3 fexiä vai 2 fexiä ja 3 zoanthropea?????
- merimakkara
3 fexiä vai 2 fexiä ja 3 zoanthropea?????
Mulla on itellä jo 1 garnifex ja oon miettiny toista ja kolmatta. Toisaalta olen miettiny että jos ottaisin 2 fexiä ja 3 zoanthropea. Mutta korvaako 3 10s 2ap iskua 18 tuuman päähän yhtä pelin kovimmista monstrousseista?
Mielipiteitä kaivataan.
Mielipiteitä kaivataan.
3 zoanttia.
Näillä pääsee kuitenkin ammuskelemaan kolmea kohdetta yhtäaikaa, sekä sinne saa vielä sekään screamin tai synapsea.
Näillä pääsee kuitenkin ammuskelemaan kolmea kohdetta yhtäaikaa, sekä sinne saa vielä sekään screamin tai synapsea.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Samaa mieltä, Zoanit ovat ehkä kustannustehokkaimpia yksiköitä mitä Tyrkyiltä löytyy.
Pakko kuitenkin kysyä... Minkälaisia 'Fexejä olet ajatellut? Itse en suosittele HS-slotteihin puhtaasti lähisteleviä 'Fexejä, ovat liian hitaita ja yleensä tyyriitä. Kannattaa lukea Dakkadakkan 'Fexejä koskeva artikkeli, asiat niputettu niin nätisti ettei paremmin osaa itsekään sanoa. =)
Pakko kuitenkin kysyä... Minkälaisia 'Fexejä olet ajatellut? Itse en suosittele HS-slotteihin puhtaasti lähisteleviä 'Fexejä, ovat liian hitaita ja yleensä tyyriitä. Kannattaa lukea Dakkadakkan 'Fexejä koskeva artikkeli, asiat niputettu niin nätisti ettei paremmin osaa itsekään sanoa. =)
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
- merimakkara
- OneManArmada
Itselläni on 3garnia, ja 3zoanthroppia, ja mielestäni näillä pärjää ihan hyvin. Zoanit ammuskelee kaikkea johon en halua garnifexeilläni koskea, esimerkiksi ; nurglea joilla on se "nurgle's rot" taito joka tekee niitä automaattiwoundeja 6+, ja se ei ole kivaa jos 30tyypillä on se yhtä-aikaa...
Vielä tämmöinen Anti-fluffi juttu, zoanthropeilla on ihanaa imeä tulta...2+savella pelastelee vaikka 18immortal tykki laukausta...
Garnifexillä taas voi lukita vaikkapa nuo Wraithit tai prätkähiiret kiinni lähikseen niin ne ei pääse raiskaamaan hive-tyranttia...
PS: Älä ota noista codex ja GW-malleista liikoja paineita, elämä pitää elää niinkuin tahtoo ( jos tosin tahdot niin okei
) ja siitä pitää nauttia niinkuin mäyräkoirasta kokista...mmm...
*juoksee lähikauppaan*
Vielä tämmöinen Anti-fluffi juttu, zoanthropeilla on ihanaa imeä tulta...2+savella pelastelee vaikka 18immortal tykki laukausta...
Garnifexillä taas voi lukita vaikkapa nuo Wraithit tai prätkähiiret kiinni lähikseen niin ne ei pääse raiskaamaan hive-tyranttia...
PS: Älä ota noista codex ja GW-malleista liikoja paineita, elämä pitää elää niinkuin tahtoo ( jos tosin tahdot niin okei
*juoksee lähikauppaan*
Mitenkä kirjoitan? Pistä sähköpostia jos ottaa päähän.
Kai tiesit että rutto aiheuttaa vain yhden hitin per modeli vuorossa vaikka niitä olis sata vieressä...OneManArmada kirjoitti:esimerkiksi ; nurglea joilla on se "nurgle's rot" taito joka tekee niitä automaattiwoundeja 6+, ja se ei ole kivaa jos 30tyypillä on se yhtä-aikaa...
