"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Katastrofeja figujen maailmassa

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
The Delffipelaaja

Re: Figut

Viesti Kirjoittaja The Delffipelaaja »

Pluton12 kirjoitti:Mä istuin kerran vahingossa mun muoviörkkien päälle ku olin justiin maalannu niitä tuolin päällä. Sit multa kaatu mun maisema-alustalle kultamaalia ja oli pakko maalata sillä Dol Amrothin ritari.
Ööh, on minullakin kaatunut useita purkillisia maalia, mutta en ole niillä kuitenkaan mennyt figuja pilaamaan maalaamalla täysin oudoilla väreillä.
En sentään niin pihi ole.....
[Vlad]

Viesti Kirjoittaja [Vlad] »

viime marraskuussa tilasin mail orderista hienon mordheim vampyyrin.. siinä sitten sain sen maalattua ja laitoin napin hyllylle.. no eipä aikaakaan kun sieltä menin jotain etsimään ja vampyyri hyppäsi pää edeltä lattialle ja sen nenä meni täysin liiskaksi.. että sillälailla..
nyt tossa jokin aika sitten sain sille konvertoitua uuden nenän green stuffista =)
Gunslinger

Viesti Kirjoittaja Gunslinger »

Öh, minun bretonnian ekan ryhmäni hienoin figu joutui kissan kynsiin, ja se hävitti sen.
Wooh!
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Gunslinger kirjoitti:Öh, minun bretonnian ekan ryhmäni hienoin figu joutui kissan kynsiin, ja se hävitti sen.
Eli Kansanomaisemmin sanottuna kissasi haastoi Bretonnian ekan ryhmän hienoimman figun challangeen, ja Bretonnian ekan ryhmän hienoin figu hävisi.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Gunslinger

Viesti Kirjoittaja Gunslinger »

Ratovaari kirjoitti:
Gunslinger kirjoitti:Öh, minun bretonnian ekan ryhmäni hienoin figu joutui kissan kynsiin, ja se hävitti sen.
Eli Kansanomaisemmin sanottuna kissasi haastoi Bretonnian ekan ryhmän hienoimman figun challangeen, ja Bretonnian ekan ryhmän hienoin figu hävisi.
Heh, niinhän se. Kissa on suuri ja mahtava figujen edessä.
Wooh!
Farseer of Biel-tan

Viesti Kirjoittaja Farseer of Biel-tan »

Tässä niitä tulee:
Liimaan superliimalla hive tyrantin pöytään kii (onneks sain irti).
Liimaan wraithloordiin sinitarraa.
Samane kummitus herra pakkautuu huonosti laukkuun- starcannon, alusta ja toinen jalka irti.
Farseerin keihäs on lehtäny miljoona kertaa irti.
Kaadan akryyli liiman pöydällä ja lattialle.
Paras kaikista:
Raksu (koira) päättää etsiä jotain tuhottavaa avaa huoneeni ove ja huomaa auki olevan figu laatikon ja päättää tehdä yhdestä genestaelerista alku hiukkasia. toinenkin genestealer kärsii vahinkoja.
ÄÄÄ... Ei tuu mitää mielee
Santtu

Viesti Kirjoittaja Santtu »

Minulla kävi semmoinen pieni haaveri kun olin pelaamassa kaverilla.Pelasimme kaverin matolla ja aina kun joku kuoli se laitettiin tuolille.No sitten kaverin isä tuli katsomaan miten pelit menee .Ja kuinka ollakkaan niin hän istui suoraan figujen päälle.Mutta onneksi ei tullut pahaa jälkeä ;)
Monolith

Viesti Kirjoittaja Monolith »

Pikku siskoni innostui maalaamaan (todella nuori) minun maaleillani ilman kysymättä minulta. No käväisen huoneessani ja kuinka ollakkaan maali purkki on tyhjillän ja maalit roiskittu figujenin päällä ja pöydälleni.
Chicken and corn!
HeavyMetal

Viesti Kirjoittaja HeavyMetal »

No tämä kävi minulle aivan hetki sitten kun taas innostuin maalailemaan örkkejäni.
Aluksi hain ison lasin kokista jääkaapilta ja asetin sen maalaus pöydälle maalaukseen tarkoitetun vesilasini viereen joka on kappas vaan semmoista mukavan vihreätä ja vesi siellä on varmaan lillunut jo viikon.
Noh, siinä maalailessani välillä nappailen kokista mukista mutta sitten nappasin väärän lasin ja kulautin kurkkuuni tuota erittäin inhottavaa inkki maali lientä kurkkuuni. Noh, ei tämä sentään mitään ollut kun muutenkin tulee nuoleskeltua pensseliä..

Noh, muuten minulla ei ole käynyt mitään kummoisempia onnettomuuksia.
Tai no, about vuosi sitten olin tuolla sorin turnauksessa ja sieltä kaverin kanssa kotiin pyöräilessämme menetän ohjauksen ja kaadun suoraan selälleni asfaltille ogre armeija repussa..
Njoo, kaikkea sattuu ja tapahtuu..

-HeavyMetal
Munz

Viesti Kirjoittaja Munz »

Joku vuos sitten oli tarkotus mennä heti koulun jälkeen kaverille pelaamaan.
Repussa oli abaut 1500 pisteen edestä ogreja kahdessa karkkilaatikossa.
Oli enkun tunti, tylsä enkun tunti jotain kaverin kanssa siinä rupatellaan, samalla keikun tuolilla ja kaadun suoraan selälleni. Reppu oli tietenkin kiini tuolin selkämyksessä... siinä otti suurinpiirtein jokainen ogre jotain hittiä.

