hieno ase

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
Reiklander

hieno ase

Viesti Kirjoittaja Reiklander »

Elikkäs olisiko vinkkejä miten saisin maalattua hienon aseen ( haluan cadian shock troopeille vähän hienommat aseet kuin normaalisti )
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Määrittele "hieno ase"..

Maalaa se niin kuin itse haluat.

Laitoin oman Ork Warbossini alustaan kallon ja Cadialaisen kivärin. Kiväärin maalasin metallilla kokonaan (ei siis drybrushattu) ja sitten Brown- ja Chestnut Inkiä päälle. Näyttää ruosteiselta.

Mutta maalaa se niin kuin itse tykkäät. Jos haluat maalata sen täysin metalliseksi, niin sitten maalaat, jos haluat siihen puuosia, maalaat ne ruskeiksi ja niin edelleen.

Ei niitä nappeja ole pakko maalata sen paketin ohjeen mukaan..

- Flak
RiviSotilas

Viesti Kirjoittaja RiviSotilas »

koitapa laittaa ase mustalla ja kiiltoa päälle, piippu, kädensija yms metallia.

Aina yhtä tyylikäs menetelmä.
Käyttäjä vaihdettu. Uusi käyttäjä "Servu"

Tämän käyttäjän voi poistaa.
Dracheny

Viesti Kirjoittaja Dracheny »

Hienot aseet:
Sivut kultaisiksi ja jokaiseen erilaisia freehandeja...
Aseen tähtäimen päälle pienoisveistos...
Jokaiseen aseeseen laser-kaiverruksena kantajan nimi, rykmentti, kotiplaneetta, äiti, isä, kummin kaiman serkku... Kaikki tietenkin maalaten...
Lippaissa kaiverruksia (freehandeina)...
Jokaisessa kultainen laatta, jossa on sivullinen Imperial Creed-propagandaa...

Eli: Mitä ylipäätään tarkoitat hienolla aseella?
Toi oli mun näkemykseni...
One who has seen the Horrors of Warp and prevailed, still fears girls...
italiandude1

Viesti Kirjoittaja italiandude1 »

Eli tosiaan hieno ase määritellään oman näkemyksen mukaisesti. Voisit laittaa itse aseisiin vaikka tarroja trensfer sheetistä. Taikka maalata sen siivillä varustetun pääkallon kultaiseksi. Hieno lisäys saattaisi olla pienet purity sealit joita marineilla on. Aseisiisi voisit yrittää myös lisätä punapiste tähtäimen. Ehdotuksia nämä kaikki vaan =)

[Kysymyshän on noin vuoden takaa. Ehkä kysyjä on jo löytänyt hienon reseptinsä. Varovasti sen nostelun kanssa.]
Anche tu Brutus?
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Tee aseista "taktisempia". Esim parille tyypille pikakivääri, pitempi piippu + etujalat + massiivisempi lipas. Toiselta lyhennät piippua ja laitat punapistetähtäimen aseen päälle. Muutamalle konffit taittoperän ja jokuselle bullpup mallisen kiväärin. Myös m203 tyylinen kranaatinheitin voisi olla komea näky lasgunin alla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”