"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

brettien pää väri

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
samba

brettien pää väri

Viesti Kirjoittaja samba »

(höm)siis olisin hakemassa breteille sellaista väriä joka sopii kaikkiin bretteihin .mulla on jo tavallinen maalipakkaus ja leaced bone
"Yrittäminen on ensimmäinen askel epäonnistumiseen"
-Homer Simpson
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

mietippä sitä. minä ainakin käyttäisin sini-valkosta väriteemaa jota mä käytän mun empireen mut on vähä vaikee sanoa
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Metsään ei voi Brettejä maalatessa mennä, jos käyttää perinteisiä heraldiikkavärejä, eli punaista, sinistä, keltaista, valkoista ja mustaa. Noista saa sommiteltua lukemattoman määrän erilaisia yhdistelmiä. Breteistä saa vieläpä hienon näköisen armeijan, vaikka maalaisi jokaisen ritarin eri tavalla, edustamaan oman heraldiikkansa värejä.

Googlella löytyy varmasti kuvia ja tietoa heraldiikasta.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Fängi kirjoitti: Breteistä saa vieläpä hienon näköisen armeijan, vaikka maalaisi jokaisen ritarin eri tavalla, edustamaan oman heraldiikkansa värejä.
Joo, eikä ole työlästä... Jos vaikka nyt on 50 ritaria armeijassa, 50 eri väriyhdistelmäkuviomitäliehommelia...
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
WolfMan

Viesti Kirjoittaja WolfMan »

No eikös se muka ole palkitsevaa omistaa armeija, jonka jokainen ritari on oma uniikki yksilönsä maalauksen osalta. Elämä on täynnä uhrauksia, ikävä tosiasia.

Iste tekisin mustalla, valkoisella ja punaisella, sopivat mielestäni hyvin yhteen, sopivan synkkä teema oikein toteutettuna. Tai voithan nähdä vaivaa ja maalata armeijan hyvin kirjavaksi.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Ratovaari kirjoitti:
Fängi kirjoitti: Breteistä saa vieläpä hienon näköisen armeijan, vaikka maalaisi jokaisen ritarin eri tavalla, edustamaan oman heraldiikkansa värejä.
Joo, eikä ole työlästä... Jos vaikka nyt on 50 ritaria armeijassa, 50 eri väriyhdistelmäkuviomitäliehommelia...
Joo, mutta oikeaoppisesti tehty ja fluffin mukainen brettiarmeija olisi juuri tällainen. Bretonnian armeijakirjassa oli kaiketi käsitelty näitä heraldiikan maalausohjeita, "sallittuja" väriyhdistelmiä (miten metalliväriä ja mattaväriä saa sekoittaa, jne.), mutta jos ei ollut, niin etsivä löytää netistäkin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”