"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ropecon

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
QQ3

Ropecon

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

Anteeksi raju kielenkäyttöni, mutta missä helvetissä ropecon tänä vuonna järjestetään? Minulle kun ei pelkkä dipoli sano yhtään mitään.
Rogue

Viesti Kirjoittaja Rogue »

Jos oikein muistan, Otaniemessä, noin 15 min. hesan keskustasta. Käytä vaikka karttapalvelua jos tarvitset tarkempaa infoa. Tosin en ole aivan varma, voi olla että muisti alkaa hajota alkoholin vaikutuksesta? Ärsyttää kun ei itse pääse paikalle, vaikka hinku olisi.
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

Ropeconin sivuilla sanotaan dipolin olevan espoossa ja karttapalvelua olen koittanut. Paskat se mitään auttoi tai sitten en osaa käyttää karttapalveluja
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Otaniemessähän mokoma on. Sinne pääsee ainakin bussilla numero 102 helsingistä, tuli tänään todettua.
Rogue

Viesti Kirjoittaja Rogue »

Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

ainakin aiempina vuosina on myös helsingin keskustasta lähtenyt teinigootteja pursuava konibussi enemmän tai vähemmän epäsäännöllisesti dipolin suuntaan
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Griefbringer

Viesti Kirjoittaja Griefbringer »

Täsmennyksenä mainittakoon että Dipolin katuosoite on Otakaari 24 (Espoo). Ei siis Otaniementie.

Griefbringer
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

Ahaa kiitos kaikille
AnlaShok

Viesti Kirjoittaja AnlaShok »

Otaniemeen pääsee Helsingin keskustasta helpoiten Kampin terminaalista laiturista 41 (joka on keskustan puolelta tullessa ensimmäinen bussiterminaali) lähtevillä busseilla 102 ja 102T, joiden molempien päätepysäkki on Otaniemessä, noin 5-10 minuutin kävelymatkan päässä Dipolista ja parin minuutin päässä Smökistä (jossa on ollut ainakin joinain vuosina narikka isommille tavaroille, ja joka siitä syystä voisi olla ihan kelvollinen ensimmäinen osoite). Toki bussista voi jäädä pois jo ennen päättäriä jolloin Dipoliin tulee kävelymatkaa alle 200m, mutta päättärille meno on idioottivarmaa. Ensimmäistä kertaa itse ropeconissa olleena olin aivan äimän käkenä että missä hitossa mikäkin on, kun paikkoihin viitattiin vain nimillä ja missään ei ollut karttoja. Kannattaa vaan rohkeasti kysyä, otaniemi on sen verran pieni paikka että hyyvin suurella todennäköisyydellä jokainen keneltä kysytään osaa opastaa nämä tärkeimmät paikat (eli dipoli ja ostari ja smökki jos siellä on narikka)
Hena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hena »

Vikkinä tulevaisuden varalle. Mene reittioppaaseen ja kirjoita mihin kenttään dipoli. Se antaa 2 vaihtoehtoa, josta toinen on paikka ja toinen pysäkki (molemmat siis dipoli espoo). Siitä valitset paikan ja isket sen oman osoitteen siihen mistä kenttään. Sen jälkeen oikea aika paikalleen ja avot jo tulee ohjeet miten mennä sinne.

http://www.reittiopas.fi

Toinen vaihtoehto on tietenkin google. Isket siihen dipoli sanan, niin aukeaa oikea paikka heti.

http://www.google.com/search?client=saf ... 8&oe=UTF-8
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

Onkos kukaan teistä menossa coniin ?
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

tästä lienee oma keskustelunsa kahvihuoneen puolella - itse olen siellä turnausjärjestäjänä
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Silveri kirjoitti:tästä lienee oma keskustelunsa kahvihuoneen puolella - itse olen siellä turnausjärjestäjänä
Ottamatta kantaa kysymyksen tarpeellisuuteen, vastaus kieltämättä huvitti. Onko RopeCon sellainen aihe, josta keskusteleminen on tarkoitettu vain rajatulle joukolle?
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Celebdae kirjoitti:
Silveri kirjoitti:tästä lienee oma keskustelunsa kahvihuoneen puolella - itse olen siellä turnausjärjestäjänä
Ottamatta kantaa kysymyksen tarpeellisuuteen, vastaus kieltämättä huvitti. Onko RopeCon sellainen aihe, josta keskusteleminen on tarkoitettu vain rajatulle joukolle?
Eihän Kahvihuonetta ole rajattu vain tietylle joukolle - jäsenyyttä saa hakea kuka tahansa Sotun käyttäjä. Sen sijaan Ropecon ei ole suoranaisesti figuihin liittyvä keskustelunaihe, joten Kahvihuone on sille aivan oikea paikka.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

The Captain kirjoitti: --- joten Kahvihuone on sille aivan oikea paikka.
IMO eipä kyllä ole. Ne jotka eivät KH:een pääse, tekee kuitenkin oman topikkinsa Conista yleisille.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Matti Niemelä kirjoitti:
The Captain kirjoitti: --- joten Kahvihuone on sille aivan oikea paikka.
IMO eipä kyllä ole. Ne jotka eivät KH:een pääse, tekee kuitenkin oman topikkinsa Conista yleisille.
Siehän se pomo olet, mutta eikö samaa perustelua voi käyttää kaikkien Kahvihuoneen keskusteluaiheiden siirtämiseen Yleisiin?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

No ketä oikeasti kiinnostaisi yleisissa topikki "Kuka voittaa konsolisodan" tai jotain muuta vastaavaa
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

QQ3 kirjoitti:No ketä oikeasti kiinnostaisi yleisissa topikki "Kuka voittaa konsolisodan" tai jotain muuta vastaavaa
Saanko kysyä tähän väliin, että ketä se oikeasti kiinostaa muutenkaan?

Tätä voi soveltaa aika moneen muuhunkin kahvikeskusteluun.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”