Milloin uusi örkkien codex tulee.
Milloin uusi örkkien codex tulee.
Olen aikonut alkaa keräillä örkkejä ja haluaisin tiedudtella millon niitten codex tulee. Uusia figujakin on alkanut ilmestyä sneak peekiin, niin luulis sen jo vähän ajan päästä ilmestyvän.
Sneak Peak -örkit liittyvät Meduusa-kampanjaan, joka on GW:ltä hyvä tekosyy täydentää useiden armeijoiden figurangea julkaisemmalla joko sellaisia viguja joita ei ole saatavilla tällä hetkellä (esim gommandot, big mek, s/m jump pack chaplain) tai päivittämällä ikääntyneempiä viguja (eldar rangerit, biovore).
Uusi örkkicodex ei ilmesty ainakaan tänä vuonna. Todennäköisesti ensi vuonna.
Uusi örkkicodex ei ilmesty ainakaan tänä vuonna. Todennäköisesti ensi vuonna.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Tuota GW:n pitäisi harrastaa enemmänkin. Muutkin kuin flawour-of-the-month armeijan pelaajat ovat tyytyväisiä kun saavat julkaisun-pari vuodessa.jullevi kirjoitti:joka on GW:ltä hyvä tekosyy täydentää useiden armeijoiden figurangea julkaisemmalla joko sellaisia viguja joita ei ole saatavilla tällä hetkellä (esim gommandot, big mek, s/m jump pack chaplain) tai päivittämällä ikääntyneempiä viguja (eldar rangerit, biovore).
- ankara halla
- Valvoja
Games Day Canadan tietojen mukaan Örkit olisi suunniteltu ensi vuoden alkuun. Joku armeijalaatikko tulisi Jouluksi ja varsinainen julkaisu tammi-helmikuussa.
Muutamia uusia nappeja olisi tulossa syksyllä.
Mutta nämäkin aikataulut voivat vielä muuttua.
Muutamia uusia nappeja olisi tulossa syksyllä.
Mutta nämäkin aikataulut voivat vielä muuttua.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
- Grimgor Jr
- The Captain
- Valvoja
"Olen tässä kuullut" on vain aavistuksen verran epäluotettavampi lähdeviittaus kuin "Games Day Canadan tietojen mukaan", mutta kiitos panoksestasi joka tapauksessa.Grimgor Jr kirjoitti:Olen tässä kuullut että uuden codexin julkaiseminen on sirretty hyvin pitkälle ehkäpä jopa viimeiseksi mutta en ole täysin varma.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Wartrukit huutavat uudistamista. Samoin trakit ja buggyt. Myös muoviset grotit olisivat ihan OK, enkä myöskään pistäisi vastaan muovisille killakaneille ja dredille.helke kirjoitti:Saisivat tehdä kattavamman warboss boksin. Me huonot koffaajat säästyttäisiin töiltä.Toinen hyvä uudistamis kohde olisi warbiket. Niitten nykyiset kuskit on kauheita ja aseoptioita voisi lisäillä.
Jep, minustakin noihin ajoneuvoihin olisi mukava saada vaihtelua. Turhan samanlaisia esim. nuo warbiket, jokainen samassa asennossa pyörä aivan samalla tavalla, jos niiden ei omistaja osaa ollenkaan konvata. Mukaan voisi laittaa (ainakin minun mielestäni) ainakin nuo käsiaseoptiot sekä jonkinlaista kättä bosspolelle/bannerille tai jollekkin samantapaiselle, ja joku hieman enemmän nobin näköinen kaveri. Ja vielä sen verran, että kaikkiin ajoneuvoihin saisi pakettiin laittaa jokaisen aseoption. Jos oikein muistan, ei mistään taida tulla muuta kuin bigshoota, Wartrak scorchaa lukuunottamatta.
- Pyöveli
- Kirjoitti miljoonannen viestin
Tämä lähtee nyt valitetettavasti ohi alkuperäisen aiheen, mutta noita pari kolmea yllä olevaa viestiä lukiessa minulla herästi välittömästi kysymys, että miksi GW:n pitää tukea kädettömiä figupelaajia, koska tämä johtaa välittömästi paketin hinnan nousuun. Konffaaminen ei ole niin vaikeaa, että se ei onnistuisi myös ville-viisi-veeltä. Ja jos kaikki pitää tulla paketissa valmiina ennenkuin mitään pystyy tekemään, niin ehkä figuilu ei ole oikea harrastus. Kaiken ei tarvitse olla valmiiksi pureskeltua.Migutti kirjoitti:Jep, minustakin noihin ajoneuvoihin olisi mukava saada vaihtelua. Turhan samanlaisia esim. nuo warbiket, jokainen samassa asennossa pyörä aivan samalla tavalla, jos niiden ei omistaja osaa ollenkaan konvata. Mukaan voisi laittaa (ainakin minun mielestäni) ainakin nuo käsiaseoptiot sekä jonkinlaista kättä bosspolelle/bannerille tai jollekkin samantapaiselle, ja joku hieman enemmän nobin näköinen kaveri. Ja vielä sen verran, että kaikkiin ajoneuvoihin saisi pakettiin laittaa jokaisen aseoption. Jos oikein muistan, ei mistään taida tulla muuta kuin bigshoota, Wartrak scorchaa lukuunottamatta.
Aseoptioita voi ostella Mail orderista - ja jos haluaa säästää, niin jälleen itse rakentelemalla saa aseita ajonouvoihin jos minkälaisia.
Bikereiden ja muiden ajoneuvojen samankaltaisuudesta olen samaa mieltä, mutta ostakaa hyvät ihmiset sitä plasticardia ja rakennelkaa itse lisää. Muutama levy siellä täällä saa ajoneuvot näyttämään erilaisilta ja bikerit voi minimivaivalla korvata muoviboyzeilla...
Kiitos ja Anteeksi.
Careful what you wish - You just might get it...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...