Siis perinteinen seitsemän modelin Tzeench kärry & lohmu härpäke? Toimii aina, poikkeuksia toki on. Se on sitä paljon puhuttua partaisuutta. Sanoisin että ei, älä tee tällaista armeijaa, niitä näkee liikaa ja niistä kuulee liikaa. Jotain omaperäistä.togottaja kirjoitti:
LOL
Mitä veikkaatte, pärjäiskö semmonen armeija, jossa ois pelkästään chariotteja, jotka olis äärimmäisen tuhoisia(siis, antaisin heroille chariotit ja vielä pari coreksi)? Niitä olis vain ehkä 4 tai 5!
Mielipiteitä Tzeentchistä
- Yrittäisit Edes
Welcome to freak show. It`s called life.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin.
- Viiksivallu
Jos omaperäisyyttä haet, niin tee tzeench jälkäväkihorde, jossa on pari blokkia maroja ja warrioreita, kärryjä antamaan tukea, horroreita ja screamereita. Charruiksi exalted championeja (jalan tietysti).
Lista on kuule niin tyylikäs, etten jättäisi sitä huomioimatta, lisäksi kiva pelata, koska vastustaja ei ole kokoajan itkemässä
Lista on kuule niin tyylikäs, etten jättäisi sitä huomioimatta, lisäksi kiva pelata, koska vastustaja ei ole kokoajan itkemässä
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
jos oikein taikoa kaipaa
Tällainen lista tuli mietittyä ja perustuu HoC-tyyppeihin ja hirmuiseen määrää taikaa.
Lordi kärryissä. Golden Eye ja Kepukka. Kilpi ja karttu hakkaamiseen.
Exa kärryissä. Power familiar. Kilpi ja karttu.
Toinen exa kärryssä. Rullakuski
BSB-aspa kärryssä. Banner of Wrath antamaan boundia.
Horroreita lopuilla pisteillä. Ehkä miniryhmä knigthtejä blasted standardin kanssa.
Listassa ei ole massaa, mutta powernoppaa liian monta ja dispelliäkin löytyy. Niiden lisäksi bound spelliä.
Horroreita lopuilla pisteillä. Ehkä miniryhmä knigthtejä blasted standardin kanssa.
Listassa ei ole massaa, mutta powernoppaa liian monta ja dispelliäkin löytyy. Niiden lisäksi bound spelliä.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Anna kestävä lemmenvala.
Itseasiassa Tzeentchin merkatut sankarit ja ryhmät ovat vallam mainioita power familiareita Chaos sorcerereille, jotka taas voivat ottaa hieman parempia loreja (varsinkin shadow.)
Eikä se tzeentchin champion huono lähiksessäkään ole, jolloin voit surutta iskeä sen etulinjaan. Tzeentchin loren taiat, varsinkin orange, violet ja blue fire, ovatkin lähinnä hyödyksi vain lähellä vihollista.
Kärrylistasta. Todella hyvä joitain listoja vastaan. Todella huono toisia vastaan. Todella tylsä pelata kummankinlaisia listoja vastaan. En suosittele.
Omassa listassani koitan pyrkiä tasapainoon ratsuväen, jalkaväen, kärryjen ja magian välillä, 1,5k listassani on vain noin 9 powernoppaa, yksi nihtiyksikkö, yksi kärry, yhdet kaaoswarrut, yhdet screamerit ja kiva sillä on pelata.
Eikä se tzeentchin champion huono lähiksessäkään ole, jolloin voit surutta iskeä sen etulinjaan. Tzeentchin loren taiat, varsinkin orange, violet ja blue fire, ovatkin lähinnä hyödyksi vain lähellä vihollista.
Kärrylistasta. Todella hyvä joitain listoja vastaan. Todella huono toisia vastaan. Todella tylsä pelata kummankinlaisia listoja vastaan. En suosittele.
Omassa listassani koitan pyrkiä tasapainoon ratsuväen, jalkaväen, kärryjen ja magian välillä, 1,5k listassani on vain noin 9 powernoppaa, yksi nihtiyksikkö, yksi kärry, yhdet kaaoswarrut, yhdet screamerit ja kiva sillä on pelata.
"I love the smell of starcannons in the morning!"
Re: jos oikein taikoa kaipaa
onko horroreista siis mielestäsi hyötyä?Jurpo kirjoitti:Horroreita lopuilla pisteillä.
Pelin yksi parhaimmista spelleistä?togottaja kirjoitti:MItäs järkeä shadowssa on?Tar-Minastir kirjoitti:Itseasiassa Tzeentchin merkatut sankarit ja ryhmät ovat vallam mainioita power familiareita Chaos sorcerereille, jotka taas voivat ottaa hieman parempia loreja (varsinkin shadow.)
Tzeentchin lore on kyllä sen verran kova ettei kavereita pelkästään power familiareiksi olla ottamassa, chariotit niitä power familiareita ovat.
Tzeentchin merkatut sankarit? Miksi ottaa niitä jos kerran kokee, että lore of shadowta käyttävät sorcererit ovat parempia? Eiväthän herot power noppia lisää(?), vaan rykmentit ja kärryt!Tar-Minastir kirjoitti:Itseasiassa Tzeentchin merkatut sankarit ja ryhmät ovat vallam mainioita power familiareita Chaos sorcerereille, jotka taas voivat ottaa hieman parempia loreja (varsinkin shadow.)
Re: jos oikein taikoa kaipaa
eihän tossa ole corea laisinkaanJurpo kirjoitti:Tällainen lista tuli mietittyä ja perustuu HoC-tyyppeihin ja hirmuiseen määrää taikaa.
Tzeentchiherosta tulee 2 poweria ja 1 dispel. Yksiköistä ja charioteista vain se 1 power..togottaja kirjoitti:Tzeentchin merkatut sankarit? Miksi ottaa niitä jos kerran kokee, että lore of shadowta käyttävät sorcererit ovat parempia? Eiväthän herot power noppia lisää(?), vaan rykmentit ja kärryt!
Kyllä siinä oli itseasiassa neljä corea.The Mummy kirjoitti:Kyllä siinä yksi core on, ei sitä toista kylläkään.
Eikä kaksi olisi riittänyt, tuo kun on 2k lista..
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Missäs lukee että herosta tulee 2 noppaa?Deetwo kirjoitti:Tzeentchiherosta tulee 2 poweria ja 1 dispel. Yksiköistä ja charioteista vain se 1 power..togottaja kirjoitti:Tzeentchin merkatut sankarit? Miksi ottaa niitä jos kerran kokee, että lore of shadowta käyttävät sorcererit ovat parempia? Eiväthän herot power noppia lisää(?), vaan rykmentit ja kärryt!
Kyllä siinä oli itseasiassa neljä corea.The Mummy kirjoitti:Kyllä siinä yksi core on, ei sitä toista kylläkään.
Eikä kaksi olisi riittänyt, tuo kun on 2k lista..
Sääntökirjassa.togottaja kirjoitti:Missäs lukee että herosta tulee 2 noppaa?
TZ hero on lvl2 velho.
Viimeksi muokannut Deetwo, Su 14.05.2006 22:16. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt