space wolwes
space wolwes
tarviiko space wolweille välttämättä ostaa space mariineiden codexii, kun mun mielestä pärjäis ihan space wolwejen codexilla, jos ottaa vaan niiden trooppeja?
The stars themselves once lived and died at my command and yet you still dare to opposite my will
Sanoisin että ei ole pakollinen niin kuin on jo tullut ilmi, mutta Space Wolves codexissa ei kerrota joidenkin yksiköiden tiedotoja vaan ne otetaan Space Marine codexista. Lisäksi esimerkiksi kirjan takaa löytyvässä summary osiossa joidenkin itemien tiedot ovat hieman puutteelliset tai vanhentuneet.
Kyllä ainakin Online Storen kuvauksessa mainitaan, että SW-codexi vaatii SM-codexin rinnalleen. Ja tuo on ihan oikeassa (Black Templars on se, joka toimii yksinään).Minorith kirjoitti:Ei tarvitse ostaa ellet halua lukea fluffeja etc.
Pelata voi täysin pelkällä Space Wolves Codexilla, kunte Games Workshop sivuillaan mainostaa. Lopussa on maininta että nappaapa sekin mukaasi, mutta minä käsittelen tämän rahastuksena.
Eli ne osaa yksiköistä ei löydy SW-codexista, mutta tuon voi tietysti kiertää, jos päättää olla ottamatta kyseisiä yksiköitä.
Ongelmia tuottaa nuo wargearit, joiden säännöissä varsin usein sanotaan, että toimii samoin kuin "tavara X" SM-codexissa. Tuota onkin sitten hieman hankalampi kiertää, mutta kyllä summary-sivulla on lyhyesti kerrottu noiden kamojen oikeita sääntöjä, mutta varsin tiivistetysti. Kaikissa tapauksissa noissa ei lue ihan kaikkea olennaista, mitä varsinaisessa säännössä lukee.
Eli kyllä voi yrittää pärjätä ilman SM-codexia, mutta itse kyllä suosittelisin ostamaan sen SM-codexin, jotta saat nuo tarkat wargearien kuvaukset. Lisäksi ilman SM-codexista löytyy monia ihan vasteenotattavia yksiköitäkin, eli minusta on turha rajoittaa itseään vain niihin yksiköihin, joiden täydelliset säännöt ovat SW-codexissa.
Phil Kelly says "No!"
- Half-breed
Jos maalaat ne jollain muulla tavalla, niin ne eivät ole Space Wolfeja, mutta kukaan ei kiellä, ettet voisi pelata niillä Space wolfejen säännöillä.the gaunt kirjoitti:Juu kiitos taidanmä sen ostaa, mutta sitten olis vielä sellanen kysymys, että voinko mä maalata ne mun space wolwet ihan omalla tavalla, vai tuleeko siitä sitten uus chapter?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.