"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Marine Commander

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Hän itse

Marine Commander

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Taas yksi parka modelli on pääsyt sutimiseni kohteeksi. :D
Kuva harvinaisen iso. Varokaa Modeemittajat.
Noh, tällä kertaa korostukset onnistu hieman paremmin ja vain hieman jotain blendaustakin viittaan. :D Paras figu tähän asti.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Kuutamo

Viesti Kirjoittaja Kuutamo »

Musta väri on muuten hyvä, näyttää vain vähän paksulta juurikin tossa vas. jalassa. Sinistä ja kultaista on ehkä vähän mennyt vääriin paikkoihin mutta ei haittaa liikaa. Kauempaa katsottuna virheet häipyivät osaksi ja hienohan se on. Plussaa väriteemasta mikäli omasi on! (olen musta-puna linjan kannattaja tai jotain)
jujo

Viesti Kirjoittaja jujo »

Joo o aika paksu musta ja punainen näytti vähän epätasaselta oliko tarkoitus,en tiedä(?)mutta ei iskenyt minuun...
I FORGIVE BUT I WILL NOT FORGET -50CENT
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Tässähän on selvästi vaivaa ja yritystä. Mustan korostuksessa on oikea idea mutta toeutus jää aika paksuksi ja suttuiseksi. Ylipäätään ulkoasu paranisi äärettömästi hieman siitsimmällä pensselijäljellä mutta on tuo siltikin aika vaikuttava tuotos.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Zoltar

Viesti Kirjoittaja Zoltar »

Näyttää minun mariineiltani. Suttuiset rajaukset powerarmorissa, silmiin pistetty vaivaa, ei beissausta, paksut kerrokset maalia....kaikki täsmää.
Eikös tuo muuten ole sword brethreni?!

Ei *aivan* kamala
Massiivinen

Viesti Kirjoittaja Massiivinen »

Olkatoppausten punaiset kohdat kaipaavat high-lighteja ja kultaiset on jotenkin.....en tiedä, mutta muuten kelvollinen ;)
voi

Viesti Kirjoittaja voi »

Highlightejä puuttuu ja olkasuojuksessa näytti olevan muovinen kohta. Ellei se sitten ollut harmaata.
Chuck Norris has already been to Mars; that's why there are no signs of life there.
Tozenator
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tozenator »

Nätti perustason figu, näytti vaan että kulta ja musta olisi liian paksut. Noh, komea silti.
I am the one who sails the stars. I am the Arch-Smurf.
Hän itse

Musta paksua? O_o Jaa, mites sitä spray-maalia lähtis sitten ohentamaan? Itse en ole huomannut paksuisuutta.
BioHazard

Viesti Kirjoittaja BioHazard »

Malit paksuja mjtta ne ovat missä pitääkin. Ja muuten, tuo ei ole marine commande, vaan black templar Sword Brethen.
Tol Cormp Norz Norz Norz
Hän itse

Tietenkin se on, mutta nimesin sen väärin huokuttelemaan enemmän väkeä. Tuskin kaikki olisivat käyneet katsomammassa jos nimessä olisi ollut BT SM Sword Brethern.
Draktaron

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Eli nimeätkin figusi vain kommenttien keräämiseksi? Kannattaisi miettiä maalauksen perusaatteitta vähän uudelleen, sillä mahtavaa jälkeä ei saa kommentteja keräämällä. Figu on ihan ok pöytätasoa.
Hän itse

Minorith kirjoitti:Eli nimeätkin figusi vain kommenttien keräämiseksi? Kannattaisi miettiä maalauksen perusaatteitta vähän uudelleen, sillä mahtavaa jälkeä ei saa kommentteja keräämällä. Figu on ihan ok pöytätasoa.
En kerää, vaan yritän saada ihmiset edes klikkaamaan tuota linkkiä. Maalaukseni on parantunut paljon ihmisten neuvojen takia, ja niitä yritän kalastaa lisää. Joskus hankala treedinimi vain hylkii ihmisiä pois.
Synnin niittäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Synnin niittäjä »

No, voisin (kai?) minäkin heittää pari neuvoa.
Ensinkin tuon voimapuvun reunat joihin olet lisännyt korostusta voisit tarkalla sudilla siistiä mustalla.
Kun teet noita korostuksia lisää vain hieman (siis vähän) sitä kirkkainta maalia (näissä ilmeisestikkin Fortress Grey:tä).
Noihin kaapuihin ei kannata heittää liikaa inkkiä, saa vain näyttämään suttuiselta, mielummin vain teet enemmän ohuita highlightteja, nyt voist ainakin pistää lisää b-bonea ja sen päälle hieman b-bone+s-white:ä.

Kyllä tuossa edistystä on kylläkin näkyvillä, good for you ;)

(Niin ja pistä mielellään figujen oikeilla nimillä, mitä väliä sillä on onko se sit scout vai Dreadnought?)

edit: Jep, niin kuin jullevi sanoikin, kannattaa kuvat ensin pienentää. Kameran kuvaohjelmalla vain helposti pienennät kuvan koon vaikka 50%:n alkuperäisestä.
Viimeksi muokannut Synnin niittäjä, La 06.05.2006 13:44. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Ihmettelenpä vain, miksi tuo kuva on noin julmetun suuri? Jotkin selaimet toki pienentävät sen kolmasosaan alkuperäisestä, mutta miksi sitä ei voinut pienentää jo valmiiksi inhimillisen kokoiseksi?

Jos figu on näytöllä kymmenen kertaa niin suuri kuin oikeasti, maalausjälki näyttää väkisinkin epämääräiseltä. Liian suuresta kuvasta ei siis ole kuin haittaa! Jos haluat välttää perusteettomat "maalit on paxuja" -kommentit, pienennä ihmeessä kuva sopivan kokoiseksi.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Hän itse

Synnin niittäjä kirjoitti: Noihin kaapuihin ei kannata heittää liikaa inkkiä, saa vain näyttämään suttuiselta, mielummin vain teet enemmän ohuita highlightteja, nyt voist ainakin pistää lisää b-bonea ja sen päälle hieman b-bone+s-white:ä.
Kiitoksia vinkeistä, noita voisi koklatakkin seuvaaraan templariin.
Ja muuten, en ole yhtään inkkiä tuohon ukkoon käyttänyt. :p
Ja nuo kuvat jää niin julmetun kokoisiksi, kun en oikein omista mitään valokuvaus ohjelmia enkä viitti MS paintillä alkaa pienentään, kun reunat "ripsahtuu".
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”