Pikkumiesten bordellihärdelli(Dwarfs Bp 5oo pts)MUOKATTU!!!
Pikkumiesten bordellihärdelli(Dwarfs Bp 5oo pts)MUOKATTU!!!
LISTA MUOKATTU 16.6.
Heroes:
Dwarf Thane(65 pts)
-R.o.Fury(25 pts)
-M.R.o.Gromril(25 pts)
Total:115 pts
-musamies(5 pts)
Total:145 pts
6xSlayers(66 pts)
-musamies(6 pts)
Total:72 pts
Mitä loppupisteillä?
Heroes:
Dwarf Thane(65 pts)
-R.o.Fury(25 pts)
-M.R.o.Gromril(25 pts)
Total:115 pts
-musamies(5 pts)
Total:145 pts
6xSlayers(66 pts)
-musamies(6 pts)
Total:72 pts
Mitä loppupisteillä?
Viimeksi muokannut Jyrzzä, Pe 16.06.2006 13:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Paperilla ainakin näyttää hyvältä listalta. Usein 500pts. listoissa on joku joka vie huomattavasti eniten pisteitä. Vihollisen on helppo kohdistaa kaikki voima siihen yksikköön ja saada pisteet pois. Tässä listassa kuitenkin kaikkien yksiköiden pisteet on saatu mukavasti samaan tasoon, jotta mikään ei pomppaa silmälle. Ainoa mikä pikkaisen pomppaa ylös listalta, on tuo urku, mutta jos vain saat sitä suojeltua niin hyvä hyvä.
Mitä vastaan lista menossa?
Mitä vastaan lista menossa?
Muistelisin että Bordel Patrolissa näitä rajoituksia on löydennetty; en tosin mene varmaksi sanomaan kun en ole harrastanut vähään aikaan...Eikös thunderereiden minimikoko ole 10 eikä 8?
Jos asut Hervannan kulmilla tai Mouhijärvi-Hämeenkyrö-akselilla (tai lähiseudulla) ja pelaat fabaa/40k:ta/harrastat muuta oheistoimintaa tai roolipelejä, ota yhteyttä jos olet peliseuran tarpeessa.
ei minun tietääkseni, ukkostajia pitäisi olla minusta se 10Thrag kirjoitti:Muistelisin että Bordel Patrolissa näitä rajoituksia on löydennetty; en tosin mene varmaksi sanomaan kun en ole harrastanut vähään aikaan...Eikös thunderereiden minimikoko ole 10 eikä 8?
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
- Viiksivallu
Mitä mä muka teen jollain GW:llä,ellen pistä Kragg the Grimin runea,jonka muuten taidankin tehdä!Editoitu versio listasta tulossa pian!Pysykää kanavalla!Viiksivallu kirjoitti:Thanelle pelkkä gw ja ro stone. Lopuilla pisteillä ukkostajia tai slayereitä.
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na