"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Muutama Goblini

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Jesse-oy
Viesti:

Muutama Goblini

Viesti Kirjoittaja Jesse-oy »

Noniin eli tännen sivuille eksyin niin voishan sitä laittaa kuvia omista örkeistäni :)

http://img146.imageshack.us/img146/8770/orkki8wp.jpg <- Yksi lemppareistani valaistusta hiukan muokattu koneella.. johtuen salamavalon kirkkaudesta.

http://img19.imageshack.us/img19/232/rkkej0044wa.jpg <- osa örkeistäni...

http://img19.imageshack.us/img19/8135/rkkej0011ip.jpg <- Tykki ja tykin käyttäjät :D

http://img19.imageshack.us/img19/5622/rkkej0031xe.jpg ja sitten tuo örkkilinko

Hmm.. ne näyttävät 50kertaa suttusemmilta kun niistä ottaa kuvan.. salamavalo tekee sen kenties..
ja sitten ne on tarkotuksella "suttusia" siis inkkiä olen laittanut ihan sen takia että ne näyttäis likaisilta koska eihän örkit mitään puhtoisimpia ole :D
ja ne on hianompia kyllä livenä. vois koittaa ottaa ilmansalamavaloa enskerralla..
lisää kuvia tulossa kuhan saan lisäämaalia ostettua... kuivunut saakeli melkeen kaikki..
Lumppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

Joo olihan jotkut ihan nättejä..patisi nuo alustat oli hyvinkin ykstoikkoisia..IMO en tykkää että alustaa näkyy flokin alta ja on vihreää..Ja voisit jotai blendejä siihen night goblinin nuttuun.Tykki oli aika sotkunen,ja ei tainnu olla valmiit beissit tykistömiehilläkään..Mutta kyllä jotkut örkit oli ihan pelkelpostakin,ja jotkut ylikin :)
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Tas

Viesti Kirjoittaja Tas »

iho osalla melko suttuista, myös vaatteissa välillä oli melko epätasaisia kohtia.. voisit tarkentaa, ja baset näyttivät todella tylsiltä ja tyhjiltä, voisit keksiä jotain niihin. Plussat kiuitenkin pienistä konversioista jotka piristivät päivää! ;)

[pilkunviilaus] gobot ovat gobboja ja örkit örkkejä!
älä sotke niitä...[/pilkunviilaus]
Ogre_dude
Sotavasaran Maalaajakisälli 2008

Viesti Kirjoittaja Ogre_dude »

hyvä sillä ajattelin että oli tullut joku buki koneelle kun olin näkevinäni gobboja ja luki että örkkejä ??? joku vika jossakin :P muttä kyllähän noi tykin ruuaksi kelpaa että ei millän pahalla mutta en tykänny
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
J. Molo

Viesti Kirjoittaja J. Molo »

käyttäisin mettalleissa inkkiä ja drybrushia, ovat aika yksitoikkoisen värisiä ilman kummoisempia sävyjä/sävyeroja.
huomioisin myös yksityiskohtia sillä esim otsassa olevat silmäkuviot olisi hyvä värjätä erivärisiksi kuin huppu.
Jesse-oy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jesse-oy »

Hmm.. mä sanon niitä örkeiksi tai goblineiksi.. sama se kuitenkin samaan rotuun kuuluvat..
alustat on kyllä vaiheessa.. pitäis uhrautua tekee niille jotain mutta en ole kerennyt.
ja se tykki kyllä on vähän suttunen.. ei se koskaan kai ees siisti ole ollutkaan.
ja ne on edelleenkin tarkoituksella sotkusia koska koska ne on "wannabee likasia" :D
ja noi otsakuviot kyllä voi maalata vieläkin.. vois melkeen sanoa että oon unohtanut maalatane :)
mutta joo. mä pidän niistä se kai on pääasia muttaon se hyvä kuulla mielipiteitä mitä niissä vois parantaa.. toi maalaaminen on mulla sinäänsä vielä aika alhaisella tasolla.. mä en ees tiedä noitamaalaustaktiikoita :p
mutta kiitos palautteesta.
Goblinoid

Kyllähän noi ny Goboja ^ ^

Viesti Kirjoittaja Goblinoid »

No nuohan on Goblineita selvästi. Pääsinpäs ihailemaan sukulaisiani :D
Ilkeätä vaan, kun ne örkit syö Goblineita. Hyhhyh, niitten pitäis hävetä! :(

Mielestäni ovat oikein hyvin tehty, nuo Goblinit. Ja Gobojahan siinä katellaan, eikä sitä alustaa ;)
Mukana Sotavasaran foorumeilla jo kymmenen vuoden ajan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”