Nonniin, nyt olen minäkin taas innostunut maalaamaan ja tässä mun uusin figu, uusi High Elf sankari
Figun meni noin 8,5 tuntia, jos taukoja ei lasketa ja omasta mielestäni figu onnistui ihan hyvin, ottaen huomioon sen, että en ole maalannut mitään tämän tasoista figua yli vuoteen.
Olkaa hyvät, komentoikaa
Kuvat voivat ehkä olla aika isoja :\
Edit: Tietenkin perus GW pose kuuluu asiaan parempia kuvia!
Viimeksi muokannut Icar0s, Ma 01.05.2006 14:34. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Kehitystä on tapahtunut ainakin edellisestä figusta, jonka olen nähnyt sinun maalaavan. Normaaleista täällä nähtävistä napeista poiketen laajat, tasaiset pinnat ovat erinomaisesti onnistuneita, mutta figun detailit jäivät hiukan suttuisiksi, joka kyllä saattaa osittain johtua heikoista kuvista. Yleensä se on juuri toisin päin. Eli yksityiskohtiin, kuten silmiin, sormiin ja gemeihin enemmän huomiota, niin taso paranee rutkasti. Ehkä aavistus blackliningia tekisi poikaa, ja jos ei nyt ihan black, niin ainakin tumman rukea.
Värivalinnoissa olisit voinut kokeilla jotain hiukan erilaista. Noita vihreä/puna/sini-valkoisia näkee aivan tarpeeksi.
Pidin eniten viitasta, rintapanssarin metallista ja turkista. Kaiken kaikkiaan varsin komea tuotos.