"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miten leikkaatte Finfoamia?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
TCO_99

Viesti Kirjoittaja TCO_99 »

Mä ainaki kaiverran ja muokkaan finfoamia dremelillä kaiverrus terä siihen kiin niin VOILA! :lol:
SPACE MARINE R.U.L.E.Z.
Palava Nuoli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Palava Nuoli »

TCO_99 kirjoitti:Mä ainaki kaiverran ja muokkaan finfoamia dremelillä kaiverrus terä siihen kiin niin VOILA! :lol:
sinä ja sun dremelis... :twisted:
Teksti... kohdallaan! kuvat... kohdallaan! ajatus... noh... mihin se nyt taas jäi...?
TCO_99

Viesti Kirjoittaja TCO_99 »

No oikeesti se on niger&decker
SPACE MARINE R.U.L.E.Z.
Kalakukko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kalakukko »

HArri kirjoitti:Tuli just tos mieleen idea et voisko kolvia käyttää?Onko kukaan kokeillu?
Kyllähän sillä voi leikata, mutta käytännössä vaaditaan kunnon kalliin mallin elektroniikka kolvi, jossa kärjen lämpötilaa voi säätää. Tavallinen töpseliin tökättävä kolvi käy tavallisesti niin kuumana että jää varmastikin hieman turhan leveä leikkausjälki.

Uretaaniin kuumaleikkuria on turha kokeilla, uretaani vain rätisee ja paukkuu, mutta merkittävää leikkausta ei saa aikaan. Mutta finfoamia ja styroksia, ynnä kaikenlaista muuta muovipohjaisia tuotteita pitäisi pystyä leikkaamaan ilman ongelmia
::Ei ole hyviä ihmisiä, on vain pahoja ihmisiä, joila on kaksi vastakkaista puolta::
McJukkis

Viesti Kirjoittaja McJukkis »

kolviin saa ostettua askartekupäitä vaikka rautakaupasta, mutta se on enemmänkin sitten muotoiluun eikä leikkaamiseen.
Ei se oo niin justiinsa
jamovoima
Valvoja

Re: LEIKKURI

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

TSC kirjoitti: SYSTEM OF A DOWN:IN UUSIN LEVY STEAL THIS ALBUM
KAUPOISSA NYT. (ON MUUTEN AIVAN SA*T***N HYVÄ LEVY)
Jep.

Itse olen käyttäänyt vannesahaa, joka onkin varsin mainio laite kaiken leikkaamiseen (myös sormien, varo!). Käsittelemällä sahan leikkaamaa kohtaa hiomapaperilla saa ihmeitä aikaan.
Tosin, koska jokaisella ei varmaankaan ole tuollaista unelmalaitetta autotallin perukoilla on kuumalankaleikkurihärdelli varsin oivallinen kapistus. "It's so good that I could even buy one myself."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”