Tzeentch Herkkusieni

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
TranssiApina

Tzeentch Herkkusieni

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Juh, maalasin ton CHamppionin ja scannasin sen, se kuva on sit aika scanni :roll:

http://www.pbase.com/image/9779511

Mielipiteitä?
"If it bleeds, we can kill it."
azuuh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja azuuh »

Hiiienno! terkkuja Espanjasta=) tuun himaa torstaina tuun sit joku paiva kaymaa teilla ja sit suuntaan fantsuun jos kay?
(a , ·a·n tilalla johtuu tasta espanjalaisesta nappiksesta mis ei oo kyseista kirjainta=)
'Ere we go, 'ere we go, 'ere we go,
TranssiApina

Pöh
Viimeksi muokannut TranssiApina, Ti 27.06.2006 01:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Palava Nuoli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Palava Nuoli »

TranssiApina kirjoitti:AZUUUUH!!!!!!!!!! jeaH! juuh tuut käymään meillä! varmaan hauskaa siellä Espanjassa :D
terveydeksi.. ja tosta figusta ehkä tos takis noi syvennykset on liian tummat... niitä vois ehkä hiukan vaalentaa... Tosi hieno figu muuten jatka samaan malliin :wink:
Teksti... kohdallaan! kuvat... kohdallaan! ajatus... noh... mihin se nyt taas jäi...?
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Ihan makee. Nuo kaavun varjot voisivat olla useammalla eri tummuudella tehdyt nyt noiden syvien ja korkeiden välillä on vähän liikaa kontrastia. Myöskin hieman tarkkuutta voisi lisätä sillä ainakin nyt nuo varjot näyttää aika epätasaisilta. Myöskin noita pienempiä yksityiskohtia voisi kokeilla blacklinettaa, esim. tuo violetti juttu tuossa kaavun ja viitan välissä kaipaisi hieman korostusta. Niin ja joo tuo ton champpionin nokka on varsin hieno.

Itselläni on kanssa samainen nappula vaiheessa tuolla hyllyssä
http://personal.inet.fi/peli/warhammer/ ... aeesta.jpg
tuon näköistä.
Vega

Viesti Kirjoittaja Vega »

Juu ihan onnistunut figu on ehkä vähän epätasaset varjostukset mutta muuten todella ok, ja jos pelifigukin on niin on jees, vaikka championi onkin, naama oli mielestäni hienoin koko nappulasta se on hyvin onnistunut.
"Summon my army Lich"
TranssiApina

Kiitoksia vaan! Juuh, mulla ei ole pahemmin kokemusta kaavuista, tuo oli ensimmäinen figu jossa oli noinkin iso kaapu.

Ja pelifiguiksi nuo todellakin on tarkoitettu :wink: Mutta ei sillonkaan saa alkaa vain sohimaan niihin ukkoihin maalia :D
Vega

Viesti Kirjoittaja Vega »

Niin kannattaa beissaa nappula viellä koska se ei ole viellä täydelllisen valmis. Se parantaisi viellä näköä vähän. Toisaalta ootappas kun ninnu tai nuo muut tulevat nappulaasi arvostelemaan niin auta armias :wink:
"Summon my army Lich"
TranssiApina

Kyllä mä nyt oon tähän FB:n pelaamiseen lähtenyt sillä linjalla että joka ukko ansaitsee basen! Hyvin jo mun ainut rykmentti on basetettu ja tehty itse jopa movement tray! Johtuu vaan siitä et mä halusin äkkii scannaa ton ja en ollu viel ehtiny tehä sille basea :wink:
crow

Viesti Kirjoittaja crow »

tosi hieno.. mä oonki halunnu tota figuu :|
Spyrer. Lord of Slaanesh

Viesti Kirjoittaja Spyrer. Lord of Slaanesh »

aattelin tästä kysyy että millä värillä tuo kaapu on shadetettu?
Duct Tape is much like the force, it has a light side and a dark side,and it holds the universe together
TranssiApina

Ice blueta pohjalla ja siitä valkoseen päin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”