Tietenkin noita maalipurkkeja aina kaatuu mutta ei mitään sen kumempaa ole kumiskaankäynyt.
"Nurgles's children, our pretties, our pets...
How Nurgle loves his little children! how
Nurgle loves his little pets..."
sortaja

Viesti Kirjoittaja sortaja »

Yhdet hyvät kauhun hetket koimme kaverin kanssa kun pelailimme heillä, ja pelipöytänä oli kaksiosainen styrox-levy, jonka toinen osa oli vain juuri ja juuri yli puoliksi pienemmän pöydän päällä ja taistelukentän toinen lyhyt sivu siis tyhjän päällä käytännössä.

Ok, nyt voitte kuvitella tilanteen päässänne...

yhdistäkää tilanteeseen lihava kissa...

Joka hyppää pöydälle...

väärään päähän......

...aiheuttaen mielenkiintoisen katapulttimaisen vipuvarsiefektin jonka seurauksena pöydänpuoliskolla olleet eldarit, Smarinet ja nopat(omieni halkaisija n. 0.5 cm, etsi niitä nyt sitten lattialta...) pitkin seiniä. Kissa selvisi säikähdyksellä,
lähinnä siitä syystä ettei figuille käynyt ihmeellisempiä vahinkoja eikä noppiakaan hävinnyt kuin pari. Pulssi siinä kyllä hetkellisesti vähän nousi epätoivon tunteiden pursutessa pintaan, mutta ei onneksi parantumatonta damagea tullut.
leevizer

Viesti Kirjoittaja leevizer »

pidin tvn päällä figujani yhden ottelun jälkeen, tippui lattialle. suuria vahinkija kaikille
Armo(uri)a ei anneta!
Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.
nojatuoli

Viesti Kirjoittaja nojatuoli »

ei tämä varsinainen katastrofi ole, mutta vuosi sitten, kun pelailin kaverin kanssa ja tapoin whitewolffeilla sen zombiloharin, niin tyyppi otti pöydältä styroxmäen ja pureskeli sen palasiksi. Samalla lensi pari figuakin...
Gildor

Viesti Kirjoittaja Gildor »

Pureskeli? Hyi petskules..
"Etsiminen on verraton keino löytää"
-Thorin Tammikilpi-
arska_a
Viesti:

Viesti Kirjoittaja arska_a »

Pu-pu-pureskeli? Äääääk! Figunsyöjä! Ääääääää! Antautukaa paniikin vietäväksi! Figut armeijalistoineen piiloon pommisuojaan!

Olinko ehkä hieman yliampuva..?
"Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua"
-Martin Luther
Demension

Viesti Kirjoittaja Demension »

Mitäs näitä. Kerran on kissa viskonut Imperial Guardin mortar-ryhmää ympäri asuntoa. Eipä nuita muita ole pahemmin päässyt sattumahan, kun pidän figuja korkealla piilossa näiltä kammottavilta otuksilta. Mortar-ryhmä ei kerennyt turvaan maalauspöydältä. Eipä niille kyllä mitään käynyt, maalia vähän irtosi eläimen suht tuotteliaan syljenerityksen takia ja pari lommoa tuli alustaan.
Draktaron

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Kannattaa huomata että threadin nimessä on sana: Katastrofi, eli jos tosiaan mitään ei ole käynyt niin ei kannata postatakkaan, kun se ei ole kiinnostavaa, eikä katastrofi. Kun alkaa mennä lähes poikkeuksetta tähän "Kerran hajos yheltä jalka." -linjaan. Kiinnostavien juttujen luulisi olevan kaikkien etu mitäänsanomattomuuksien sijaan. /ot
Demension

Viesti Kirjoittaja Demension »

Minorith kirjoitti:Kannattaa huomata että threadin nimessä on sana: Katastrofi, eli jos tosiaan mitään ei ole käynyt niin ei kannata postatakkaan, kun se ei ole kiinnostavaa, eikä katastrofi. Kun alkaa mennä lähes poikkeuksetta tähän "Kerran hajos yheltä jalka." -linjaan. Kiinnostavien juttujen luulisi olevan kaikkien etu mitäänsanomattomuuksien sijaan. /ot
Määrittele katastrofi.
Kyllähän jollekin yhden figun jalan hajoaminen voi olla suurikin menetys.
Nezuu

Viesti Kirjoittaja Nezuu »

meillä on kissa joka kyttää aina ovellani että pääsee sinne ja kun pääsee menee syömään ja tallomaan figujani.Pahin on se kun kissa tiputti war mumakin hyllyltä lattialle ja sen jälkeen kissalta lähti 8 henkeä!
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

No ei oo vielä kovin pahoja kämmäyksiä käynyt. No vähän aikaa sitten kaatu bestial brown kaverin matolle ku oltiin siellä maalaamassa :D. Muuta ei nyt tule mieleen.. Paitsi sillon ku laitoin figuja maalinpoistoon ja se laatikon pohja oli halennut(enkä huomannut sitä) Sitten laitoin sen laatikon semmoseen puulipastoon, jossa oli vaatteita. Meni vaatteet mäntysuopaan ja lipastossa vieläki hirmuset valujälet :----------d. Nii ja semmoset 20 helf archeria meni myös mäntyshiznettiin, mutta se ei ollut suuri menetys ;).
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”