Maalia ei kannata poistaa! Kun sinulla on maalia käsissäsi, niin tytöt tulee tiedustelemaan että oletkos taiteilija. Maalitahrat on hyvä keskustelunavaaja siis!
Ukkomiehet ovat sukupuolten välisen sodan sotavankeja!
hullukoira kirjoitti:Maalia ei kannata poistaa! Kun sinulla on maalia käsissäsi, niin tytöt tulee tiedustelemaan että oletkos taiteilija. Maalitahrat on hyvä keskustelunavaaja siis!
Tai luulevat täplikästä ihoa Egyptiläisen hyppykupan aiheuttamaksi ja poistuvat hiljaa mutta vikkelästi paikalta..
Revelli lähtee käsistä käsiharjalla ja saippualla ja vetyoksidilla, tai ainakin minulla lähtee. Itse en Revelliä kyllä käytäkkään kun pitää kaiken maailman töhnien kanssa leikkiä että sitä saa ohennettua.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
älkää pojat tehkö asiasta noin vaikeaa.kaikki maalit mitä ittellä on käsiini jäänyt + 75% liimoista mitä on käsiin tarttunut ovat lähteneet HIERONTA ÖLJYLLÄ. Sen rakenne on semmonen että se imeytyy ihoon ja varsinkin pinnallisimman kerroksen alle. sillä kyllä liukenee maalit ja liimat käsistä. suosittelen kokeilemaan. tosin hieronta öljyn saaminen on toinen juttu jos ei satu olemaan hieroja. mutta jos löydätte jostain halpaa hierontaöljyä joka ei ole tarkoitettu nuoltavaksi vaimokeen tai ukon rinnuksilta niin kokeilkaa. toinen hyvä mitä olen hätätapauksissa käyttänyt on ihan basic voi mahd. rasvainen semmoinen
No, jos pahemmin olen sotkenut niin sitten menen vain pesemään kädet nopeasti. Ei ne pienet maalitahrat mitään käsissä haittaa, kulumalla ne lähtee. Vaatteissa ne eivät ole kovin kivoja, tosin.
Saippua ja kynsiharja riittää ihan hyvin akryylimaaleille (eli ne normaalit GW, Vallejo jne.)
Tärpätillä sitten öljypohjaiset. Kaikkein pottumaisinta minusta on kuivumaton epoksi - kun siinä komponenttien suhde on pielessä, se on tahmeaa eikä kuiva ikinä.