Höpsistä. Mä käytän muovia, leikkaan yleensä palasen vaan jostain kauppakassista(muovi) ja käytän sitä. Heität välillä penselillä lisää vettä siihen maaliin, niin se pysyy hyvänä aika pitkään.minorith kirjoitti: Pitäisi vaan saada märkäpaletti jostain halvalla, kun maalit tahtovat aina vähän kuivahdella ennen aikojaan.
chaosmarine kirjoitti:Waude! Minun IW:t kalpenee ja menee häpeämään itseään noitten herrojen rinnalla! Tyylikäs armeija ja hieman nuhruisempia Iron Warruja kuin normaalisti. MIten sinä maalaat noi figuurisi? Mitä maaleja käytät ja mitä vaiheita siinä on vai onko se salaisuus? Voisin ehkäpä oppia jotain. Mutta todella komeita ovat nuo ja toi Prinssi inspiroi minua Vinkkaus.
Ei ole mikään erikoisen vaikea tekniikka. Ekaks ukot mithril silverin värisiks, sit trimmit kullalla. Jonka jälkeen alkaa hurja inkkaus, niin monta kerrosta että alkaa metalli näyttämään patinoidulta. Joutuu käyttämään ruskea+musta, ruskea+musta+vihreä ja mustaa washia sekasin että tulee sellanen makee patinoitumis efekti. Sit vaan mihtril silveril maalaa naarmuja niin se onkin sit siinä. Niitä naarmuja joutuu maalaa valikoiden, niin että korostaa armorin muotoja samalla. Maaleina käytän GW ja joitain Vallejo maaleja.
[
Tjaa, tuosta tulee 1500 pisteen lista, mutta maalaan samalla 6 termistä, jotka maksavat joku 240 pinnaa, joten kyllä se 1750 onnistuu. On mulla raptor squadikin. Ja 6 oblia bitz boxissa, jos tarvetta tulee. Chaosboyzit yleensä ilmottaa noin kuukauden etukäteen mikä on turnauksen säännöt jne, ajattelin että tän armeijan pitäs saada valmiiks jo ennen sitä, niin on kuukausi aikaa tehdä puuttuvat 250/350 pistettä jos tarve vaatii.
Moi