mitä mieltä ootte uudesta kamppanjasta: the fall of Medusa V
- Cannonball
Jos ainoa asia viestissä mitä aiot postata on, että "Saattaa olla, en ole varma", niin jätä mielummin postittamatta. Tällaisesta ei ole juuri hyötyä kenellekään. Olit kuitenkin oikeassa. White Dwarf 316:ssa on pari sivua Medusa V-kampanjasta. Paljon tietoa ei kuitenkaan siitä heru. WD 317:n mukana tulee erillinen kampanjavihkonen, jossa lienee kerrottu hieman enemmän. Lisäksi kampanjan nettisivut avautuvat 7.6.2006.robo kirjoitti:tuosta taisi olla juu uusimmassa white dwarfissa, mutta en ole ihan varma..Lancer-91 kirjoitti:Haluaisin lisää tietoa. Onko kellään linkkiä voi oliko tuosta white dwarfissa?
- Cannonfodder
Eipä tuonne sivuille juuri materiaalia ole vielä kertynyt. Amatöörimäisiä teasereita julkaisevat tasaisen tappavaan tahtiin. Hieman köyhiltä ja hätäisesti yhden ihmisen tekemiltä ne vaikuttivat. Musiikit luonnollisesti nyysitty DoW:ista. Tehosteet ovat melko mitäänsanomattomia, erityisesti tuo planeetan poksahdus Australian sivuversiossa tuo mieleen mattopaukun jota seuraa nallipyssyn laukaus.
Tietysti flash animaatiot ovat vaikea laji ja still kuvilla kerronnassa on omat haasteensa, mutta olisivat voineet katsoa mallia vaikkapa Milan Kolarovicin World war II memoirs pätkästä. (Special Edition 21.6 Mb Zip.)
Olen kuitenkin toiveikas itse kampanjan suhteen. Viitsisikö joku uusimman White dwarfin omistava vilkaista lehdestään millä päivämäärällä itse ilmoittautumisen oli tarkoitus alkaa?
Tietysti flash animaatiot ovat vaikea laji ja still kuvilla kerronnassa on omat haasteensa, mutta olisivat voineet katsoa mallia vaikkapa Milan Kolarovicin World war II memoirs pätkästä. (Special Edition 21.6 Mb Zip.)
Olen kuitenkin toiveikas itse kampanjan suhteen. Viitsisikö joku uusimman White dwarfin omistava vilkaista lehdestään millä päivämäärällä itse ilmoittautumisen oli tarkoitus alkaa?
"Only the dead have seen the end of war."
- Farseer of Biel-tan
Re: ketkä osallistuvat ja millä joukoilla?
Hei halooo. Sinne otetaa 1hq, 1elite, 2trooppia(2 squadia), 1fas attack (1squadi tai vehicle squadron) ja 1heavy support. Ite aattelin tällasta; hq: farseer ja body guardina warlock, elite striking scorpion squad eksarkilla scorpion´s clawilla ja muilla herkuilla, troop: 2x8 squad guardianeja, fast attack: swoopping hawk squad eksarkki voimamiekalla ja kaikilla herkuilla, heavy support: wraithlord kirkkaalla keihäällä(bright lance)robo kirjoitti:minä aion kyllä itse ainakin osallistua siihen, koska ainahan kesä lomalla kaipaa tekemistäminä kerään 40k örkkejä ja kaseen semmoisen 1000 armeijan mukaan ja lähden sotaan!! ketkä teistä aikovat osallistua? ja millä?
tämä kamppanja on yksi muiden joukossa, mutta ainahan niitä lisää saa tulla
ÄÄÄ... Ei tuu mitää mielee
-
world eater
- Slaughter Master
- Farseer of Biel-tan
Itekin ajattelin tota mutta kun ei vaan ole tarpeeks rahaa:( Guardianeille saan ehkä tähtikanuunat ja ei ole kuin yksi vyper.world eater kirjoitti:juup pitää katsella miten se tästä etenee ehkä itsekkin vois tohon osallistua..
@ farseer of biel tan : Kai meinasit pistää nuille guardian squadeille tähtikanuunat ? Ja fast attackiin suosittelen paljon enemmän vypereitä kuin swooppareita
ÄÄÄ... Ei tuu mitää mielee
Sinänsä koko kesäkampanja on ilmainen mutta että GW saisi jotain takaisin, on tietenkin julkaistava eri armeijoille uusia versioita vanhoista hahmoista tai sitten jotain ihan uutta. Tuo iso boksi mistä joku puhuikin sisältää yli 20 sprueta mistä saa koottua 10 rakennusta. Ja setti maksaa 160 euroa. Kesäkuussa ilmestyy itse lisäosa mikä korvaa samalla vanhan Codex: Cityfightin. White Dwarfin mukaan GW:llä on nyt mahdollista siirtää käsin veistetty hahmo tietokoneelle ja muokata muovimallista huippuyksityiskohtainen jollain lasertekniikalla vanhan muottiin valamisen sijasta. Siitä syystä uudet rakennukset tulevat nyt eivätkä silloin kun alkuperäinen Cityfight ilmestyi. Itse ajattelin hommata noita rakennuksia ja väsätä asianmukaisen pöydän, jos ei kampanjan niin omien pelien vuoksi.
"Opinions are like assholes, everybody has one."
- The Captain
- Valvoja
28 spruea, avasin boksin viime viikolla ja pengoin sisältöä. Kuten eräs GW:n setä sanoi, tuo on luultavasti firman paras diili ikinä asiakkaan näkökulmasta. Hintaa melkein armydealin verran, mutta muovitaloiksi aika hiivatin nätin näköisiä. Yksityiskohtaa on sen verran, että talot saa halutessaan maalattua pikaisesti spraylla pelikuntoon tai nyperrettyä detaljien kanssa niin pitkään kuin haluaa.Darkside kirjoitti:Tuo iso boksi mistä joku puhuikin sisältää yli 20 sprueta mistä saa koottua 10 rakennusta. Ja setti maksaa 160 euroa.
Noita 160 euron bokseja ei muuten ole varmaan viikkoon enää ollut GW:n varastossa, eli kauppojen hyllyillä olevat ovat viimeiset. Näitä seuraavat ne pienemmät boksit ja yksittäiset talot, jotka maksavat suhteessa enemmän.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.