Daemonhunttereita
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
Daemonhunttereita
Näitäkin tuli jokinaika sitten pino maalailtua.
Kuvat ovat aika isoja, mutta tuskin ketään se haittaa.
Kaikki kommentit on kivoja.
Grey Knights
Grey Knights sivusta
Stormtroopers
GK ja psycannon
Justicar
Death cultisteja
pappi
Vindicare
Inqvisiittori ja demonivasara
Kuvat ovat aika isoja, mutta tuskin ketään se haittaa.
Kaikki kommentit on kivoja.
Grey Knights
Grey Knights sivusta
Stormtroopers
GK ja psycannon
Justicar
Death cultisteja
pappi
Vindicare
Inqvisiittori ja demonivasara
Inkvisiittorista ja GK Lanceista pidin paljon, olivat näyttäviä. Hopea on siitä ikävä että maali on ollut tuota huonotasoista, joka paljastaa sudin jäljet ja suunnan ( tätä valmistajat voisivat treenata. ) Yksityiskohtaista ja tyylikästä jälkeä. Sotilaat olivat myös varsin tyylikkäitä. Kuvat ovat läheltä joten 15cm päästä edes noita virheitä jotka mainitsin ei näe. 8+/10
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
oooooh!!!Mä rakastan noita"vastaisku"pattern stormareita!!!en o ikinä nähny yhtä tyylikästä toteutusta!täydet pisteet kommandokersantista!
todella hieno asento,maalauskin 9 1/2 luokkaa.ehkä hiukan liian vahvat hailaitit mutta muuten.hmm,muuten,onko tolla yhdellä autogun?(takarivistä toinen oikealla).vindicaren aseen naamiointi väristä voi olla kahta mieltä,eikä mulla o hajuakaan kumpaa mä olisin.Onko se tarkoituksella tehty haalistuneen näköiseksi vai...?
btw taidanpa varastaa tuon stormtrooper idean
todella hieno asento,maalauskin 9 1/2 luokkaa.ehkä hiukan liian vahvat hailaitit mutta muuten.hmm,muuten,onko tolla yhdellä autogun?(takarivistä toinen oikealla).vindicaren aseen naamiointi väristä voi olla kahta mieltä,eikä mulla o hajuakaan kumpaa mä olisin.Onko se tarkoituksella tehty haalistuneen näköiseksi vai...?
Meh, minuunkin iski noi stormarit melko lailla kovaa ja positiivisella tavalla. Enpä muistanut että figut oli noin hienoja, tai noh, maalauksesta sen on johduttava.Anaheim kirjoitti:oooooh!!!Mä rakastan noita"vastaisku"pattern stormareita!!!en o ikinä nähny yhtä tyylikästä toteutusta!täydet pisteet kommandokersantista!
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
meinasin jo alkaa kehumaan kuinka hieno konffi se oli...no whatever, hienoja daemonin metsästäjiä, tosi hienoja stormtrooppeja.Zarathustrian kirjoitti:Hah, ei niissä ole käytetty edes heavywepon teamia.
Eli ihan perus cadialaisia silputtamalla ja GS:llä nuo on tehty.
Combi boltteri on tosiaan komentaja paketista.
Tosi hienot beissit ja Storm Trooperit on mahtavia, samoin Kultistit. Inkvisiittori on hieman tylsä ja persoonaton niihin verrattuna. Samoin no GKt kaipais konversioita, esim pari paljasta päätä niissä keskiaikaisissa nahkakypärissä.
Kokonaisuudesta tulee varmasti ERITTÄIN hieno!
Nähdäänkö näitä Fanaticissa viikonloppuna??
Kokonaisuudesta tulee varmasti ERITTÄIN hieno!
Nähdäänkö näitä Fanaticissa viikonloppuna??
☠️
- OneManArmada
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
- dead flesh penalty
Jep jep, iskujoukot kuin suoraan Action Forcesta 
Tarkka-ampuja oli selkeästi porukan heikoin, niin maalauksen kuin konvertoinnin (-) puolesta, ja Inkvisiittorin jalusta oli kohtalaisen karu.
Muuta huomautettavaa en paljoa löydä. ''Nepotismi''bonuksia metalleista (erityisesti kullasta), muistuttavat huomattavan paljon omaa mieltymystäni tekniikan puolesta
Tarkka-ampuja oli selkeästi porukan heikoin, niin maalauksen kuin konvertoinnin (-) puolesta, ja Inkvisiittorin jalusta oli kohtalaisen karu.
Muuta huomautettavaa en paljoa löydä. ''Nepotismi''bonuksia metalleista (erityisesti kullasta), muistuttavat huomattavan paljon omaa mieltymystäni tekniikan puolesta