennäköisesti kesällä, kun saan järeämpiä vedentekovehkeitä.

Pohjakin menee uusiksi joskus. Tämänhetkisen asumukseni vapaa tila on niin olematon, että hyvä kun tuon kokoinen mahtui. Autotalli on täynnä roinaa, joten ainoaksi mahikseksi jäi oma huone, joka on sellaiset 2½ neliömetriä :) Potkiskelen pöytää vahingssa vähän väliä ja etenkin Nazgul tykkää siitä jos sattuu pöydällä lojumaan.

Pinta on kieltämättä hieman tylsä. Siinä on vain ruskeaa maalia, johon on sekoitettu hiekkaa, ja flokkia päällä. Puita ja pensaita tulee kun kerkiää, mikä saattaa vähän antaa ilmettä pöydälle.

edit. Ai tarkoititkin siltoja. Ne maalaan kun kerkiän.
Barbaari

Viesti Kirjoittaja Barbaari »

Teitkö tulitikuista sillat? Itse tein ja yhden isomman sillan niillä.
Vai hammastikuista?
Skarnisk

Viesti Kirjoittaja Skarnisk »

Vesi ei ollut kovin realistinen, mutta muuten tosi kiva! =)
The Battle For Skull Pass
BioHazard

Viesti Kirjoittaja BioHazard »

Todella pelipöytä, hieman lookkia peliin myös, Hyvä eli 8-.
Tol Cormp Norz Norz Norz
Agony

Barbaari kirjoitti:Teitkö tulitikuista sillat? Itse tein ja yhden isomman sillan niillä.
Vai hammastikuista?
Joku 5mm balsarimoista. Katkoin ihan käsin ja siksi onkin vähän ...mielenkiintoiset... päät. Vähän tuhlaustahan se on, mutta ei minun itse niitä tarvinnut maksaa. (Perintörahoista uupuu pari euroa tosin. *kiroaa*)
juhiss

keskiveto pöytä

Viesti Kirjoittaja juhiss »

ihan hieno mutta vesi oli aivan kauheaa ja pöytä oli liian pieni
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maastot ja pelipöydät”