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
-
Officer-Matti
--- Siis, GW:n sivuilta löytyvä Death Beetle oli kylläkin kantama-asein varustettu? Siinä oli koko liuta turhia morfeja jotka on todennäköisesti parempi jättää pois.merimakkara kirjoitti:Oon ajatellu tehä semmosen deth beetlen crushing clavien ja spore cystin kera.
Crushing Claweista en pidä, liian kalliita ja satunnaisia.
Spore Cysteistä en pidä, riskeeraat autowoundia Carnifexille saadaksesi yhden poisonmiinan 'Fexin viereen joka on todennäköisesti kaukana lähimmistä vihuyksiköistä? Huomaathan että Cystit eivät ammu niitä miinoja. Pahimmillaan vihu ampuu 'Fexin vieressä olevaa Sporea ja riskeeraat taas yhtä woundia kiitos Toxinin sääntöjen.
Kannattaa varustaa isot Tyranidit (Tyrant, Carnifex) magneeteilla (tai vastaavilla virityksillä) jotta voi vaihtaa aseistusta... Jotkut nyt vain ovat tehokkaampia kuin toiset, ja on turha uhrata kallista figua vain koestaakseen jotain varsinkin jos on aloitteleva pelaaja.
Itse varustan omat 'Fexini seuraavanlaisesti:
VCannon pääaseeksi ajoneuvotorjuntaan, kiitos kantaman, erittäin korkean strenan ja useamman laukauksen. VC ei Penetroi suurinta osaa ajoneuvoista, mutta sillä ei ole mitään väliä: Pointti on estää ajoneuvoa ampumasta tai muuten vähentää sen tulivoimaa, mikä saavutetaan suurimmassa osassa tapauksia viidellä kuudesta Glancing-tuloksesta.
Kakkosaseena toimii BStrangler miehistöä ja ajoneuvoja vastaan kiitos strenan ja kantaman, halvempi vaihtoehto on TL Devourer jolla voi myös niitata miehistöä tai kevyempiä ajoneuvoja suuremmalla laukausmäärällä mutta heikommalla kantamalla ja strenalla. Jos haluaa nuukailla, niin ScyTaleilla saa raavittua vielä muutaman pisteen irti ja pidettyä 'Fexin jotensakin käypänä.
TL DSpitter on ok, muttei mitenkään erityinen ja siksi en suosi sitä. CrsClwit onkin jo noteerattu, LshWhpt vähän turhia ja RenClwit hyvän aseslotin täydellistä haaskausta.
EnhSen pakollinen. Pelistä riippuen yhdestä kolmeen kestävyysmorfia, valintojen rajoittuessa ReiChtiin, ExtCariin ja BndExoon. Regen on liian kallis ja satunnainen.
Muut valinnat eivät välttämättömiä, jos kohta lähispuolustukseen voi valita AG WSn joka maksaa vähän ja tekee 'Fexistä vaikeamman osua yleisimmällä WSllä. Spine Banks ok kasvattamaan tulituksen määrää.
Elite 'Fex on tuo Dakkafexiksikin tituleerattu, eli 2x TL Devourer, EnhSen. Halpa ja hyvä. Jos ei jostain syystä halua rajoittaa tätä Eliteen, niin kestävyysmorfi tai pari ovat hyviä olemassa ja Spinebanks edelleen lisää tulivoimaa. Speederit ja muut kevyet ajoneuvot eivät pidä tästä.
Jos lähistelijän tahtoo... Kuten sanottu, en kannata. Mutta jos, niin halpa on hyvä:
2x ScyTal
AG WS + ToxMsm tekevät 'Fexistä siedettävän tappelijan yleisimpiä WSiä vastaan
AG I ihan vaan inhojen PFistien mopottamiseksi
FlsHks tai Spine Banks, FlsHks todnäk kuitenkin parempi halpuuden ja laajemman liikkumavaran vuoksi
Edellämainittuja kestävyysmorfeja oman maun mukaan
Dakkassa mainittu 2x ScyT, AG WS, ToxMsm, FlsHks on ihan pätevä lähis-Elite jos tuntee että sellaisen haluaa. HS-slotit yleensä parempi jättää ampujille.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.