Tässäpä on pari maalaamaani figua joista nyt ajattelin vain mielipidettänne kysäistä. Kuvissa esiintyvät siis Forgen Void Dragon Phoenixin ja vanha Epic Greater Daemon of Tzeentch.
Void Dragonin maalasin ihan perus Dark Eldar armeejani pelipöytätasolla, joten mistään pro-tason työstä ei ole kyse. Mutta kuitenkin olen ihan kohtalaisen tyytyväinen tulokseen, varsinkin kun alus sopii tuollaisenaan hyvin Dark Eldarieni jatkeeksi.
Maalaus oli melkoisen haastavaa, kun alus tuli käytännössä yhessä osassa valettuna, joten samaa kappaletta sai käsissään pyöritellä aika paljon. Ensimmäinen Forgen figunihan tämä oli ja oikeastaan ihan testimielessä ostinkin, jotta tiedän tulevaisuuden suurempien ostosten kanssa kuinka toimia, kun valmistusmateriaalina on hartsi.
Mielenkiintoinen projekti tosiaan, johon aikaa kului hyvinkin paljon jo modelin koon takia. Lisäksi pään vaivaa tuottivat monet kymmenet gemit, joita en ollut oikeastaan ikinä ennen maalaillut. Pelkästään pohjan Twin Star Cannonissa on niitä pari kymmentä! Lopputulokseen olen siis tyytyväinen ja toivottavasti ei teidän silmiännekään kuvien katselu tärvele.
Epic Demoni on maalailtu hiukan puolihuolimattomasti samalla netissä surfaillen mutta tulos oli ihan yllättävän hyvä panostukseen nähden. Epiciä olen maalaillut melkolailla vähän mutta sillä ei juuri ole vaikutusta näin isoa Epic figua maalatessa. Figuhan menisi melkein jostain 40 jantterista.
Figua oli loppujen lopuksi hauska maalata ja väriteemasta tuli aika passeli mielestäni. Figun pään maalasin tuommoseksi papukaija nokkaiseksi vanhan GW:n mallin "nahkapään" sijasta.
Ukkeli tulee Tzeentch/Slaanesh teemaiseen armeejaan jossa on lisäksi hieman Khorne mausteita. Figuista voisin postailla lisää kuvia kunhan isommissa määrissä valmistuvat. Tällä hetkellä maaleissa löytyy Slaanesh/Tzeentch Rhinoja ja Death Dealereita, Tower of Skullsseja ja Cauldron of Bloodeja Khornelle. Figuja on jos jonkin laisia suurimman osan ollessa 90-luvun alusta. Kaikkea hienoa toivottavasti siis luvassa.
Jep jep... ei kai tässä muuta turhaa tartte turista. Paitsi että kuvat ovat sitten vähän (eikä vain vähän
-Void Dragon Phoenix-
-LoC-